Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ برابر با  ۲۳ دسامبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲ دی ۱۳۹۳  برابر با ۲۳ دسامبر ۲۰۱۴
فراخوان

فراخوان

از کارگران زندانی  و تمامی زندانیان سیاسی

پیگیرانه دفاع و خواهان آزادی فوری آنها شویم!

 

نظام ضد کارگری جمهوری اسلامی بارها با تعرض وحشیانه و دستگاه سرکوب خویش، سعی داشته که کارگران را از ابتدایی ترین حقوق، حتی در زندان نیز محروم سازد. در حال حاضر این نقض آشکار در مورد یکی از فعالین کارگری کمیته پیگیری در راه ایجاد تشکلهای کارگری بهنام ابراهیم زاده میباشد. بهنام این کارگر مبارز و آگاه، مورد بدرفتاری و تهدید مزدوری چون خدابخشی قرار گرفته و وقیحانه اعلام نموده است که "هرکاری بخواهیم با تو می کنیم"!

اما پیشروان آگاه کارگری که زندان را هم به عرصۀ مبارزه ای رودر رو با رژیم مزدورو سرکوبگر سرمایه تبدیل کرده اند را باکی از این تهدیدات نیست و استوارانه در اعتراض به پرونده های بی اساسی که برایشان تشکیل داده اند، اعتراض می کنند و مصرانه بر حقانیت خود و لزوم آزادی بی قید و شرطشان پای می فشارند.

سایر زندانیان، از جمله۲۶ زندانی سیاسی و امنیتی در زندان مرکزی ارومیه  به اسامی: علی افشاری، ولی افشاری، حبیب افشاری، کیهان درویشی، شیرکو حسن‌پور، محمد عبداللهی، خزر رسولی‌راد، سامان نسیم، امیر ملادوست، سیروان نژاوی، جعفر میرزایی، ابراهیم رضاپور، محمد عبدالبخت، عبدالله اصغری، عبدالرحمان سلیمان، سیدسامی حسینی، عبدالله حمودی، احمد تموئی، عثمان مصطفی‌پور، بهروز آلخانی، مصطفی الرحمان، یوسف کاکه‌ممی، سیدجمال محمدی، علیرضا رسولی، شورش افشاری و مصطفی داوودی، بیش از سه هفته است که در اعتراض به فشارها و بی توجهی های مسئولین دست به اعتصاب غذا زده اند که حال۸ تن از آنها وخیم گزارش شده، اما مسئولین بند  ۱۲زندان ارومیه بجای رسیدگی به خواست های برحق آنان، بیشرمانه گفته اند: "آنقدر اعتصاب کنید تا بمیرید"!

همچنین مسعود شمس‌نژاد وکیل و حقوق‌دان کرد از روز سه‌شنبه ۱۸ آذر ماه در بند کارگران زندان ارومیه در اعتراض به عدم موافقت با مرخصی درمانی‌اش، عدم رعایت قانون تفکیک جرایم و… دست به اعتصاب غذا زده است.

 بهنام ابراهیم زاده در اعتراض به مأمورین و اهانت های وقیحانۀ آنها، پس از ۱۵ روز اعتصاب غذا و بی هوش شدن، اکنون ۳ روز است که با اعتصاب غذای خشک به مبارزه اش ادامه می دهد.

کارگران دستگیر شده اخیر از جمله ریبوار عبداللهی، فرزاد مرادی نیا ، فردین میرکی و ... در زیر شدیدترین فشارها هستند و اطلاع دقیقی از وضع آنها در دست نیست.

جنایات و اعمال ضد انسانی زندانبانان حد و مرزی نمی شناسد تا جایی که حتّا زندانیان عادی یا متهمین به جاسوسی نیز در نتیجۀ فشارهای وحشیانه ناگزیر در اعتراض دست به اعتصاب غذا زده اند.

علاوه بر اینها طبق گزارش "هرانا"، هم اکنون بیش از ۸ ۰ زندانی سیاسی (با ذکر نام)، مبتلا به بیماری های سخت و خطرناکی هستند، ولی زندانبانان از اعزام آنان به بیمارستان و هر کوششی برای مداوایشان خودداری می کنند.

 
 )https://hra-news.org/fa/prisoners/bimaran(

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگران ایران ـ خارج کشور، یک بار دیگر از تمامی خواسته­های عادلانه و به حق فعالین کارگری زندانی و دیگر زندانیان سیاسی ، دفاع می­کند و خواهان آزادی بی قید و شرط تمامی کارگران  زندانی و زندانیان سیاسی است. ما هرگونه تعرض نسبت به کارگران به ویژه کارگران زندانی  و زندانیان سیاسی را محکوم می­کنیم و یاد آور می­شویم که مسئولیت هرگونه عواقب احتمالی به ویژه ماجرای اخیر در مورد بهنام ابراهیم زاده ودیگر زندانیان سیاسی در حال اعتصاب، به عهده­ی رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی است.

ما از همه­ی نیروهای آزادیخواه و مترقی و فعالین کارگری ­خواهانیم که اعتراضات خود را در حمایت از بهنام ابراهیم زاده و دیگر کارگران زندانی و همه­ زندانیان سیاسی اعلام نمایند.

در هر کجا که هستیم و به هرشکل که میتوانیم برای آزادی بی قید وشرط و رهایی بهنام ابراهیم زاده، شاهرخ زمانی، محمد جراحی، ... و همه کارگران زندانی و نیز تمامی زندانیان سیاسی اقدام نمائیم.

 

کارگرزندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردند!

نابود باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی!

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

۳۰ آذر ۱۳۹۳ –  ۲۱دسامبر ۲۰۱۴

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/

boltanxaberi@gmail.com

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©