Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷ برابر با  ۲۳ ژانويه ۲۰۱۹
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷  برابر با ۲۳ ژانويه ۲۰۱۹
بیانیه کانون صنفی فرهنگیان شهرستان الیگودرز

بیانیه کانون صنفی فرهنگیان شهرستان الیگودرز

در مورد فراخوان تجمع فرهنگیان لرستان در ۴ بهمن

 

به نام خدا

 

نزدیک به دو دهه و بخصوص طی سالیان اخیر، فعالان صنفی فرهنگی مطالبات انباشت شده فرهنگیان کشور را سرلوحه فعالیت خود قرار داده اند.

 

مطالباتی که سالیان متمادی بر اثر بی توجهی مدیران رده بالا و سو استفاده فراوان قدرتمندان از اندوخته های فرهنگیان به وجود آمده و هر سال نیز بر حجم آن افزوده شده است.

 کانون های  صنفی شیوه های مدنی لازم مانند مذاکره، نامه نگاری، بیانیه، تجمع، تحصن را   با  استناد به قانون اساسی راهکار و ابزار خود جهت برآورده شدن مطالبات انتخاب کردند و در این راه صادقانه و خالصانه هر آنچه در توان داشتند را بکار بستند.

اما پاسخ مسولان ؟؟؟

از همان ابتدای فعالیت های صنفی ، فرهنگیان و فعالان صنفی با تهدید، احضار، دستگیری، زندان و این اواخر ضرب و شتم مواجه بوده اند.

در دو ماهه اخیر بدنه فرهنگیان کشور در استان‌های مختلف از این همه بی عدالتی  که دل هر انسانی از شنیدن آن به درد می آید، به ستوه آمده و راسا و بصورت خودجوش اقدام به برگزاری تجمع های اعتراضی و مسالمت آمیز نمودند.

فرهنگیان استان لرستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و  همراه ۴ استان دیگر ( اصفهان- البرز-اردبیل- کرمانشاه) روز پنجشنبه ۴ بهمن ماه ۹۷ را برای طرح سراسری مطالبات خود انتخاب و در این راستا ضمن تشکیل گروه هایی، فراخوان برگزاری تجمع را اعلام نموده اند.

 

کانون صنفی فرهنگیان شهرستان الیگودرز از مطالبات به حق فرهنگیان استان لرستان  و دیگر استان های کشور عزیزمان اعلام حمایت می نماید.

و از همکاران  هماهنگ کننده این تجمعات درخواست می کند  اجازه سوء استفاده احزاب  و گروه های سیاسی از این تجمعات را نداده و همچنان بر صنفی بودن مطالبات خود پای فشارند.

 

به امید رفع ظلم و ستم رفته بر آموزش و پرورش و فرهنگیان

کانون صنفی فرهنگیان شهرستان الیگودرز

دوم بهمن ۹۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©