Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ برابر با  ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷  برابر با ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸
نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

 

حمایت و همبستگی با

اعتراض سراسری و مطالبات

 به حق معلمان و بازنشستگان در ایران

 

      نهادهای همبستگی با جنبش کارگری درایران از فراخوان" شورای هماهنگی تشکل های صنفی فرهنگیان ایران" ، برای تحصن در روزهای ۲۲ و۲۳  مهرماه و نیز از فراخوان گروه اتحاد بازنشستگان" در۲۴  مهر ماه۱٣۹۷ ، روز حماسه بازنشستگان در مقابل سازمان برنامه و بودجه قویا حمایت کرده و اخبار اعتراضات و مطالبات به حق آنها را به اطلاع افکار عمومی بین المللی و تمامی نهادها و کانونهای مترقی جهانی میرساند.

این تحصن ها و اعتراضات بدرستی به طرح چرایی گرانی ها و تورم، اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزد، به پائین آمدن قدرت خرید، اعتراض به پولی سازی آموزش ، به کیفیت زدائی از آموزش، پائین بودن حقوق، نقض حق آموزش رایگان برای همه، نبود بیمه کار آمد و فراگیر، نبود مدارس امن و ایمن و استاندارد، اعتراض به کاهش قدرت خرید معلمان در کنار سایر اقشار و جامعه، اعتراض به زندانی کردن معلمان به ادامه بازداشت فعالین و ... سایر خواست ها برپا می گردد.

رژیم منفور سرمایه داری ایران با اقتصاد و سیاست ورشکسته، آنچنان بی حقوقی، ناامنی و توحش را در سراسرجامعه و از جمله صدور حکم شلاق بر پیکر معلمان شرافتمند جاری نموده است. برای معلمان و سایر گروهبندی های جامعه ما ، هیچ راه دیگری برای مبارزه و به پائین کشیدن این دستگاه ستم و استثمار به جا نمانده است.

برای اکثریت جامعه؛ کارگران، معلمان، پرسنل درمانی، بازنشستگان، دانشجویان ، دانش آموزان و والدین آنان ، جوانان و تمامی اقشار تحت ستم و استثمار، کسب یک زندگی انسانی، تامین معیشت، آموزش و بهداشت رایگان درگرو مبارزه متشکل و متحد است، پیوند مبارزات موجود در صحنه جامعه از جمله : اعتصاب رانندگان کامیون ها ، تحصن معلمان و اعتراض خیابانی بازنشستگان و تحرکات کارگران و دانشجویان همه وهمه در پیکره اعتصاب عمومی سراسری می تواند نظام را فلج نماید . باید قدرت را از دست نظام گندیده سرمایه داری گرفت، سرنوشت و حاکمیت جامعه را بدست خود و با مدیریت خود باید اداره کنیم.

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

۱۲ اکتبر۲۰۱۸

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

https://t.me/nahadhayehambastegi

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©