Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ برابر با  ۲۲ اگوست ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶  برابر با ۲۲ اگوست ۲۰۱۷
تا حق خود نگیریم از پای نمی نشینیم

تا حق خود نگیریم از پای نمی نشینیم

ما بازنشستگانیم، از یاد رفتگانیم

ظلم و ستم باقیه! سفره ما خالیه!

یک اختلاس کم بشه! مشکل ما حل میشه!

هزینه ها دلاریه! حقوق ما ریالیه!

مشعیشت،  منزلت، سلامت، حق مسلم ماست!

دولت، مجلس، خجالت، خجالت!

 

گزارش تجمع با شکوه  و سراسری  سه هزار نفری بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی

 جلو مجلس شورای اسلامی سه-شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

 

گزارش ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

 سلام و درود بر همت والایتان

بعد از ۶ مهر

۱۴ آذر

۲۸دی

۳ اسفند

و ۲۲ اسفند

پیشکسوتان و بازنشستگان باز هم حماسه آفریدند

امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶پیشکسوتان و بازنشستگان  کشوری از ۴ گوشه کشور به تهران آمده و مقابل خانه ملت ندای حق خواهی سر دادند . ما پیشکسوتان و بازنشستگان کشوری  در ادامه حرکت حق طلبی امروز با حضور چشمگیر خود ثابت کردیم  تا استیفای حقوق از دست رفته مان از پا نخواهیم نشست . دولتمردان و مجلسیان بدانید و آگاه باشید که تا گرفتن حق خود به حرکت اعتراضی خود ادامه خواهیم داد . نیک میدانید بیش از ۱۰ سال است به علت عدم اجرای قانون ، پیشکسوتان و بازنشستگان علی الخصوص پیشکسوتان فرهنگی  با کمترین حقوق سرکرده و زیر خط فقر می باشند . در شان حکومت اسلامی نیست که طلایه داران فر هنگ  در شرایط بد اقتصادی به سر ببرند. همه ما از حمله تروریستی داعش با خبر بودیم .همه ما می‌دانستیم که حضور در تجمع مقابل مجلس خطرات امنیتی خواهد داشت. حتی می دانستیم که احتمال برخورد تند امنیتی هم وجود دارد ولی با این حال آمدیم ...

دوستان عزیز ما از شهرهای دور و نزدیک خستگی و هزینه راه و خطر را به جان خریدند زیرا کارد به استخوانشان رسیده . دولتمردان و مجلسیان تجمع امروز و حماسه امروز پیشکسوتان از سراسر کشور یک زنگ خطر است برای شما

ما را دریابید

مشکلات مارا دریابید

برای رفع مشکلات ما بکوشید

این حق قانونی ماست

ما زیاده خواه نیستیم و از سفره انقلاب هیچ طلبی نداریم  فقط حق خود را می خواهیم ...

و بدانید که این حرکت اعتراضی  ادامه خواهد داشت و تا به حق خود نرسیم از پا نخواهیم نشست

حضور پر شور دوستان عزیز را ارج نهاده و امیدواریم با تمام این تلاشها به نتایج مطلوب دست یابیم .

قدم‌های تان استوار

درود بر همت شما والایتان

گزارش از:  پیشکسوتان پیشرو کشوری

.....................................................

قطعنامه تجمع ۳۱ مرداد ۱۳۹۶

به نام خداوند جان و خرد

 

دولتمردان گرامی

 نمایندگان محترم مجلس

 

بازنشستگانی ازجای جای ایران زمین هستیم که با تمام وجود به حفظ استقلال و کیان کشور، عشق می ورزیم و هنوز هم آوای این عشق ورزی از زبان حکیم فرزانه توس، بر تار و پود جانمان مترنم است که :

اگر سربه سر، تن به کشتن دهیم

ازآن به که ایران به دشمن دهیم

 

 اما امروز می خواهیم شفاف و روشن و به زبان دل، با شما سخن بگوییم. امیدواریم گوش وجدانتان، شنوای سخن حق باشد و رگ های تعصب کسی به نام دفاع از ارزش های نظام و با هدف پاک نمودن صورت مسئله ، بر گردن مصالح شخصی، متورم نشود که هم «حق از همان رگ گردن به شما نزدیکتر است» هم اینکه نظام حاکم بر کشور، خون بهای فرزندان و جگرگوشگان ماست. هرچه هست اعتراض به عملکرد صاحب منصبانی است که به فراخور مسئولیت شان باید پاسخگو باشند.

 

 سالهاست که شما و اسلافتان، آتش تبعیضی خانمان سوز را درخرمن زندگی بازنشستگان کشوری انداخته اید که شراره های آن، حقوق اجتماعی آنها را سوزانده و آمالشان را به خاکستر یاس و حرمان نشانده تا همان آتش، روشنی بخش حیات دیگرانی از مابهتران باشد.

آگاه باشید که :

بیمه ی جامع و فراگیرسلامت و بهداشت و خدمات کامل دندانپزشکی،حق قانونی ماست.

 

به یمن آثار قوانین تاریخ مصرف دار و بخشی محور شما «نمایندگان ملت» که غالبا در فرمت «مدافعان قدرت» جلوه نموده اید، و به برکت رهاورد مدیریت فرامدرنیته دولتمردان کاخ نشین، دیر زمانی است که سفره حقوق شهروندی و حرفه ای ما، تحت تصرف عدوانی تصمیمات فراملی شما تصمیم سازان قرارگرفته است.

 

دانه ی چشم اندازهای عدالت سوزی که در لفافه مفاهیم ارزشی با کارکردی ابزاری، درکشتزار باورهای ما آبیاری کرده اید، به ثمر نشسته و به میوه کرم خورده ای بدل گشته که آن را به رسم یارانه و درقامت منت آلود صدقه در سبد زندگی، سهم ما قرار داده اید.

بدانید که :

ما خواهان ارتقای حقوق بازنشستگان به  بالاترازحدخط فقر، یعنی (4,000,000) تومان هستیم

 

ایمان و اعتقاد ما درکشاکش فقری که بر تیر تشخیص های زهرآلود مصلحتی نشانده و به سوی مأمن باورهایمان رها ساخته اید، گریزپای و آسیمه سر، به سمت حیات حیوانی «تنازع برای بقا» درحرکت است و می رود تا با کاروان سالاری شما مسئولان خدمت شعار، در تاریکزار کفر، رحل اقامت بیفکند.

 

اگرشما دولتمردان و نمایندگان مجلس، خود را نماینده و خدمتگزار مردم می دانید، نه خدایگان هستی آنها، دست از این تغافل خودساخته و تجاهل عالمانه بردارید و بیش از این بر تن حقوق اجتماعی  ما ، شولای عریانی نپوشانید.

بیش ازاین، حقوق حقه ما را در قالب استفاده ابزاری از مفاهیم ارزشی به ثمن بخس، هدیه تحقق رویاهای فراملی خود و دستمایه چپاولگری پاشنه کشیدگان ثروت و مستسقیان قدرت، قرار ندهید و شوربای تلخ تبعیض و شرنگ هستی سوز فقر را در گلوی فشرده شده زندگی ما نریزید. 

 

فراموش نکنید که :

ما خواهان مطالبات و خسارات ناشی ازعدم اجرای ماده 125قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 1386هستیم.

 

چانه زنی میزهای مذاکرات و واژه نگاری مدفون در نامه های مکاتبات ِ مکرر با کوچک و بزرگ شما نیز آبروی خویش را بردوش شرم گرفته، در کوچه ی وعده های پوشالی و اظهار همدردی های توخالی،  شرمسار از امیدی که به افسون لنجه های کلامی مسئولان، مصرف کرده اند، ناامیدی و مرگ را به تزریق نشسته اند.

 

صادقانه بارها و بارها دست یاری به سمت شما درازکردیم. گوش جان به سخنان رنگین تان سپردیم. واژه به واژه ی قوانین مبهم و پر ازکژتابی آگاهانه تان را کالبد شکافتیم. جزء به جزء امعا و احشای قوانین را مقابل چشمان خواب آلود کارشناسان میلیونی بگیرتان تشریح نمودیم. راهکار ارائه دادیم. به افسون کلامتان، دل به وعده ها سپردیم اما هرگز اراده ای برای رفع این مشکل از وجود نازنینتان قدم به عرصه حیات ننهاد. هیچگاه دوش اراده هیچ مسئولی، قصد حمل بار این مسئولیت انسانی و وظیفه قانونی را نداشته و نوزادهای نارس وعده هایتان، یکی پس ازدیگری سقط  می شوند تا اجاق تلاش های ما همچنان کور بماند.

 

اکنون آمده ایم تا به دولت و مجلس اعلام کنیم که دیگرفریب وقت کشی های شما را نمی خوریم و از پلکان های پوسیده چندساله ای که  به سمت دخمه ی وعده ها، پیش پایمان نهاده اید، به سوی فنا و نیستی نمی رویم.

 

آگاه باشید که :

ما خواهان اجرای کامل همترازی دریافتی   با شاغلان سی سال خدمت خود ازحیث  مدرک و سنوات و سایر امتیازات، ازآغاز سال ۱۳۹۷  طبق نص صریح قانون  هستیم .

 

مصرانه می خواهیم که حق ما را به کمال ادا کنید. مهم نیست منابع آن را از  کدام سبد   تامین می کنید. مهم آن است که هم دولت و هم مجلس، به استناد قانون اساسی، مکلف هستید به جبران خساراتی که خود به بارآورده اید.

 

یقین بدانید و مطمئن باشد که برای استیفای حقوق خود، مصمم هستیم و اگر لازم باشد، خیلی زود  باز خواهیم گشت.

 

 پیشکسوتان پیشرو کشوری

..........................................................

از میان گزارشات شهروند ـ خبرنگاران مردمی و رسانه ها

 

.....................................

۳۱ مرداد ۱۳۹۶

روزی که به یادگار خواهد ماند

مثل همیشه وقتی به محل تجمع رسیدم این بار نیز شکوه بود وجلال ،شهامت بود وحق طلبی ،واراده بود وهمت ....همه اینها رااز دوستانی دیدم که باحضور گرم وصمیمی خود درس ازخود گذشتگی را به غایبین درتجمع دادند ،غریبان آشنایی که علیرغم سن وسال وحتی بیماری ،رنج سفر را متحمل گشتند وزودتر ازهمه درمحل تجمع حضوریافتند ،بودند فعالانی صنفی که علیرغم اخطار واحضار باشجاعت تمام ثابت کردند اهل شعار نیستند وهرگونه خطری را بجان خریدارند تا رفیق نیمه راه نباشند ونیز نشان دادند اگر درگروههای مجازی خودرافعال صنفی مینامند در دنیای حقیقی هم نیز این چنین میباشند .ازجای جای سرزمین مان ایران حضورداشتند بدون منت شاغلان همراه ومتحد پیشکسوتان بازنشسته ،کشوری ولشکری.آمدند وجان دادن به روح حق خواهی شایدوشاید تلنگری باشد برآنان که ماهها درگروهها دم ازتجمع میزدند وبه هنگام عمل باعذر وبهانه خودرا کنار کشیدند ....

گرمردرهی میان خون باید رفت

ازپای فتاده سر نگون باید رفت

بامید حضور همه فعالان صنفی درتجمعات .

🏼 جناب .غضنفری

.....................................

۳۱ مرداد روز عشق بود روز یکدلی و اتحاد

دوستان سلام روزی دیگر ازروزهای زندگی پرفرازونشیب مان ورق خورد اما31 مرداد از روزهای باطل زندگیمان نبود روز ایثار بود روز عشق بود روز یکدلی و اتحاد بود روز حق طلبی بود از صبح زود همکارانی  ازجای جای کشور عزیزمان خود را به بهارستان رسانده بودند از دهلران ، مشهد کرمانشاه ، شیراز ، مازندران ، اصفهان ، گیلان آذربایجان یزدووو . ومن از این همه اتحاد حق طلبانه به خودبالیدم وجا دارد در اینجا از همه دوستان آشنا وغریبه که اکنون هیچکدامشان غریبه نیستند سپاسگزاری نمابم به خصوص دوستان گیلانی یخصوص از شاغلینی که احساس وظیفه نمودند بخصوص از همکاران عضو کانونهای صنفی فرهنگیان که با وجود محدودیتها اینبار به وظیعه وجدانی خود جامه عمل پوشانده و همکاران خود را با حضورشان در بهارستان وهمچنین دادن بیانیه رسمی حمایت نمودند جا دارد از برگزار کنندگان تهرانی تجمع که زحمات زیادی را دربرگزاری هرچه بهتر این تجمع قبول زحمت نموده تشکر مضاعفی داشته باشم باشد ابن تجمع مقدمه ای باشد در سال 96 برای هرچه رودتر رسیدن به خواسته های قانونیمان سپاس  سپاس  سپاس

.................................

برگزاری تجمع در کمال ارامش

دوستان و همراهان گرامی از صمیم قلب از همگی دوستان در تجمع و دوستانی که بدلایلی نتوانستند همراهی بفرمایند تشکر میکنم خسته نباشید . بسیاری از دوستان متجمع ودوستان پرستار و خودم به علت اینکه بنرها در افتاب سوزان انوقت روز قرار داشتند و یک کمی هم توسط پلیس های انتظامات اجازه عکس و فیلم نمیدادند و از انجاییکه قصدمان برگزاری تجمع در کمال ارامش بود،کمتر اقدام به گرفتن عکسو فیلم نمودیم ،از محسنات تجمع امروز نظم بیشتر تدارکات و تشکیلاتی بود پلاکاردهای قاب گرفته شده و پوسترهای متعدد با مظمون خواسته های بحق بازنشستگان محترم .خانم سعیدی نماینده دور یازدهم و دوازدهم نیز در جمع حضور پیدا کردند و خواهان پیگیریهای بحق بازنشستگان شدند بیانیه توسط چندین نفر از متجمعین امضا گرفته وبه مجلس تحویل دادند و قطعنامه توسط سرکار خانم قهرمانی و جناب خرسندی قراعت گردید که به علت ازدیاد افراد و بلند گو وامپلی فایر موجود شنیدن ان برای همگان غیر ممکن بود ساعت 12 ظهر تجمع پایان پذیرفت ،لازم به ذکر اینکه از دوستان عزیزی که از راههای دور تلاش ما را از طریق تماس تلفنی و غیره ارج نهادند ممنون و متشکرم امیدوارم پیگیریها به مدامت خود ادامه یافته و به یاری خداوند به تمامی حواسته های حقوق حقه خود دست پیدا کنیم

.................................

اخبار هم چیزی نگفت

درود بر همه ،در اخبار ساعت ۲ بعد از ظهر تمام مدت از جلسات مجلس میگفت ولی حتی یک کلام از اون همه انسانهای با شرف که جهت احقاق حقشون پشت درب مجلس با تشنگی و تحمل گرما ایستاده بودند صحبتی نکردند ( خدا بهشون هوشیاری بده که قدر مردمی را بهشون رای دادند بدونند)

جناب علی عسکری!

 وای بحال صدا و سیمایی که از پول ملت ارتزاق می کند ولی حاضر نیست حتی یک کلمه در ارتباط با حق پایمال شده ی  دو میلیون و دویست هزار نفر از پیشکسوتان و بازنشستگان کشور یک کلمه حرف بزند.

..............................................

گزارش تجمع ۳۱ مرداذ

سلام و درود بر همت و

خواهشا باز نشستگان رو از هم جدا نکنین کلمه الخصوص بازنشستگان فرهنگی وغیره بکار نبریم به همه بازنشستگان. ظلم شده پرستاران فرهنگیها. لشگری .و. بقیه

..................................................................

هم اکنون جلو مجلس سی و یکم مرداد

تجمع بازنشستگان کشوری  اعم از فرهنگیان,,پرستاران وپیراپزشکی,تامین اجتماعی,وسایر ارگان های دیگر,

خسته نباشید دلاوران ایران زمین

حقوق ما ریالیه

هزینه ها دلاریه

.............................................

اتحاد و همدلی رمز موفقیت

همراهی و همدلی شاغلین و بازنشستگان حرکت مبارکی است که در تجمع ۳۱ مرداد ۹۶مثل همیشه  به زیباترین شکل  به منصه ظهور نشست

شاغلین عزیز از شهرهای دور و نزدیک  در تجمع پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت کرده از خواسته های همکاران پیشکسوت خود حمایت نمودند

دوستان عزیز همراهی شما را ارج می نهیم

با اتحاد و همدلی موفقیت و پیروزی نزدیک است

مانا و پاینده باشید

...............................................

بازداشت و احضار تعدادی از بازنشستگان فراخوان دهنده و تجمع کننده در برابر مجلس

در پایان تجمع امروز بازنشستگان تعدادی احضار و دستگیر شده اند. تعداد دقیق احضار شده گان و بازداشت شده گان هنوز معلوم نیست. گفته می شود از میان فراخوان دهندگان 8 نفر بازداشت شده اند. احضار و بازداشت در حالی صورت می گیرد که مطابق قانون اساسی برپایی تجمعات آرام و مسالمت آمیز بدون حمل سلاح که مخل مبانی اسلام نباشد آزاد است. این بازداشت همچنین در حالی صورت می گیرد که مطالبه گری بازنشستگان در چارچوب صنفی صورت گرفته است.

..............................................

تجمع بازنشستگان مقابل مجلس

به گزارش اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، به نقل از خبرگزاري مهر، صبح امروز (سه شنبه) همزمان با برگزاري جلسه علني مجلس شوراي اسلامي، جمعي از بازنشستگان لشگري و کشوري در اعتراض به عدم اجراي مصوبه مجلس شوراي اسلامي در رابطه با همسان سازي حقوق و مزاياي بازنشستگان با شاغلين مقابل در شماره يک مجلس تجمع کردند.

تجمع کنندگان خواستار اجراي کامل و يکباره اين مصوبه توسط دولت هستند. همچنين رسيدگي به وضعيت بيمه تکميلي درمان و ايجاد بيمه کامل و جامع درمان از ديگر خواسته هاي بازنشستگان حاضر در اين تمجع اعتراضي است. پيش از اين صندوق بازنشستگي کشوري اعلام کرده بود که حداقل حقوق بازنشستگان کشوري طي چهار سال از ۴۹۰ هزار تومان به يک ميليون و ۱۵۰ هزار تومان افزايش يافته است. همچنين طي سال هاي ۹۵ و ۹۶ بيش از ۲۸۰۰ ميليارد تومان براي اجراي طرح افزايش پلکاني و ترميم حقوق و کاهش اختلاف حقوق بازنشستگان کشوري از سوي دولت يازدهم اختصاص يافته است.

......................................................

گزارش از تجمع ۳۰۰۰نفره بازنشستگان لشکری و کشوری مقابل مجلس 

 تجمع بزرگ بازنشستگان لشکری و کشوری در مقابل مجلس با بیش از سه هزار نفر از بازنشستگان در حال افزایش می باشد.

از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه۳۱مردادماه۹۶ بازنشستگان لشکری و کشوری در اعتراض به تبیعض مقابل مجلس   تجمع اعتراضی برگزار کردند .

آنها پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته است:« تبیعض تا کی»و«نه به مذاکره تا رسیدن به حقوق واقعی»؛ «ما خواستار اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری برای رفع مشکلات بازنشستگان هستیم» ؛

تجمع کنندگان شعار می دهند « معیشت ٬منزلت٬ سلامت حق مسلم ماست»

«خط فقر ۴ میلیون حقوق ما یک میلیون»

جمعیت حاضر در برابر مجلس به سه هزار نفر رسیده است.

................................................

تجمع بازنشستگان مقابل مجلس

 اعتراض به عدم همسان‌سازی حقوق ادامه دارد

جامعه > مشکلات مردم - گروهی از بازنشستگان کشوری و لشگری امروز مقابل مجلس تجمع کردند و میگویند چرا همسان‌سازی حقوق آنها انجام نشده است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باز هم گروهی از بازنشستگان در مقابل مجلس تجمع کردند تا از دولت بخواهند به وضعیت حقوق و معیشت آنها رسیدگی کند. آنها در اعتراض به عدم اجراي مصوبه مجلس و عدم همسان سازي حقوق و مزاياي بازنشستگان با افراد شاغل در میدان بهارستان تجمعی را ترتیب دادند.

پس از حمله مزدوران داعش به بهارستان، این اولین تجمع صنفی در مقابل مجلس است. بازنشستگان ضمن این تجمع خواهان اجراي کامل و يکباره مصوبه همسان سازی حقوق و دستمزدها توسط دولت هستند. همچنين رسيدگي به وضعيت بيمه تکميلي درمان و ايجاد بيمه کامل و جامع درمان از ديگر خواسته هاي بازنشستگان حاضر در اين تمجع اعتراضي است.

پيش از اين صندوق بازنشستگي کشوري اعلام کرده بود که حداقل حقوق بازنشستگان کشوري طي چهار سال از ۴۹۰ هزار تومان به يک ميليون و 150 هزار تومان افزايش يافته است. همچنين طي دو سال اخیر بيش از 2 هزار و 800 ميليارد تومان براي اجراي طرح افزايش پلکاني و ترميم حقوق و کاهش اختلاف حقوق بازنشستگان کشوري از سوي دولت يازدهم اختصاص يافته است.

...............................................

۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ـ رادیو زمانه

تجمع بازنشستگان در اعتراض به فقر و تبعیض

بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی صبح روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. تجمع‌کنندگان درخواست های خود را بر پارچه‌نوشته و پلاکاردهایی که همراه داشتند و با سر دادن شعار بیان کردند.

تجمع صبح روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی

معترضان از جمله شعار دادند: فلاکت عمومی/ حقوقای نجومی، منزلت/ سلامت/ با بیمه کارآمد، یه اختلاس کم بشه/ مشکل ما حل میشه، این همه بی‌عدالتی/ هرگز ندیده ملتی، خط فقر ۴ میلیون/ حقوق ما یک میلیون.

اجتماع امروز بازنشستگان از سوی تشکل‌های معلمان مورد حمایت قرار گرفته بود. بازنشستگان و معلمانی از استان‌های مختلف برای شرکت در این تجمع اعتراضی به تهران سفر کرده بودند.

در این تجمع که بنا بر گزارش‌ها حدود هزار نفر در آن شرکت داشتند، قطعنامه ای خوانده شد. خواست‌های بازنشستگان در این قطعنامه به این شرح اعلام شد:

اجرای کامل همترازی دریافتی با شاغلان ۳۰ سال خدمت، از حیث مدرک و سنوات و سایر امتیازات، از آغاز سال ۱۳۹۷، طبق نص صریح قانون.

 بیمه جامع و فراگیر سلامت و بهداشت و خدمات کامل دندانپزشکی.

ارتقای حقوق بازنشستگان به بالای خط فقر یعنی چهار میلیون تومان و افزایش حق عائله مندی و امتیاز عیدی.

مطالبات و خسارات ناشی از عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال ۱۳۸۶.

در این تجمع شعارهایی هم در حمایت از معلمان زندانی سر داده شد.

گروه‌هایی از شرکت کنندگان پس از پایان تجمع در شعارهایی خواستار  آزادی اسماعیل عبدی، معلم دبیرستان و فعال کانون صنفی معلمان شدند.

اسماعیل عبدی روز ۱۸ مرداد بار دیگر در مقابل خانه‌اش دستگیر و به زندان منتقل شد.

اخباری از دستگیری هشت تن از فعالان این تجمع در فضای مجازی منتشر شده است.

بنا بر این اخبار پیشتر نیز عده ای از سوی ماموران احضار و از آنها خواسته شده بود تجمع را کنسل کنند. این در حالی است که برگزار کنندگان در روزهای گذشته برگزاری این تجمع را به وزارت کشور اطلاع داده و خواهان برقراری امنیت آن شده بودند.

کانال تلگرامی «پیشکسوتان و بازنشستگان کشوری» در گزارشی از این مراسم نوشت: «بیش از ۱۰ سال است به علت عدم اجرای قانون، پیشکسوتان و بازنشستگان علی الخصوص پیشکسوتان فرهنگی با کمترین حقوق سرکرده و زیر خط فقر هستند.»

 پیشکسوتان و بازنشستگان کشوری گفته اند در صورتی که به خواست‌هاشان پاسخ مثبت داده نشود، باز هم تجمع اعتراضی خواهند کرد.

.................................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©