Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ برابر با  ۲۵ آوريل ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷  برابر با ۲۵ آوريل ۲۰۱۸
فراخوان شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

 

فراخوان شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

به مناسبت هفته معلم

 

فرهنگیان عزیز

دانش آموزان و والدین گرامی

 

همانگونه که مطلعید شورای هماهنگی در بیانیه تحلیلی خود  در اسفند ماه ٩۶ ، ضمن طرح بخشی از مطالبات فرهنگیان، به مسئولین و نهادهای مربوطه برای تغییر رویه تا پایان فروردین فرصت داد. اینک فروردین به پایان رسیده اما هیچ تغییری رخ نداده است

فرهنگیان در حالی شاهد افزایش محرمانه حقوق برخی از سازمان ها هستند که اضافه کار آنان پرداخت نشده و میزان افزایش حقوق آنان، متناسب با سطح تورم و خط فقر نیست و بی توجهی به معیشت معلمان بازنشسته و شاغل ادامه دارد.

  پروانه فعالیت تشکل های صنفیِِ دارای مجوز تمدید نمی شود. فعالان صنفی توسط نهادهای امنیتی و حتی نظامی دستگیر و زندانی و حق خواهی و عدالت طلبی  معلمان سرکوب می شود.

عدالت آموزشی وجود ندارد و اکثر دانش آموزان از دسترسی به یک آموزش کیفی و رایگان محرومند ما از  شرایط موجود  راضی نیستیم و به آن اعتراض داریم.

 

بر اين اساس شوراى_هماهنگى  به مناسبت فرا رسيدن هفته معلم با نام گذارى روزها ، كنش هاى صنفى ( فرهنگى - اعتراضى)خود را به شرح ذيل اعلام مى دارد:

 

١_چهارشنبه ١٢ اردیبهشت : روز گرامیداشت ابوالحسن خانعلی و تقدير از پیشگامان عرصه تعلیم و تربیت. بمناسبت  سالروز_جان_باختن دکتر خانعلی، راس ساعت ١٠ صبح بر مزار وی در گورستان ابن_بابویه شهرری گرد هم می آییم و یادش  را گرامی می داریم و در سایر نقاط کشور از پیشگامان و پیشکسوتان صنفی تقدیر و قدرانی می کنیم.

 

٢_ پنج شنبه ١٣ اردیبهشت :  روز همبستگی با معلمان دربند، در این روز به نمایندگی از معلمان ایران با خانواده های معلمان دربند دیدار می کنیم و ضمن حمایت از معلمان زندانی از پایداری خانواده ها تقدیر و از کنشگرانی که در راه فعالیت صنفی آسیب دیده اند قدردانی می نماییم.

 

٣_جمعه ١۴ اردیبهشت :   روز معلم طبیعت و محیط زیست، از همکاران عزیز می خواهیم در این روز با برگزاری برنامه پیاده روی و کوهنوردی بر حفظ و صیانت از محیط زیست تاکید نمایند.

 

۴_شنبه ١۵ اردیبهشت :  روز دفاع از حقوق دانش آموزان با تاکید بر  بودجه عادلانه برای آموزش رایگان، کیفی و عادلانه. شورا از  معلمان می خواهد با حضور فعالانه در مراسم صبح گاهی و کلاس درس در مورد ضرورت یک آموزش باکیفیت و آسیب های پولی سازی و خصوصی سازی آموزش عمومی با دانش آموزان گفتگو نموده و روشنگری نمایند.

 

۵_یکشنبه١۶اردیبهشت: روز دفاع ازحقوق صنفی فرهنگیان با تاکید بر  حق تشکل یابی مستقل. در این روز هیاتی از طرف شورا در وزارت کشور و نمایندگان تشکل ها در استانداری ها حاضر خواهند شد و ضمن رایزنی و تاکید بر لزوم تغییر رویه دولت در زمینه صدور و تمدید پروانه فعالیت تشکل های صنفی، نسبت به وضعیت و سیاست های موجود اعتراض خواهند نمود.

 

۶_ دوشنبه ١٧  اردیبهشت:  روز همبستگی و همکاری مدرسه و_خانواده در جهت تقویت آموزش جامع ، کیفی و ماندگار. در این روز برای آگاه ساختن مردم و اولیای دانش آموزان از وضعیت بغرنج آموزش و پرورش تلاش می کنیم.

 

٧_ سه شنبه ١٨ اردیبهشت :   روز تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان و دفاع از حقوق صنفی آنها. در  همین راستا ازتمام فرهنگیان برای شرکت در  تجمع بازنشستگان فرهنگی راس ساعت ١١ صبح در مقابل مجلس  دعوت می کنیم.

 

٨_  تحصن : شورای هماهنگی از تمام معلمان در مدارس کشور می خواهد  دو زنگ آخر  روز  چهارشنبه ١٩  اردیبهشت از حضور در کلاس درس امتناع نمایند و در  دفتر معلمان  تحصن کنند. با توجه به ایام پایان سال تحصیلی، شورا تحصن محدود را جهت رعایت وضعیت دانش آموزان اتخاذ نموده و آن را فرصتی برای هماهنگی همکاران برای تجمع  می داند.

 

٩_ تجمع : شورای هماهنگی به تمام فرهنگیان ایران فراخوان می دهد  روز پنجشنبه ٢٠ اردیبهشت در تجمع اعتراضی شرکت فعال نمایند.

 

مکان_تجمع

 تهران و البرز : مقابل سازمان برنامه و بودجه

مراکز استان ها: اداره کل آموزش و پرورش استان

شهرستان ها : ادارات شهرستانها

 

زمان تجمع : ساعت ١٠ تا ١٢

 

تشکل ها و فعالان صنفی می توانند با توجه به موقعیت مکانی ، تجمع خود را درون محوطه یا مقابل اداره برگزار نمایند و با توجه به شرایط منطقه خود نسبت به برگزاری جلسه  شورای دبیران در روزهای منتهی به روز معلم اقدام نمایند تا از فرصت جلسه برای تبیین برنامه های شورا استفاده شود. امیدواریم  مدیران مدارس، معلمان را یاری کنند.

 

در پایان ضمن دعوت از فرهنگیان برای حضور متحدانه در برنامه های فوق، تاکید می کنیم کلیه برنامه های شورا در راستای بهسازی ساختار آموزش  و بهبود معیشت فرهنگیان بازنشسته وشاغل بوده و مطابق با اصل ٢٧ قانون اساسی قانونی و مسالمت آمیز است

 

شورای هماهنگی

تشکل های صنفی فرهنگیان

ایران

١٣٩٧/٢/۵

...........................................................

اولین فراخوان  تجمع پیشکسوتان پیشرو در سال ۱۳۹۷

 

دوستان و همراهان عزیز !

بازنشستگان و پیشکسوتان پیشرو!

بازنشستگان کشوری!

 

 

 

ما در سال ۹۶ با هم عهد بستیم تا رسیدن به هدف که همانا اجرای قانون و  عدالت در حق پیشکسوتان بازنشسته است آرام نگیریم و در مسیر مطالبه گری دوش به دوش و همدل و همراه هم باشیم .

 

همه میدانیم اصلاحیه قانون مدیریت خدمات کشوری به ناعادلانه ترین شکل تدوین و تصویب شده است و چند سالی است   برنامه ای نا کارآمد و ضعیف به نام «همسان‌سازی پلکانی در بازه زمانی ۵ ساله» در حال اجراست که کمترین تاثیری بر وضعیت معیشت بازنشستگان نخواهد داشت.

 

ما نیک میدانیم برای احیای حقوق پایمال شده خویش راهی جز استمرار حرکت حق طلبانه در سایه ی اتحاد و همدلی نداریم.

 

در تجمع ۸ اسفند قول‌هایی از سوی وزیر  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی داده شد ولی تاکنون حرکت مثبتی از سوی دولت یا مجلس مشاهده نشده است .

با توجه به راهکار ارائه شده در سال گذشته در زمینه برگزاری تجمعات پی در پی تا وصول به اهداف و حقوق قانونی ، بدینوسیله «اولین» فراخوان تجمع پیشکسوتان بازنشسته کشوری در سال ۹۷ اعلام می گردد .

یک بار دیگر در تجمعی عظیم همراه با همه گروه های بازنشستگان کشوری شرکت می کنیم و وظایف قانونی دولت  و مجلس را  به ایشان یادآوری می کنیم.

بی شک  برای رسیدن به هدفی والا باید هزینه پرداخت و قبول زحمت برای شرکت در تجمع هزینه ایست که شما عزیزان می پردازید .

 

تاریخ تجمع : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

زمان تجمع : ساعت   ۱۱ صبح

مکان تجمع :  مقابل در شرقی مجلس

 

منتظر حضور سبزتان هستیم .

پیشکسوتان پیشرو کشوری

فروردین ۱۳۹۷

.......................................................................

بیانیه شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

پیرامون مطالبات صنفی محقق نشده و تعیین ضرب العجل برای مسئولان

 

بنام خداوند جان و خرد

 

در حالی به‌روزهای پایانی سال ۱۳۹۶ نزدیک می‌شویم که روزانه بر دامنه مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم افزوده می‌شود. اقلیتی برخوردار در امنیت و آرامش هستند و اکثریتی زحمتکش با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کنند. شرح‌حال فرهنگیان بازنشسته و شاغل  نیز متفاوت از وضعیت اکثریت جامعه نیست. قشری که وظیفه داردبه دور ازدغدغه های گوناگون، بار آموزش و تربیت کودکان رابردوش بکشد،امروز در تنگنای اسفناک معیشتی، اقتصادی و امنیتی گرفتارشده است.از سوی دیگر وضعیت مدارس به‌عنوان محیط کار معلمان و پایگاه اصلی تربیت و آموزش بحرانی است. سیاست پولی سازی آموزش ادامه دارد. سرانه مدارس پرداخت نمی‌گردد ویاآن قدر اندک است که مدیران مدارس ناگزیر برای گردش چرخ مدرسه،دست نیازبه سوی خانواده‌ها دراز  می دارند.

در لایحه ی بودجه ی ارایه شده به طور عام و در بخش آموزش ‌و پرورش به طورخاص هیچ اولویتی برای بهسازی ساختار نظام آموزشی و کیفیت‌بخشی به آن ‌دیده نمی‌شود. فضای واقعی و کلی نظام آموزشی بحرانی است اماوزیر به جای تبیین واقعیات موجود، بافضا سازی رسانه ای و توئیت کردن می‌کوشد آن را به ظاهر مطلوب نشان دهد. روابط عمومی وزارتخانه نیزبه عنوان دستگاه تبلیغاتی و برخلاف ماهیت وجودی خود، با انواع برنامه‌های نمایشی، سعی در پنهان کردن این وضعیت اسفناک دارد.

 

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران باتوجه به زندگی معلمان بازنشسته و شاغل و شرایط اسفناک مدارس و آموزش، گزیده ای از خواسته‌ها و مطالبات خودرا برای چندمین بار و به منظور بهبود اوضاع و احوال معلم و مدرسه اعلام می‌کند و انتظار دارد تا  پایان فروردین۹۷ این مطالبات برآورده شود درغیر این صورت در اردیبهشت۹۷ همزمان با هفته معلم  بابرگزاری تحصن، تجمع و..... اقدامات اعتراضی قانونی را انجام خواهدداد.

 

١. حقوق_ودستمزد :

 میزان درآمد یکی از شاخص‌های مهم در تعیین وضعیت رفاهی هرقشر اجتماعی است. با توجه به اینکه میانگین درآمدمعلمان نسبت به دریافتی خیلی از کارکنان دولت و هزینه های زندگی بسیار پایین است، ما خواهان افزایش حقوق فرهنگیان بازنشسته و شاغل(رسمی، غیررسمی و دولتی،  دولتی،غیردولتی) به میزان  شاخص‌های رسمی اقتصادی (بالاتر از خط فقر)هستیم. مابا تبعیض درآمدی بین کارکنان و مدیران دولت در نهادهای مختلف، مخالف بوده و با آن مقابله خواهیم کرد.

 

٢. وضعیت بازنشستگان فرهنگی:

پیشکسوتان فرهنگی به عنوان نیروهایی که تمام توش و توان و سرمایه جوانی و وجودی خودرا درراه آموزش و تربیت هزینه کرده اند، نه‌تنها مورد حمایت رفاهی و اقتصادی قرار نمی‌گیرند بلکه روزبه روز با بالارفتن سن و هجوم نارسایی های جسمی و بیماری های گوناگون، بیشتراز گذشته از قافله عدالت اجتماعی و شغلی عقب میمانند؛ فاصله حقوقی آنها حتی با همکاران شاغل خود بیشتر می شود و حمایت های بیمه ای آنها هم ناکارآمدتر ازقبل میگردد و در فقدان بیمه فراگیر ومطلوب برمشکلات آنان افزوده می‌شود.

ماخواهان پرداخت پاداش بازنشستگی به‌موقع، کامل و نقدی، بیمه فراگیر و درآمد شایسته و نظارت بر عملکرد صندوق بازنشستگی کشوری هستیم و بر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گرامی در هر رده سنی با شاغلان تأکیدداریم. این عزیزان در سالهای اخیر بویژه سال ۱۳۹۶ بارها به روشهای مذاکره و نامه نگاری با مسوولین ، تجمع و تحصن خواسته های صنفی و قانونی خودرا بیان داشته اند اما تغییری ملموس و شایسته در وضعیت آنها ایجاد نشده است.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران خواهان توجه ویژه به مطالبات بازنشستگان به صورت عملی می باشد. ما برای وعده های توخالی و بدون پشتوانه مسئولان هیچ ارزشی قائل نیستیم.

 

٣.  حق‌الزحمه فرهنگیان :

پرداخت حق الزحمه اضافه‌کاری و تصحیح اوراق امتحانات، ماموریت‌ها و.... همواره با فاصله زمانی طولانی صورت گرفته است و چه بسا برخی از طلب ها به دیون رفته و یا از ارزش ریالی آن دربرابر تورم لجام گسیخته بسیار کاسته شده است، ما خواهان پرداخت به‌موقع حق الزحمه های مختلف هستیم. برای نمونه درسال جاری  دولت  دستمزد هشت  ماه حق‌التدریس به معلمان بدهکار است. اضافه کاری و.....  نیز شرایط بدتر ازین دارد.

در همین راستا طی روزهای گذشته، جمعی از معلمان در جای جای کشور از رفتن به کلاسهای اضافه تدریس خود انصراف دادند.ضمن تاکید بر حقانیت این عزیزان، مسلما آسیب کوتاهی و تساهل مسئولان دراین زمینه به دانش آموزان خواهدرسید.

 

۴. اجرای کامل مصوبات :

قانون مدیریت خدمات کشوری درسال ۸۶، طرح رتبه بندی سال۹۴، پاداش یک ماه مرخصی، یک ماه حقوق پاداش مناطق محروم و.... مصوباتیست که دولت یا از اجرای کامل آن سرباز زده و یا اجرای آنها را به بهانه کسربودجه کنسل کرده است. ما خواهان اجرای کامل مصوبات در حوزه ی آموزش و پرورش هستیم.

 

۵. حقوق دانش آموزان :

الف) آموزش با کیفیت و رایگان و برابر در تمام نقاط کشور

ب) کیفیت آموزش از نظر مطالب و محتوای کتب آموزشی و تجهیزات و تکنولوژی آموزشی

ج) برچیده شدن مدارس باعناوین گوناگون ساختگی با اهداف عمدتا پولی(تیزهوشان، نمونه دولتی، هیات امنایی،  غیرانتفاعی، برون سپاری و فروش خدمات آموزشی،  مجتمعی،دولتی و....)

د) تغییر رویه ی غلط تربیت شاگردان رقابتی برای گذر از آزمونهای گوناگون و درنهایت غول کنکور به دانش آموزانی اجتماعی و شهروندانی موفق و مسئولیت پذیر، گروهی محور، هم اندیش و درنهایت تربیت و ایجاد روحیه ی تعامل و آماده کردن شهروندانی خوب و آشنا به قوانین و حقوق خویش.

و) حذف نفوذ شرکت‌ها و موسسات خصوصی که همچون مافیا با تبلیغات گوناگون هرروز بر دغدغه های والدین برای آماده سازی فرزندان رقابتی می افزایند و هزینه‌های گزافی را بر دوش آنها می گذارند و اهداف اصلی آموزشی و تربیتی را تحت تاثیر قرار می دهند والبته جای تاسف دارد که دراین میان هستند افرادی از مقامات قبلی و فعلی در رده های گوناگون مسوولیتی که خود نیز دستی درین معضلات دارند.

ه) تجهیز و بهبود فضاهای آموزشی با استاندارد های روز دنیا. بر چیده شدن مدارس صحرایی، کپری،چادری، کانکسی، کلنگی و غیر ایمن که به هیچ عنوان شایسته شهروندان ایرانی نیست.

شورای هماهنگی فرهنگیان خواهان توجه ویژه مسوولین به حوزه ی دانش آموزان با مشورت صاحب نظران و متخصصان واقعی این حوزه ها می باشد.

 

۶. صندوق ذخیره فرهنگیان :

 فرهنگیان ایران بهترین و بیشترین مشارکتها را در زمینه های مختلف از خود نشان داده اند ولی کمترین نتیجه و اثر را برای خود دیده اند. صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از این مشارکتهاست. صد در صد سرمایه ی صندوق ذخیره متعلق به اعضاست اما تاثیرشان در روند مدیریت و سرمایه گذاری و...... صفر است. اخیرا انتخاباتی حاشیه دار، ناقص و ناقض قوانین انتخاباتی برای هیات امنای تشریفاتی برگزار شد، شورای هماهنگی درنامه‌ای به تاریخ ۱۵ بهمن ۹۶ به وزیر آپ و مسئولین برگزاری انتخابات نسبت به عدم شفافیت و حقانیت پروسه ی انتخابات هشدار داد وخواسته هایی را مطرح کرد، اما مسئولین برگزاری بدون توجه به آن، انتخاباتی مسئله دار را برگزارکردندکه در غیاب مشارکت تشکل‌های صنفی، رقابتی سرد با اقبال حداقلی اعضا، (کمتر از ۲۰ درصد) برگزار شد تا جایی که منتخب اول تهران فقط ۵۷۱ رأی کسب کرده است،اینها گواهی بر عدم اعتماد اعضاست. شورای_هماهنگی_فرهنگیان چون گذشته بر حق و مطالبات خود در مورد صندوق ذخیره تأکیددارد و افراد منتخب را نماینده اکثریت اعضای صندوق نمی‌داند. خواسته شورای هماهنگی کاملا مشخص است ودوباره تاکید می کنیم که هیئت‌امنا باید گزارشی شفاف از وضعیت صندوق و فساد و سوءاستفاده های آن ارائه نماید و ساختار صندوق و اساسنامه و شرایط را به گونه ای تغییر دهند که اکثریت هیئت ‌امنا انتخابی فرهنگیان باشند نه منصوب وزیر. سپس انتخابات شفاف و دموکراتیک برگزار شود درغیر این صورت حق اکثریت معلمان ایران و اعضای صندوق است که به این روند غاصبانه اعتراض نمایند.

 

٧. تشکل یابی صنفی و معلمان زندانی صنفی:

 دو مساله مهم که با خواسته های  محوری و همیشگی شورای هماهنگی و مطالبات صنفی فرهنگیان گره خورده  حق تشکل یابی و  آزادی معلمان زندانی صنفی است.

ما ضمن تأکید بر حق تشکل یابی مستقل و اعتراض به روند گروگان‌گیری مجوزهای تشکل‌ها از سوی دولت، بر حق و آزادی فعالیت صنفی برای تمام معلمان تاکید می کنیم و نسبت به ادامه حبس، بازداشت ، احضار  و محرومیت همکاران خود اعتراض داریم. احکام صادرشده و درحال اجرا را ظالمانه می‌دانیم و خواستار آزادی فوری و بی‌قید و شرط معلمان زندانی و رفع محرومیت و تبعید آنان هستیم.

تاکنون ١١ استان طبق مجوز وزارت کشور و تحت نظارت مسوولین استانی، انتخابات تشکلهای صنفی استانی را برگزار کرده اند و مجوز فعالیت این تشکلها پس از گذشت حدود دوسال هنوز صادر نشده است. هرجند که طبق قانون و حق داشتن تشکل، ما فعالیت های خود را داریم ولی عدم صدور پروانه ی فعالیت  تشکل ها ومجوز برگزاری مجمع انتخابات هیات مدیره برای دیگر استانها را محکوم می کنیم و این نکته را متذکر می شویم که لغو پروانه های فعالیت تشکلهای صنفی فرهنگی و غیر فرهنگی به بهانه های واهی غیر قانونی است..

شورای هماهنگی فرهنگیان همچنان امیدوارست که مسوولین دولتی، امنیتی و قضایی از برخوردهای قهری با کنشگران صنفی دست کشیده  و به سفارش ها و خواسته های قانونی و اصولی کنشگران و تشکلهای صنفی با دیده ی اغماض ننگرند.

زندان جای تبهکاران و سوءاستفاده گران و خاطیان است.زندان و احکام ظالمانه برای معلمان کنش گر صنفی نه تنها آنان را از اهداف و خواسته‌های برحقشان باز نمی دارد بلکه آنها را برای رسیدن به مطالبات مصمم تر میسازد.

شورای هماهنگی فرهنگیان به جد پیگیر آزادی معلمان صنفی زندانی می باشد و برحق تشکل یابی صنفی فرهنگیان همچون گذشته مصر است.

 

موارد فوق بخشی از مطالبات بر جای مانده و محقق نشده معلمان ایران است. از نظر شورای هماهنگی این مطالبات قابلیت تحقق دارند. شورای هماهنگی از مهرماه در قالب بیانیه، دیدار و نامه‌نگاری و تجمع سعی کرده است که مطالبه افزایش بودجه آموزش‌وپرورش (کمپین بودجه عادلانه ) را به‌عنوان یک خواسته ی جدی معلمان طرح نماید تا مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس هیچ بهانه‌ای برای رد آن نداشته باشند. ازنظر ما آموزش‌وپرورش محور توسعه پایدار است پس باید سهم آن از بودجه عمومی با این جایگاه متناسب باشد. اما بودجه پیشنهادی دولت و روند طرح آن در مجلس و برخورد نمایندگان نشان داده است که برعکس ادعاهایشان، آموزش‌وپرورش اولویت مسئولان نیست.

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران باور دارد در کشورثروتمندی چون ایران آموزش باکیفیت، رایگان و عادلانه حق تمام کودکان است. معلمان حق‌دارند زندگی انسانی و شرافتمندانه ای داشته باشند. لذا در فرصت باقیمانده، ازدولت و مجلس می خواهیم با بازنگری لایحه بودجه سهم آموزش‌وپرورش را از بودجه عمومی افزایش دهند و اگر کمبود اعتباردارند از بودجه نهادهای غیر پاسخگو و موازی کاری کاسته و بر بودجه نهاد آموزش اضافه نمایند، ضمن اینکه اجرای مصوبات به جامانده از گذشته منع قانونی ندارند  و حال بشدت مورد درخواست هستند.

 

ازنظر شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان اسفند آخرین فرصت برای زمینه‌سازی، اجرا و تحقق مطالبات فوق از سوی مسئولان است درصورتی‌که خواسته‌های ما محقق نگردد یا وزیر و گروه تبلیغاتی وی بخواهد با هیاهوی رسانه‌ای مطالبات و معوقات را وارونه جلوه داده و تن به مطالبات ندهند و مجلس بودجه ضروری برای تحقق مطالبات را تصویب ننماید شورای هماهنگی به صورت سراسری،  به برگزاری برنامه‌های اعتراضی در قالب تحصن و تجمع در هفته معلم اقدام خواهد نمود و اگر این بی توجهی چون گذشته ادامه یابد و با تهدید و برخوردهای قهری و زندانی کردن کنشگران بخواهند مطالبات برحق مارا تحت تاثیر قرار دهند حتی از برگزاری امتحانات پایان سال سرباز خواهیم زد تا با این روش ها صدای حق طلبی سالیان نشنیده ی خویش را به گوش مسوولان و جامعه برسانیم.

 

تاریخ و مکان اعتراضات طی بیانیه‌های بعدی به اطلاع همکاران عزیز بازنشسته و شاغل خواهد رسید.

شورای هماهنگی تشکلهای صنفی فرهنگیان ایران

۱۶ اسفند ۱۳۹۶

..............................

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©