Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹ برابر با  ۱۰ دسامبر ۲۰۱۰
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ آذر ۱۳۸۹  برابر با ۱۰ دسامبر ۲۰۱۰
یاوه گویی های یک داینا سور

یاوه گویی های یک داینا سور

 

یوسف لنگرودی

احمد جنتی رییس شورای نگهبان حکومت ولایی که در اظهار نظرهای جنجال برانگیز اما عمقیا قرون وسطایی و مرتجعانه سابقه طولانی دارد، هر بار که سخن بر لب می گشاید تعلق خاطرخود به عهد عتیق وبربریت و دشمنی آشکاربا هرنوع مردم سالاری را آشکارا به نمایش می گذارد. او اخیر طی سخنانی رد ولایت فقیه را انکارخدا دانسته و گفته که " خداوند با شرایط ویژه افرادی را برای حاکمیت بر دیگران انتخاب می کند که از ذهن بشر دور است ". او حتی درمرداد ماه سال جاری در اظهار نظری گفته بود پس ازمرگ خمینی " خداوند متعال سمت رهبری انقلاب را به مقام معظم رهبری محول کرد و ایشان مامور شد از طرف خداوند که این انقلاب را و این راه علی را حفظ کند و ادامه دهد".

درادامه همین هذیان گویی هاست که دایناسوردیگری به نام مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان، چندی قبل تاکید کرده بود که" درمقایسه با نعمت ولایت، نعمت های دیگرخداوند در حد صفراست".

چنین سخنانی البته تنها محدود به این دونفر نمی شود و ابتدا این شخص خامنه ای بود که چندی پیش حکومت ولایت فقیه را نمایان گر اراده امام زمان دانست و اطاعت از او(. پس از آن بود که امام جمعه ها و دیگر عمله و کارگزاران حکومتی، در هر فرصتی ولی فقیه را نماینده اراده خداوند و امام زمان دانستند. طبیعی است کسانی که در نشست های خود یک صندلی برای امام زمان کنار می گذاشتند، اکنون به جایی برسند که بگویند"رد ولایت فقیه انکار خداوند است". همان کسانی که آن چنان شیفته به قتل رساندن فرزندان مردم هستند که در جریان ناآرامی های سال گذشته از اینکه چرا تعداد بیشتری اعدام نمی شوند اظهار تاسف می کردند. همان کسانی که برخی شان حتی در گذشته حکم اعدام فرزندان خودشان را نیز بدست خویش امضاء کرده بودند.

همه این ها اما نشان می دهد که رژیم چهارنعل بسوی یک ساختار عریان فاشیستی گام برمیدارد و حتی  قوانین خود را که آن هم در چهارچوب های قرمز حکومتی قرار داشت را دارد آشکارا زیر پا می گذارد. معلوم است کسانی که رد ولایت فقیه را انکار خدا می دانند، دیگر حتی بسیاری ازقوانین عقب مانده همین نظام جمهوری اسلامی را برای خود خطرناک و دردسرساز می دانند. بی جهت نیست که آن ها حتی تحمل یک مجلس دست پرورده خود را نیز ندارند و می خواهند آن را هر چه یشتر محدود و بی خاصیت ترسازند. در ادامه همین سیاست فاشستی است که برخی از آنان در سخنان خود حتی انتخابات نمایشی و کنترل شده را زاید و دست و پا گیر می دانند و با آن مخالفت می کنند.

اما نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از نظر مردم ایران نه تنها بالاترین نعمت های خداوند نیست بلکه عین وحشتناک ترین و ترسناک ترین بلایا یی است که ممکن است بر یک ملت بخت برگشته ای نازل شود. به دلیل تنفر و انزجار عمیق مردم از همین حکومت ولایت فقیه بود که جهان در سال گذشته شاهد تظاهرات و ناآرامی های گسترده مردم در سراسر ایران بود. ترس  حکومتیان از آینده شان  و وحشت شان از خشم مردم است که آنان را وامیدارد تا هرچه بیشتر به سوی طالبانیزه کردن نظام حکومتی گام بردارند و چنین بی محابا به "کفرگویی" روی بیاورند و رد ولایت فقیه را همسنگ با انکار خداوند بدانند.

هیجدهم آذرهزارو سیصدو هشتادونه

.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©