Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ برابر با  ۰۷ اکتبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷  برابر با ۰۷ اکتبر ۲۰۱۸
برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در تهران

 

برگزاری مراسم بزرگداشت روز معلم در تهران

 

روز ۱۳ مهرمقارن با ۵ اکتبر روز جهانی معلم، برنامه بزرگداشتی با دعوت گروه اتحاد بازنشستگان و همکاری فعالان صنفی در بوستان گفتگو تهران با حضور جمعی از فرهنگیان بازنشسته و شاغل  برگزار گردید.

 

در این برنامه که با حضور خانواده های معلمان دربند برگزار شد، بعد از خیر مقدم و صحبت در مورد اهمیت روز معلم، بر ویژگی های صمد بهرنگی بعنوان یک معلم شاخص تاکید شد.

 

در حین برگزاری مراسم آقای محمد حبیبی و اسماعیل عبدی از زندان تماس گرفتند و معلمان حاضر با شعار «معلم زندانی آزاد باید گردد» و «معلم دربند روزت مبارک» با آنها و آقای محمود بهشتی لنگرودی اعلام همبستگی نمودند آقای حبیبی ضمن تبریک به معلمان حاضر ، از حمایت دوستان تشکر نمود و در ادامه گفتند : من این روز را به تمام معلمان به ویژه پیشکسوتان خودم آقای بهشتی و آقای عبدی تبریک می گویم.

 

آقای اسماعیل عبدی نیز با تاکید بر حفظ همبستگی معلمان و ادامه مسیر مطالبه گری به معلمان حاضر در مراسم و تمام معلمان ایران تبریک گفتند. آقای بهشتی نیز در پایان برنامه از زندان تماس گرفتند و ضمن تبریک به همه از حمایت های معلمان و اقشار اجتماعی تشکر نمودند

 

برنامه با تجلیل از خانواده های معلمان زندانی و تجلیل از خانم منصوره فرحزادی بازنشسته ای که 43 سال معلمی کرده است با اهدا گل به پایان رسید و بازنشستگان و معلمان شاغل با خواندن سرود یاردبستانی و روی تخته سیاهی بر ادامه مسیر جنبش معلمان ایران تاکید نمودند.

 

لازم به ذکر است سال تحصیلی ۹۷ـ۹۸ توسط جمعی از معلمان عدالتخواه سال صمد بهرنگی نام گذاری شده است و روز جهانی معلم روز "صمد بهرنگی و عدالت آموزشی" نام گرفته است.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©