Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ برابر با  ۰۱ می ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷  برابر با ۰۱ می ۲۰۱۸
بیانیه شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران به مناسبت روز جهانی کارگر

بیانیه  شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران به مناسبت روز جهانی کارگر

 

اول ماه می روز جهانی کارگر مبارک باد

 

 

شوراى هماهنگى تشكل هاى صنفى فرهنگيان ايران و جامعه فرهنگيان ضمن اعلام همبستگی با کارگران، روز جهانی کارگر را به همه ی کارگران جهان به خصوص زنان و مردان کارگر در ایران و نیز به همه ی فعالان کارگری و تشکل های مستقل کارگری تبریک می گوید به ویژه ما معلمان این روز را به پدران و مادران کارگر دانش آموزان مان تبریک گفته و پیمان می بندیم که پشتیبان حقوق آنها و فرزندانشان باشیم. علاوه بر این لازم است در کمال تأسف، ضمن ابراز ناراحتی از روانه شدن بسیاری از دانش آموزان مان به بازار کار به دلیل عملکرد بد دولت ها این روز را به این کارگر- دانش آموزان نیز تبریک بگوییم و خواهان توقف سیاست های ضد انسانی باشیم که کودکان را به سوی بازار کار، کارخانه ها و خیابان ها طرد می کند.

 

کارگران ایران مطالبات برحقی دارند که نه تنها نادیده گرفته شده است بلکه با زندان و اخراج به آن پاسخ داده اند. حق تشکل یابی مستقل، حقوق و دستمزد بالای خط فقر، امنیت فعالان صنفی و کارگری، بیمه کارآمد و ... از جمله این مطالبات مشترک اقشار مختلف کارگری است که معلمان را با دیگر اقشار کارگری پیوند می زند. همچنین ما معلمان با بیان آموزش کیفی، برابر و رایگان برای همه به عنوان یک مطالبه ی مهم در جامعه ی معلمی، در اصل از یک مطالبه ی عمومی و حقوقی فرزندان طبقات فرودست حمایت می کنیم.

 

همین انبوه مطالبات مشترک است که ما معلمان را بر آن می دارد که در این روز ضمن تبریک، همبستگی خود را که در زیست و زندگی روزمره ما وجود دارد به صورت علنی بیان کنیم. امیدواریم این همبستگی ها و تلاش اقشار مختلف مزدبگیر در آینده منجر به ایجاد زندگی انسانی، عادلانه، آزاد و همراه با صلح برای همه ی مردم گردد.

 

شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران

سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ برابر با  اول ماه  می ۲۰۱۸

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©