Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ برابر با  ۰۳ مارس ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶  برابر با ۰۳ مارس ۲۰۱۸
تجمع کارگران در مقابل مصلای اهواز

تجمع کارگران در مقابل مصلای اهواز

 

جمعه ۱۱ اسفندماه تجمع ۳۰۰ تن از کارگران صنعت فولاد اهواز مقابل مصلای این شهر تجمع کردند

کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد اهواز برای دومین هفته متوالی قصد حضور در نماز جمعه این شهر را داشتند اما  نیروهای بسیج و امنیتی از حضور آنها در مصلا جلوگیری کردند و صدها کارگر گروه ملی صنعتی فولاد دست به تجمع در مقابل مصلا زدند. در پی این تجمع یکی از فرماندهان نیروی انتظامی با حضور در میان کارگران سعی در پراکنده کردن آنها کرد اما کارگران حاضر به ترک محل نشدند و بدنبال  آن یگانهای موتوری نیروی انتظامی در محل حاضر شدند. کارگران ساعت ۱ بعد از ظهر در حال سر دادن شعار  "امام جمعه به گوش باش ما کارگریم نه اوباش" و برخی شعارهای دیگر بودند. تجمع امروز کارگران گروه ملی صنعتی فولاد اهواز در مقابل مصلای این شهر در حالی است که دیشب بیش از ده نفر از کارگران این مجتمع بزرگ صنعتی توسط اطلاعات نیروی انتظامی شهر اهواز بازداشت شده اند. اسامی نه نفر از بازداشت شدگان به شرح زیر است:

 

 1- فرهاد اکبریان

 2 - مرتضی اکبریان

 3- میثم علی قنواتی

 4-  امین مؤمن پور

5- حسین نیسی

6- باقردلفی

7- تقی حسن زاده

8- هادی عفراوی

9- مهدی عادل زاده

ــــــــــــــــــــ

امروز، ۱۲ اسفند؛ راهپیمایی کارگران گروه ملی فولاد_اهواز در خیابانهای شهر اهواز با شعار"میایستیم، میمیریم،حقمونو میگیریم"

راهپیمایی کارگران شرکت گروه ملی #فولاد_اهواز مقابل استانداری #خوزستان  همراه فرزندانشان با شعار "مرگ بر موسوی" مدیرعامل شرکت

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©