Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ برابر با  ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷  برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸
بیانیه حمایتی «جمعی از کارکنان مخابرات و ارتباطات»

بیانیه حمایتی «جمعی از کارکنان مخابرات و ارتباطات»

 

از خواست های معلمان و رانندگان اعتصابی حمایت می کنیم

 

 

اول مهر امسال، دور تازه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون آغاز شد. پاسخ حکومت، تهدید به اعدام و دستگیری بیش از دویست راننده اعتصابی بوده است.

۲۲ مهر و در ادامه اعتصاب رانندگان، معلمان سراسر ایران، در پاسخ به فراخوان «شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران»، در دفاتر مدارس محل کار خود، تحصن کردند. خواست های معلمان همچون رانندگان و دیگر زحمتکشان، اعتراض به گرانی و تورم و کاهش بی سابقه قدرت خرید و سرکوب تشکل های مستقل‌شان و زندانی شدن همکاران‌شان بوده است. فقدان امنیت شغلی و افزایش بیکاری هم، نگرانی همه نیروهای کار است. دیگر خواست اساسی مبارزات معلمان، آموزش رایگان و با کیفیت برای همگان است.

ما هم بر این باوریم که دسترسی به ارتباطات آزاد و رایگان، در کنار آموزش، سلامت، سرپناه و  اشتغال و امنیت شغلی، حق پایه ای همه انسان هاست و محدود کردن ارتباطات، با فیلترینگ و سانسور، نقض حق پایه ای ارتباطات آزاد است.

به رانندگان اعتصابی و معلمان متحصن، درود می فرستیم، از خواست های صنفی و عمومی و انسانی آنها حمایت می کنیم و در کنارشان، برای جامعه ای آزاد و برابر، تلاش خواهیم کرد.

 

«جمعی از کارکنان مخابرات و ارتباطات»

۲۲ مهر ۱۳۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©