Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ برابر با  ۲۲ فوريه ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵  برابر با ۲۲ فوريه ۲۰۱۷
بیانیه کانون صنفی معلمان استان تهران

 

بیانیه کانون صنفی معلمان استان تهران

در حمایت از کمپین بودجه عادلانه

 

به نام خداوند جان و خرد

هرساله با آغاز مراحل تدوین بودجه در هیات دولت  و پس از ان در طی مراحل تصویب بودجه در مجلس هشدارهای لازم نسبت به مشکلات مالی و کمبود بودجه در وزارت اموزش و پرورش توسط فعالان رسانه ای و صنفی و تشکل های معلمی در قالب های مختلف داده می شود. امسال نیز پیش از ارسال بودجه به مجلس شاهد تذکرات لازم از طرف تشکل های صنفی و فعالان رسانه ای بودیم که با بی توجهی مسئولان دولتی مواجه شد. بیانیه کانون صنفی معلمان استان تهران پیرامون بودجه آموزش و پرورش نمونه ای از این تذکرات بود که به صورت جامع به مشکلات کمبود بودجه این وزارت خانه پرداخته و اثرات منفی آن بر زندگی معیشتی معلمان و کاهش کیفیت آموزش عمومی را برشمرده بود.

حال که بودجه سال 1396 برای تصویب نهایی در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار گرفته پویشی به نام کمپین بودجه عادلانه در فضای مجازی ایجاد شده ، که هدف از آان اثر گذاری بر نظرات نمایندگان مجلس به منظور افزایش بودجه پیشنهادی است. این کمپین که با استقبال پرشور همکاران فرهنگی مواجه شده ، نشانه دیگری  از نگرانی جامعه فرهنگی نسبت به بی توجهی تصمیم گیران حکومتی ، به وضعیت آموزش عمومی کشور است. کانون صنفی معلمان استان تهران ضمن حمایت از این پویش مدنی امیدوار است نمایندگان مجلس با دور اندیشی تغییرات مورد نظر فرهنگیان را در بودجه پیشنهادی ایجاد کرده به گونه ای که رضایت نسبی جامعه فرهنگیان کشور را فراهم کند. بی شک با توجه به هشدار ها و تذکرات لازم که در این مدت در قالب دیدار با مسئولان ، نامه نگاری ، صدور بیانیه ، فعالیت رسانه ای و جمع آاوری امضاهای ده ها هزار نفری صورت گرفته ، مسئولیت پیامدهای این بی توجهی به خواسته های مشروع معلمان به عهده تدوین کنندگان و تصویب کنندگان این لایحه است .

 

کانون صنفی معلمان استان تهران

چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©