Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ برابر با  ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶  برابر با ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۷
اطلاعیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

اطلاعیه سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

 

کارگران حق طلب  «آذر آب» و «هپکو»،

 

در شهر اراک با  "گلوله " و "باتوم" مورد استقبال قرار گرفتند!

 

کارگران و هم سرنوشتان !

 

همانطور که اطلاع دارید درروز های سه شنبه – 28/06/1396 و روز چهارشنبه 29/06/1396 ، کارگران آذرآب و هپکو، در شهر اراک، در پی عدم دریافت دستمزدهای چندین ماه، درسطح شهر اراک و محل کار، دست به اعتراض زده اند. بر اساس تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی، متاسفانه این حق خواهی کارگران، با گلوله، گاز آشک و باتوم پاسخ گرفته است و چند نفر از کارگران زخمی شده اند

این چندمین بار است که کارگران درشهر اراک در اعتراض به پایمال شدن حق و حقوق اولیه خود، دست به اعتراض میزنند و هر بار مسئولین استانی وعده داده اند که مشکل آنها حل خواهد شد. اما واقعیت این است که این وعده های توخالی، نانی به  سفره کارگران اضافه نکرده است. مسئولین و حافظان نظام سرمایه داری هر وقت با اعتراض ما کارگران روبرو می شوند برآنند که با این گونه وعده ها، خشم ما کارگران را فرو نشانند؛ اما باید دانسته شود که صبر و تحمل ما کارگران حد و مرزی دارد! اگر این حد و مرزبه هم بریزد، ما همچون آتش فشان فوران خواهیم کرد ودر چنین شرایطی هیچ چیز یاری مقاومت در برابر این خشم آتش فشانی نخواهد بود .

 

کارگران و هم سرنوشتان در شهر اراک!

 

ما کارگران نیشکر هفت تپه ضمن حمایت از خواست های به حق شما، حمله سرکوب گرانه پلیس و یگان های ضد شورش و زخمی کردن کارگران را شدیدا محکوم می کنیم. ما باور داریم که برای احقاق حقوق و داشتن نان و آزادی و برای داشتن یک زندگی شایسته، باید در کنار هم باشیم و با همدلی، اتحاد و همبستگی از منافع طبقاتی خود به دفاع برخیزیم. وقت آن رسیده است که ما کارگران در هر کجا که هستیم در ارتباط با هم باشیم و برای رسیدن به خواست هایمان دست به اقدام های مشترک بزنیم . ما  کارگران نیروی بزرگی در ایران هستیم، ضعف ما درعدم اتحاد وهمبستگی ماست، پس برای رسیدن به خواست هایمان در ارتباط با هم قرار بگیریم و متحدانه از شرق وغرب، شمال و جنوب، از مطالبات خود به دفاع برخیزیم .

 

سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©