Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ برابر با  ۰۷ نوامبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷  برابر با ۰۷ نوامبر ۲۰۱۸
حمایت سندیکای کارگرن نیشکر هفت تپه

حمایت سندیکای کارگرن نیشکر هفت تپه

از سندیکای شرکت واحد

و محکوم کردن توطئه ضد کارگری

 

کارگران ، تشکل های کارگری و فعالین  کارگری

 

همانطور که  اطلاع دارید مدتی است که عواملی برای انجام سیاست های ضد کارگری و تخریب سندیکای شرکت واحد و هفت تپه  اقداماتی را شروع کرده اند.

 

 سیاست های ضد کارگری این افراد در هفت تپه با شکست مواجه شده اما افرادی در شرکت واحد طی ماه های گذشته با برنامه از پیش تعیین شده فعالیت هایی را تاکنون انجام داده اند.

 

 افرادی همچون سعید ترابیان ، حسن میرزایی و عباس بخشش ، بر اساس شواهد منتشر شده توسط سندیکای شرکت واحد، با همکاری حراست ، شورای  اسلامی و مدیریت شرکت واحد،  اقدام به  برگزاری  مجمع عمومی را داشته !! و در این ارتباط فراخوانی را انتشار  داده‌اند.

 

 این افراد برای تخریب تشکل مستقل کارگران شرکت واحد و همچنین بد نام کردن فعالین  کنونی این سندیکا از هیچ اقدامی فرو گذار نبوده اند که توهین ، تهمت و پرونده سازی برای کارگران سندیکای واحد، بخشی از این پروژه بوده است . 

 

این پروژه تحت عنوان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات ،  تخریب تشکل مستقل - مستقل از  کارفرما-  سندیکای شرکت واحد و  ایجاد تشکل دست ساز را مد نظر دارد.

 

تشکل مورد نظر در نهایت برای مهار اعتراضات کارگران -  بخصوص در شرایط کنونی -   و مماشات با کارفرما و سرمایه داران سازماندهی می شود.

 

بر این اساس . سندیکای نیشکر هفت تپه،  این توطئه ضد کارگری  را محکوم کرده و بر اساس وظیفه طبقاتی ، همچنان خود را در کنار سندیکای شرکت واحد می دانیم .

 

  باور داریم  این توطئه، با اتحاد و همدلی کارگران و فعالین راستین جنبش کارگری منجر به شکست خواهد شد؛  همانطور که فعالین جنبش کارگری در مقاطع گذشته در ارتباط با ایجاد تشکل های مستقل کارگری ، استقلال مالی طبقه کارگر و دیگر موارد با پیروزی مسیر مبارزه را تا به امروز پیموده اند.

 

زنده باد اتحاد و همبستگی کارگران

سندیکای نیشکر هفت تپه

۱۵ آبان ۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©