Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

 

پیرامون اعدام پنج تن از فرزندان مردم

 

خبر کوتاه بود: اعدامشان کردند

 

خبر کوتاه بود: اعدامشان کردند. پنج تن از فرزندان مردم، فرزاد كمانگر، علي حيدريان، فرهاد وكيلي، شيرين علم هولي و مهدي اسلاميان  سحرگاه امروز يكشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ در زندان اوين به دار آويخته شدند. قاضیان پرونده های این پنج تن در دادگاه های دربسته و بدون حضور وکلای مدافع و بر اساس گزارشات مقامات امنیتی و بدستور آنان اقدام به صدور احکام اعدام کرده و امروز این احکام ضد انسانی به اجرا در آمده است. این جنایت دهشتناک در شرایطی انجام گرفته است که تلاش های بین المللی گسترده ای برای جلوگیری اعدام زندانیان سیاسی محکوم به اعدام انجام گرفته است.

این جنایت رژیم اسلامی با این هدف صورت می گیرد که مردم و جوانان این کشور را از ادامه راه خود برای در هم شکستن استبداد دینی بازدارند. از آن جا که  چهار تن از اعدام شدگان از فرزندان مردم کردستان هستنند، رژیم اسلامی در تلاش است با این اقدام خود، از پیوستن مردم کردستان به جنبش سراسری مردم ایران جلوگیری کند. اما آن ها نفرت و کینه ملت کرد را دامن می زند و زخم های سنگینی بر جای می گذارند. این سرکوب خشن و بیرحمانه در مورد ملیت های ایران، چه در کردستان و چه در بلوجستان، برای موجودیت ایران می تواند خطرناک باشد. جمهوری اسلامی که در یازده ماه گذشته با  جنبش سراسری ضداستبدادی روبروست و ارکان حکومتش به لرزه درآمده، و این خیزش های مردمی ترس را بر وجود حاکمانش مستولی کرده است، در آستانه اولین سالگرد آغاز اعتراضات توده ای، دست به جنایت های بیشتری می زند تا شاید بتواند مانع گسترش مبارزات مردمی و پیوستن بخش های هر چه بیشتری از مردم به این جنبش انقلابی شود.

این جنایت ددمنشانه نشانه ی ترس شدید رژیم از ادامه مبارزات مردم در شرایطی است که خطر خیزش های توده ای در نتیجه تشدید بحران اقتصادی، چشم انداز تحریم های بین المللی واجرای لغو یارانه ها، نگرانی در مقامات حکومتی را بشدت افزایش داده است. آن ها که از نیروهای فعال و پشقراول جامعه می ترسند، تداوم سرکوب خشن جوانان و زنان را در دستور کار خود قرار داده اند. اعدام جوانان و اجرای طرح "حجاب و عفاف" ، با این هدف صورت می گیرد. آن ها تلاش می کند با این جنایات، آرایش مبارزاتی جوانان، زنان، ملیت های تحت ستم و اردوی کار و زحمت را به هم ریخته و مانع همبستگی مبارزاتی آن ها شوند.  

اما مردم و جوانان رشیدشان که از جنایات کهریزک نهراسیدند؛ از به گلوله بسته شدن در خیابان ها نترسیدند؛ از شکنجه های قرون وسطائی و تجاوزات جنسی هراسی  به خود راه ندادند، در برابر اعدام عزیزانشان نیز ترسی به خود راه نخواهند داد. آن ها این غم سنگین بر دل هایشان را به خشم و نفرت و انرژی بی پایان برای ادامه راه خود، راه در هم شکستن استبداد ولایتی با تمام قدرت به کار خواهند گرفت.

سازمان ما این جنایت ددمنشانه رژیم اسلامی در اعدام پنج تن از فرزندان مردم را بشدت محکوم می کند و خود را در غم خانواده هایشان شریک می داند.

سازمان ما از همه مردم آزاده و جوانان جسور و شجاع می خواهد در این شرایط حساس،  خانواده های این شهیدان را تنها نگذارند و اجازه ندهند آن ها در غم و اندوه سنگین خود تنها بمانند و مورد تهدیدات بیشرمانه مقامات امنیتی قرار گیرند

سازمان ما  از تمامی سازمان ها و نهادهای آزادیخواه و مدافع حقوق بشر می خواهند به این جنایت ضدبشری اعتراض کرده و از هر طریق ممکن فشارهای بین المللی بر رژیم اسلامی را افزایش دهند تا مانع اعدام دیگر زندانیان سیاسی اسیر در دست دژخیمان اسلامی شوند

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

۱۹ اردیبهشت ماه ۱۳۸۹ـ ۹ ماه مه ۲۰۱۰

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©