Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ برابر با  ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷  برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸
اعلام حمایت سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

اعلام حمایت سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

از اعتصاب عمومی و سراسری معلمان

 

بنابر درخواست شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان  در ایران ، روزهای  یکشنبه و دوشنبه - ۲۲ و۲۳ مهر ماه - فراخوان به اعتصاب عمومی داده شد.

 

معلمان بخشی از طبقه کارگر ایران هستند.  آنان خواستار آزادی معلمان زندانی، اعتراض به تورم، فقر و فلاکت، داشتن زندگی شایسته ومرفه، برخورداری از دستمزد مناسب،  همچنین از دیگر خواست های انان رایگان بودن تحصیل برای کودکان و همچنین برچیدن مدارس خصوصی می باشد.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ضمن حمایت از خواست و مطالبات بحق معلمان، اعلام می دارد که داشتن  زندگی شایسته و مرفه، تحصیل رایگان، رایگان بودن خدمات درمانی و بهداشتی و خدمات تامین اجتماعی برای آحاد افراد جامعه - حتی مهاجرین ساکن ایران- از حقوق پایه ای مردم بوده و دولت وظیفه دارد بی قید و شرط  این خواست ها و دیگر مطالبات معلمان  را به مرحله اجرا در آورد.

 

ما اعضای سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ، دست تک تک شما معلمان آگاه و مبارز را به گرمی می فشاریم  و باور داریم که پیروزی بی شک  از آن ماست.

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه.

یکشنبه .۲۲ مهر  ۱۳۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©