Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ برابر با  ۱۰ نوامبر ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲  برابر با ۱۰ نوامبر ۲۰۱۳
وصیت نامۀ رفیق رفیق علی مهدی زاده

 

 

مراسم یادمان علی مهدی زاده

 

یادبود سی امین سالگرد اعدام زنده یاد رفیق علی مهدی زاده

 

به دعوت رفیق رخشنده حسین پور مراسمی به یادبود سی امین سالگرد اعدام زنده یاد رفیق علی مهدی زاده از کادرهای باسابقه جنبش کمونیستی ایران و از بنیان گذاران سازمان ما در روز شنبه ، دوم نوامبر، در شهر فرانکفورت آلمان با استقبال رفقا و دوستانی که بخشاً از شهرها و کشورهای مختلف برای شرکت درمراسم گرد هم آمده بودند، برگزار شد. در این مراسم علاوه بر رفیق رخشنده، رفقا علی اصغرایزدی، روبن مارکاریان، ابراهیم اوخ- که پیام رفیق فریبا ثابت به مراسم را نیز خواند، نسترن چیت ساز، محمد فارسی، باقرابراهیم زاده، محمد رضا شالگونی و عصمت طالبی سخن گفتند. مراسم در محیطی گرم و دوستانه با یادآوری خاطرات مبارزاتی گذشته تا پاسی از شب ادامه یافت.

 

رخشنده حسین پور،  سنگین تراز همیشه غم دوریت را احساس می کنم،

 

http://rahekargar.net/browsf.php?cId=1048&Id=303&pgn%20

نسترن چیت ساز،  به یاد علی مهدیزاده

 

 http://rahekargar.net/browsf.php?cId=1048&Id=302&pgn

 

       فریبا ثابت، بمناسبت سی امین سال تیرباران شدن رفیق علی مهدی زاده

 

http://rahekargar.net/browsf.php?cId=1048&Id=304&pgn=1

 

 

وصیت نامۀ رفیق رفیق علی مهدی زاده

 

علی مهدی زاده ولوجردی، فرزند حسین، شماره شناسنامه 1008 متولد 1324

با درود به همگی عزیزانم، اکنون که زندگی را بدرود می گویم، آرزوی سلامتی و موفقیت همگی شما را دارم، بابت من هم نگران و ناراحت نشوید، من از زندگی گذشتۀ خودم تا این لحظه راضی هستم، امیدوارم شما هم از من راضی باشید.

همسر عزیزم و پسرم شما هم از من ناراضی نباشید ( اسم همسر) عزیزم می دانم همیشه باعث دردسرت بودم. انتظار دارم صبور باشی، پسرم را خوب تربیت کنی. در این مورد یادت باشد بچه احتیاج دارد که در میان هم سالان خود باشد، پس سعی کن او را به مهد کودک بفرستی، به او خوب رسیدگی کن، سعی کن هیچ گاه عصبانی نشوی، می دانم بدون من فشار زندگی ترا ناراحت می کند، اما یادت باشد این فشارها نبایستی متوجه پسرمان بشود. خوب زندگی کن، سعی کن انسان مفیدی باشی، از خانواده ات به خاطر تمام زحماتشان تشکر کن و به خاطر تمامی زحمات، عذرخواهی مرا به آنها برسان. به خصوص پدر و مادرت را که بسیار مورد علاقه ام بودند ………………………………………………………………………

دوستدار همگی شما بوده و هستم و می دانم همیشه در قلب همگی شما جا دارم، همان طور که شما همیشه در قلب من جا داشتید. بخصوص ( نام همسر) عزیزم، تو که همیشه دوستدارت بوده ام و تو کرامت ( پسرش) عزیزم که تا آخرین لحظه عکس زیبایت زندگی شیرین و همۀ لحظات آن را در تمامی وجودم جاری می ساخت. این را بدانید من همیشه زنده ام و همیشه با شما خواهم بود ………………

آنها به عنوان یادگار من به همسرم تعلق دارد، تنها یک تسبیح از هستۀ خرما ساخته شده که به برادرم ( نام برادر) تقدیم می دارم. البته شرمندۀ او هستم، چون همیشه باعث زحمت و دردسر او بوده ام.

پدر و مادرم، (اسم برادر)، ( اسم برادر)، (اسم خواهر) روی همه شان را می بوسم، به همسرانشان درود می فرستم و بچه ها را می بوسم (اسم همسر) روی تو را می بوسم و دست تو را می فشارم. کرامت عزیزمان را می بوسم.

( نام پدر زن) و ( نام مادر زن) را درود می فرستم و می بوسم. خدمت برادران (نام همسر) و خواهران او درود می فرستم و آرزوی سلامتی همگی را دارم. خلاصه خدمت تمامی خاله ها و دایی ها و فامیل خودم و همسرم سلام و درود دارم.

این برگ در 19 سطر تنظیم شد که به منزلۀ وصیت نامۀ من در تاریخ 7/8/62 … ثبت شد. ارادتمند همگی: علی مهدی زاده ولوجردی 7/8/62 امضاء

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©