Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ برابر با  ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶  برابر با ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷
شکایت رضا شهابی در مورد رفتار زشت پاسیار زندان در بیمارستان

شکایت رضا شهابی در مورد رفتار زشت پاسیار زندان در بیمارستان

 همچنین کیفیت بد غذا

 

پاسیار زندان و سربازانی که رضا شهابی را هجدهم آبان به بیمارستان آورده بودند با این کارگر زندانی و چند تن از همکاران و همسرش که برای دیدار با شهابی به بیمارستان رفته بودند رفت رفتار توهین آمیزی داشتند همچنین پی در پی تهدید کردند که بدون انجام MRI شهابی را به زندان باز می گردانند. و یکبار او را قبل از MRI به سمت ماشین بردند. و حتی به همسرش اجازه ندادند که نزدیکش باشد.

 

غذای زندان نیز در شرایط غیر بهداشتی و بی کیفیت تهیه می گردد و از غذا ته سیگار، چسب و سنگ پیدا شده است. به همین دلیل شهابی دو شکایت جداگانه به رئیس زندان و رئیس سازمان زندان ها نوشته و خواهان رسیدگی به برخورد توهین آمیز پاسیار زندان در بیمارستان شده و همچنین با توجه باینکه غذای زندان غیر بهداشتی است و خودشان مجبور غذا تهیه کنند خواهان دریافت جیره غذایی خشک شده است.

 

راننده زحمتکش شرکت واحد رضا شهابی تبهکار نیست و ناعادلانه زندانی شده است. سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه دادستانی تهران و مسئولین زندان را مسئول کنترل و مراقبت رفتار پاسیار و نگهبانان می داند. و می بایست شرایط انسانی برای زندانیان فراهم گردد.

سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©