Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ برابر با  ۰۷ اکتبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷  برابر با ۰۷ اکتبر ۲۰۱۸
اطلاعیه بخشی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز

 

به شما هشدار می دهیم! 

 

اطلاعیه بخشی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز

 

با سلام و دعای خیر

 

 اینجا شرکت گروه ملی صنعتی فولاد اهواز است.

شرکتی که از هر سو مورد هجوم تیرهای کینه و نفاق قرار گرفته و هیچکس جز فرزندان برومندش سپر حملات این تیرها نشد.

مردانی که در عین کمبودها و در عمق مشکلات هرگز تسلیم نشدند‌ . همیشه بهترین بوده و بهترین ها را رقم زدند.

جلوی هر ظلم و ظالمی قد علم کرده و در مقابل برای پویایی شرکت تلاش بینظیر خود را به نمایش گذارده اند.

رکورد شکنی تولید محصول ۳۲ با نورد ۳۰۶ شاخه در یک شیفت به روش Q.T.B که نخستین بار از زمان شروع بهره برداری از خط کوثر تاکنون سابقه نداشته بیانگر همت و مردانگی و دلسوزی قشر کارگر برای این واحد تولیدی عظیم است.

کارگرانی که با این کار بزرگ بر همگان اثبات کردند که برای راه اندازی تولید و شکوفایی دوباره نام گروه ملی نیازی به وجود  هیچ شخص و مدیر خائنی در بین شان نبوده و نیست و خود به تنهایی میتوانند چرخ های تولید این شرکت عظیم را به حرکت در آورند.

ولی متاسفانه این طبقه شریف و زحمتکش جامعه چند سالیست مورد بی توجهی و بی مهری مسئولین قرار گرفته است.

قصور و کوتاهی بیش از حد مسئولین ارشد استان و بانک ملی ، و سکوت و عدم حضور هئیت مدیره شرکت که علیرغم پیگیری اعتراضات و پیگیری های جمعی از همکاران کماکان هیچ پاسخی از حضرات دریافت نشده و این امر ، باعث آزده شدن روحیه این پرسنل و خانواده محترم آنها شده است.

رهایی از وضعیت نابسامان کنونی که تنها پرسنل شرکت با آن درگیر هستند حضور مستمر مدیران ارشد شرکت و رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت مالی کارگران را  میطلبد، و صد البته حضور برخی افراد خائن که کماکان در شرکت های مجاور مشغول به کار هستند خیانتی به مانند پیمان مسلمی که با پنهان کاری و پاک نمودن بعضی از اطلاعات فنی خط تولید، باعث متحمل شدن بار مالی برای رفع این مشکل گردیده است.

 وضعی که روزانه آنها را با مشکل و چالشی جدید رودر رو می سازد ، چالش هایی که با دست بر روی دست گذاشتن و تنها نظاره گر بودن حل نخواهد شد.

کارگران شرکت با دست خالی و کمترین امکانات رکورد تولید بهترین محصول با بهترین کیفیت را رقم زدند. در مقابل   شاهکار کارگران ، مسئولین و مدیران ارشد شرکت  با وجود منابع مختلف و کانال های متعدد ارتباطی چه نتیجه ایی را رقم خواهند زد؟

 

کلام آخر:

 

مسئولین مربوطه بانک ملی و مدیران شرکت، در هر پست و مقام

به گوش و به هوش باشید، وضعیت سخت و مشکلات فراوان مالی پرسنل شریف را جدی بگیرید و به شما هشدار می دهیم در کمترین زمان ممکن نسبت به برطرف نمودن آن جامه عمل بپوشانید

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©