Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ برابر با  ۰۶ نوامبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷  برابر با ۰۶ نوامبر ۲۰۱۸
هشدار به رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه

 

هشدار به رانندگان و کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه

 

تاملی به رویدادهای در حال انجام برای برگزاری مجمع عمومی سندیکای کارگران شرکت واحد

 

در محکومیت سندیکاسازی دولتی و جعلی در شرکت واحد

 

 

یادداشت علی اکبر پیر هادی

 دبیر سندیکای کارگران شرکت واحد

 

 

درود برکارگران آگاه وزحمتکش:

 

اعضای سندیکا طی سال های اخیر در راستای بهبود شرایط زندگی خود و همکاران تلاش های بیدریغ انجام داده اند و بدون اغراق دستاوردهای چشم گیری در شرکت واحد و در سطح جامعه داشته اند. سندیکا مشعلی شد پیش روی کارگران و فعالان کارگری که با امید به آینده بهتر و برای دستیابی به خواسته هایشان به نیرو و امکانات خود اتکاء و ایمان داشته باشند و با اتحاد و همبستگی و ایجاد تشکل های مستقل می توانند مطالبات خود را بدست آورند. نتایجی که حاصل شد و امتیازاتی از قبیل افزایش حقوق، شارژ کارت و بن خرید کالا، لباس کار، شیر و کیک، افزایش مبلغ کت و شلوار ، مسکن تاحدودی و..... کلیه دستاوردهایی که در بهبود شرایط معیشت رانندگان و کارکنان شرکت واحد اثر مثبت داشته است. فقط با اتحاد و همدلی بدست آمد.

 

تنها راه شکستن اتحاد و همبستگی کارگران ایجاد تفرقه می باشد. و با کمال تاسف چنین شرایطی برای سندیکای کارگران شرکت واحد برنامه ریزی شده و در حال انجام است. جهت تضعیف و از بین بردن این تشکل مستقل کارگری در قالب نام سندیکا مجمع عمومی و انتخابات نمایندگانی به نام سندیکا در جریان است که همانند شورای اسلامی کارگران شرکت واحد از حمایت دولت بهره مند خواهد شد و هدف فقط از بین بردن سندیکا و دستاوردهای چند سال گذشته می باشد. ازوزارت کارومسئولین شرکت واحد انتظاری بیش از این نمی توان داشت چون همیشه مخالف حضور و فعالیت سندیکا هستند.

 

از کلیه فعالان و گروه ها و تشکل ها و کسانی که به نام دفاع ازحقوق کارگران فعالیت می کنند تقاضا میکنم با دخالت و حمایت و ندانم کاری باعث تفرقه و موازی سازی و شکل گیری و ایجاد سندیکاهای زرد تلاش نکنند که جامعه کارگری و آیندگان آنها رابرای تضعیف ونابودی سندیکای شرکت واحد و خیانت به کارگران سرزنش خواهند کرد.

 

به امید اتحادوهمبستگی کارگران

وگسترش صلح وعدالت درسراسرجهان

 

عضو هیات مدیره و دبیر سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

علی اکبر پیرهادی

.................................................................

برگرفته از کانال تلگرامی سندیکای شرکت واحد

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©