Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ برابر با  ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ آذر ۱۳۹۷  برابر با ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸
خبر فوری:

خبر فوری: 

مقاومت اسماعیل بخشی،

علیرغم شکنجه و انتقال به بیمارستان

و دفاع از مطالبات کارگران هفت تپه !

 

بر اساس گزارشات واصله ، نیروهای امنیتی پس از بازداشت اسماعیل بخشی وی را مورد ضرب و شتم و شکنجه شدید قرار داده اند که مشخصا از ناحیه سر و صورت ضربات متعددی به وی وارد شده است، به نحوی که صورتش کبود و متورم شده است. مامورین، ضربات شدیدی بر بدن اسماعیل وارد کرده اند و خبر رسیده است که  اسماعیل بخشی دچار خونریزی شدید معده شده است به نحوی که نیروهای امنیتی وی را به یکی از بیمارستان های امنیتی منتقل و بستری کرده اند. احتمال میرود اسماعیل بخشی در بیمارستان سپاه در اهواز بستری بوده باشد. از پس از این اتفاق و بعد از بستری شدن، خبری از اسماعیل بخشی در دست نیست و به نظر میرسد دوباره وی را تحت بازجویی و شکنجه قرار داده اند و تا این لحظه از سرنوشت او هیچ اطلاعی در دست نیست.

 

خبر رسیده است که نیروهای امنیتی برای مقابله با اعتراضات کارگران هفت تپه و به منظور ارعاب و سرکوب نمایندگان کارگران، با شکنجه و اذیت روحی و جسمی فراوان تلاش کرده اند تا اتهامات واهی امنیتی که خود برای اسماعیل انتخاب کرده اند را به وی تحمیل کنند که اسماعیل بخشی در مقابل این توطئه و شکنجه امنیتی، مقاومت کرده و این موارد را نپذیرفته است و با وجود فشارها و جراحات وارده بر وی، قاطعانه از خواسته ی برحق کارگران هفت تپه دفاع کرده است.

 

اسماعیل بخشی و سایر نمایندگان کارگری، عزیزترین فرزندان طبقه کارگر هستند و هیچ گونه سرکوب و ارعابی باعث به سکوت کشاندن اعتراض کارگران نخواهد شد بلکه خشم کارگران را خواهد افزود. هرگونه فشار و اتهام امنیتی علیه اسماعیل بخشی چیزی جز اقدامات بیشرمانه و سبعانه علیه کارگران هفت تپه نیست و به اسماعیل بخشی و دیگر نمایندگان کارگری هیچ اتهام امنیتی نمی چسبد. اسماعیل، فرزند آگاه و جسور طبقه کارگر و نماینده و صدای دادخواهی کارگران هفت تپه است و کارگران تا آزادی وی دست از تلاش و اعتراض برنخواهند داشت.

 

«اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران» ضمن هشدار شدید به جمهوری اسلامی ایران درباره هرگونه شکنجه و آزار و اذیت اسماعیل بخشی، تلاش میکند با تمام توان در راستای افشا کردن دولت ایران در این مورد از تمامی ظرفیت های بین المللی خود و از ظرفیت تشکلات کارگری جهانی و رسانه های بین المللی، بهره گرفته و دولت ایران را در این باره تحت فشار قرار دهد. اسماعیل بخشی باید فوری و بدون قید و شرط آزاد گردد!

 

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ برابر با ۲۸ نوامبر ۲۰۱۸

http://etehadbinalmelali.com/ak/

info@workers-iran.org

alliance@workers-iran.org

.............................................

اتهامات وحشتناک اسماعیل بخشی !

 

معلوم است که حکومت حواسش به همه چیز هست! مخصوصا به کارگران! به همین خاطر اسماعیل را دستگیر کردند چونکه اسماعیل خیلی اتهامات سنگینی دارد. چه اتهاماتی؟ دقت کنید:

 

اولا اسماعیل بخشی چرا ویلا در کنار سواحل خارجی ندارد؟ حالا خارجی ندارد داخلی چرا ندارد؟ کسی که ویلا ندارد نباید سخنرانی کند. سخنرانی مال پولدارا و یا حامیان پولداران است. اینطور شخصی نباید به خودش اجازه بدهد فریاد بزند!

 

دوما اسماعیل در تمام عمرش چند بار تا دزفول و اهواز و اندیمشک و تهران و شهرهای دیگر رفته. آدمی که پول ندارد نباید قبول کند نماینده کارگر باشد. نمایندگی دک و پُز و خرج و برج دارد! چرا با اتوبوس های معمولی سفر کرده و نه با ماشین شخصی؟ اصلا چرا ماشین شخصی ندارد؟ اصلا اسماعیل چرا وقتی رفته مثلا به اهواز، به هتل نرفته؟ چرا با کارگران نشست و برخاست کرده؟ درست است که خودش کارگر است اما با کارگران حرف زده و درد کارگران را درک میکند. این اتهام است! چرا جواب سلام و عیلک کارگران خارج از محیط هفت تپه را داده؟ حتا شاید یک معلم، یک بازنشسته یا یک کارگر با دست های پینه بسته از تهران یا خرم آباد یا همدان یا یاسوج یا... یا هر جا، با او دست داده است و به او گفته " خسته نباشید کارگران هفت تپه، آفرین به غیرت شما ". این اتهام بزرگی است. اسماعیل نباید جواب سلام و علیک دیگران را بدهد.

 

سوما؛ اسماعیل خیلی اتهامات دارد؛ مثلا چرا در خانه پدری و در اتاق 16 متری زندگی میکند؟ چرا برای کودک خردسالش امکاناتی که اسدبیگی و بقیه دارند تهیه نکرده است؟

چرا خانواده اسماعیل میگویند جگر گوشه ی ما نباید در زندان باشد زیرا فقط از حقوق کارگران دفاع کرده است؟

 

چهارما؛ چرا اسماعیل بخشی وقتی کارگران او را انتخاب کردند به کارگران پشت نکرد؟ چرا اسماعیل و دوستانش قبول کردند که نماینده کارگران باشند؟ نماینده ی کارگران بودن در مملکت ما چیز مثبتی نیست. شما بهتر است نماینده بخش خصوصی و سرمایه داران باشید! بهتر است نماینده مجلس باشید یا اگر امکانش را ندارید نماینده کارفرما باشید و مثل رخشان و دیگران به اسم گفتگو با کارفرما برای دولت و کارفرما سینه بزنید! اصلا اتهام از این بالاتر که اسماعیل با عوامل امنیتی و دولتی و یا با شورای اسلامی و خانه کارگر و با کارفرما همکاری نکرده؟ به همین خاطر بود که حکومت ، اسماعیل را بازداشت کرده است.

 

بله؛ اسماعیل اعتصاب شکن نبود، آمار همکاران اعتصابی را به نیروهای امنیتی نمیداد که برایش اضافه کار رد شود. دستش در جیب افراد ضد کارگر نبود، از کارفرما وام بلاعوض بابت خیانت به کارگران نگرفته بود، بُن زیر میزی نگرفته بود، اینها اتهام است. نیست؟

 

 بله اتهامات اسماعیل خیلی زیاد است! کلا ما کارگران متهم هستیم.  شما که الان داری نامه من را میخوانی فکر میکنی مطلب شوخی و طنز نوشتم؟ نه! اصلا!  کارگر بودن و مدافع کارگران بودن در کشور ما اتهام است. ولی ما کارگرانی که از نظر دولت متهم هستیم به زودی  اسماعیل را آزاد میکنیم. باور ندارید؟ تماشا کنید!

اعتصاب اعتصاب تا آزادی اسماعیل و کارگری کردن شرکت یا دولتی شدن شرکت با نظارت کارگران .

 

چهار شنبه.۷ اذر ۹۷

پیام_همکاران

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©