Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ برابر با  ۰۴ سپتامبر ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶  برابر با ۰۴ سپتامبر ۲۰۱۷
درخواست همسر رضا شهابی

درخواست همسر رضا شهابی

از رانندگان و کارگران شرکت واحد

برای نجات جان این کارگر زندانی

 

 

رضا شهابی راننده زحمتکش و حق طلب شرکت واحد، بیست و شش روز است که اعتصاب غذا کرده است و سمت چپ بدن او بی حس شده و جانش در خطر است.

 

برای نجات جان و آزادی رضا روز سه شنبه چهاردهم شهریور ساعت ده صبح به مجلس بهارستان مراجعه می کنم. و از تمامی رانندگان و کارگران شرکت واحد انتظار دارم همراه و یاری رسان من و صدای رضا باشند.

 

همسر رضا شهابی، راننده زحمتکش و حق طلب شرکت واحد اتوبوسرانی

................................................................

كميته هماهنگي براي كمك به ايجاد تشكل هاي کارگري

ما هم رضا شهابی هستیم!

در حمایت از درخواست همسر رضا شهابی

 

کارگران، معلمان، دانشجویان، مردم آزاده!

روز یکشنبه 12 شهریور، بیست و شش روز از اعتصاب غذای رضا شهابی، عضو هیئت مدیره سندیکای واحد تهران گذشت. بر اساس خبرهای منتشره، وضعیت جسمی این کارگر زندانی رو به وخامت است.

 

در حالی اعتصاب غذای رضا شهابی وارد بیست و ششمین روز خود می شود که دادستان تهران امروز درباره محکومیت رضا شهابی، اعلام کرده که " نامبرده به اتهام جرایم امنیتی کشور محکوم گردیده است."!!! باید از مقام های قضایی پرسید که رضا شهابی کدام امنیت کشور را به خطر انداخته است؟ آیا حمایت از رانندگانی که می خواهند نان و مسکن داشته باشند و این حق را داشته باشند که آزادانه از تشکل خودساخته خود حمایت کنند، اقدام علیه امنیت ملی است؟! رضا شهابی هیچ جرمی به جز فعالیت در راستای دفاع از مطالبات و خواسته های کارگران ندارد. جای او در زندان نیست!

 

در پی وخامت حال رضا شهابی، همسر این کارگر و فعال کارگری اعلام کرده که برای نجات جان و آزادی رضا روز سه شنبه به مجلس مراجعه می کند و از رانندگان و کارگران شرکت واحد تقاضای همراهی کرده است.

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری ضمن حمایت از درخواست همسر رضا شهابی، از همه کارگران، معلمان، دانشجویان می خواهد که به هر شکل ممکن با این درخواست همراهی و حمایت کرده و برای آزادی این کارگر زندانی تلاش کنند.

ما هم رضا شهابی هستیم!

صدای این کارگر زندانی باشیم!

 

کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری – 13 شهریور 1396

................................................................

بیانیه شماره ۹۲- صدای اعتراض رضا شهابی باشیم!

کارگران، معلمان، پرستاران، دانشجویان و فعالین اجتماعی و مدنی

همسر رضا شهابی اعلام کرده است که برای نجات جان رضا و  با درخواست آزادی وی روز سه شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۰ صبح به مجلس مراجعه می کند. جان رضا شهابی بعد از ۲۶روز اعتصاب غذا در خطر است و شاید فردا برای نجات جای این کارگر زحمت کش دیر باشد.

کمیته دفاع اعلام می دارد که اکنون زمانی است که رضا شهابی به حمایت تمام فعالان و تشکل های کارگری و اجتماعی و بکارگیری تمام توان و پتانسیل آنها در فشار به مسئولان قضایی جهت آزادی وی نیاز دارد؛ با حضور در مقابل مجلس و همراهی با همسر رضا شهابی با تمام توان صدای اعتراض رضا شهابی باشیم.

کمیته دفاع از رضا شهابی

۱۲ شهریور ۹۶

....................................................

یک صدا از آزادی رضا شهابی و همه زندانیان حمایت می کنیم

 

رضا شهابی راننده زحمت کش شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و عضو هیئت مدیره سندیکای شرکت واحد در اعتراض به حکم قوه قضائیه مبنی بر زندانی نمودن مجدد خود، بیش از 26 روز است که در اعتصاب غذا بسر می برد. رضا شهابی علیرغم بیماری که حاصل تحمل چندین سال حبس وشرایط دشوار زندان می باشد، برای اعتراض به شیوه های سرکوبگرانه ای که بر مبارزات و مطالبات برحق کارگران مهر امنیتی کوبیده و احکام زندان و شلاق صادر می نمایند، از جان خود مایه گذاشته است. هیچ وجدان آگاه و هیچ انسان شرافتمندی نمی تواند چشم براین ستم عریان نسبت به رضا شهابی و دیگر کارگرانی که چنین وضعیتی برایشان رقم خورده، ببندد و نسبت به سرنوشت خانوارهای کارگری که با به بند کشیدن نان آوران شان از هستی ساقط می شوند، بی تفاوت باشد. اقدام همسر زجر کشیدۀ وشجاع شهابی و فراخوان ِ سندیکای شرکت واحد مبنی براعتراض به این حکم ضد کارگری و دفاع از شهابی، اقدامی هوشیارانه و گامی ضروری برای ایستادگی در مقابل به بند کشیدن و محکوم نمودن کارگران و زحمتکشان است. دفاع خانواده و همکاران و سندیکای شرکت واحد ، بخش های مختلف کارگران، کارگران فعال، معلمان، دانشجویان، زنان، پرستاران، هنرمندان و همه نیروهای معترض اجتماعی از این فراخوان، امری لازم و دفاع از آزادی می باشد. همه باید حلقه های زنجیر این اتحاد اجتماعی و طبقاتی باشیم و برای آزادی زندانیان دربند همصدا شویم.

کارگران پروژه های پارس جنوبی

کارگران پتروشیمی های منطقه ماهشهر و بندرامام

فعالان کارگری جنوب

فعالان کارگری شوش و اندیمشک

جمعی از کارگران محور تهران – کرج

13شهریور1396

.......................................................

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©