Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ برابر با  ۰۹ ژانويه ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳  برابر با ۰۹ ژانويه ۲۰۱۵
به اتحادیه های کارگری،

به اتحادیه های کارگری،

احزاب مترقی، سازمان های مدافع حقوق بشر و

تمامی انسان های آزادیخواه جهان

 

آی انسانها،

در دنیایی که در زیر حاکمیت نظام سرمایه، جان انسان ها به ارزان ترین کالا تبدیل شده و هر لحظه اخباری از کشتار ده ها، صدها و هزاران انسان به اشکال مختلف در اقصا نقاط جهان می شنویم، همسو با آن فرقه های قرون وسطایی بنیادگرا وحشیانه انسانها را فلّه ای از دم تیغ می گذرانند، در عصری که ظلم، ستم، تجاوز، فساد، استثمار و غارت و تعدی بیداد می کند و میلیون ها انسان قربانی آن هستند، در شرایطی که در زندان های "متمدن" ترین کشورها شاهد فجیع ترین رفتارهای ضد انسانی با زندانیان هستیم، در این زمانۀ بربریت، آیا هنوز می توان از ظلمی آشکار که بر یک زندانی در گوشه ای از این جهان می رود، سخن گفت و فریاد او شد و انسانیت را به دادخواهی فرا خواند؟ آیا هنوز انسانیت زنده است و انسان هایی هستند که لحظه ای به آن زندانی و ستم بی حدی که به او می رود بیاندیشند؟ آیا تو خوانندۀ این سطور، خود یکی از آن انسان ها هستی؟   پس به صدای وجدانت برای کمک به رهایی این انسان گوش فرا ده!

بهنام ابراهیم زاده کارگری که به جرم دفاع از کودکان کار و حقوق کارگری و فعالیت در عرصۀ حقوق بشر به 5 سال زندان محکوم شده بود و تنها 5 ماه به پایان محکومیتش باقی مانده بود و در این سال ها نیز مورد بدترین رفتارها و فشارها و تضییقات قرار داشت و بارها مورد ضرب و شتم و اهانت قرار گرفت و یا در انفرادی محبوس شد یا او را به بند زندانیان عادی خطرناک تبعید کردند که در اعتراض چندین بار دست به اعتصاب غذا زد، در حالی که همین سه روز پیش در آخرین اعتصاب غذای یک ماهه اش، نهایتاً به درخواست تنها فرزند 15 سالۀ مبتلا به سرطانش – که بخاطر او نیز شدیداً در رنج بود – و بسیاری همکاران و انسان های آزاده به اعتصابش پایان داد، اما دژخیمان کینه توز زندان های جمهوری اسلامی، که در برابر استقامت، پایداری و حق طلبی بهنام به زانو درآمده بودند، ددمنشانه با پرونده سازی های کاذب، مجموعاً او را به 9 سال و نیم دیگر زندان محکوم کردند. اگر حاکمین، آمرین و عاملین این جنایات بویی از انسانیت نبرده اند، تو، تو ای انسان  صدایت را علیه این  احکام ضد انسانی بلند کن، به یاری آن انسان دربند و فرزند بیمارش برخیز و نشان بده که در همین دنیا با تمام فجایعش، انسانیت هنوز نمرده است.

-        با بهنام، همسر و فرزندش اعلام همبستگی کنید

-        به مقامات جمهوری اسلامی اعتراض کرده و خواهان لغو احکام و آزادی بی قید و شرط بهنام شوید.

-        طومارهای اعتراضی تهیه کرده و به سفارتخانه ها و کنسولگری های جمهوری اسلامی در کشور محل اقامت خود تحویل بدهید.

-        در شهر و کشور محل اقامت خود، کمپین های حمایتی و اعتراضی سازماندهی کنید.

-        پتیشن های حمایت از بهنام و اعتراض به جمهوری اسلامی را امضاء کنید.

-        و ...

اگر بتوانیم برای رهایی یک انسان گامی برداریم، آنگاه خواهیم توانست برای رهایی بشریت از نظام ضد انسانی حاکم، گام های بلندتری برداریم.

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

ژانویه 2015

 nhkommittehamahangi@gmail.com

 

http://nahadha.blogspot.com/

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©