Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ برابر با  ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶  برابر با ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷
اطلاعیه شماره سه

اطلاعیه شماره سه

 

گزارش عملکرد؛ کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی ایران – گوتنبرگ (سوئد)

 

همچنان صدای بی صدایان زندان های ایران باشیم !

 

 

کارگران مبارز، انسان های ترقیخواه و فعالان گروه های گوناگون مدافع طبقه کارگر

 

از شانزدهمین روز اعتصاب غذای رضا شهابی و جمعی از فعالان سیاسی زندان رجایی شهرکه پیشتر از او به دلیل جابجایی بند زندان خویش، دست به اعتصاب غذا زده بودند، . ما جمعی از فعالان عرصه کارگری و مدافعین تعمیق یافتن مبارزه طبقاتی در ایران با اعلام موجودیت کمپین دفاع ..." در شهرمان گوتنبرگ (سوئد) تا امروز که چهل و یکمین روزاعتصاب غذای رضا شهابی ؛ بی وفقه وهر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه در میدان یرن توریت گوتنبرگ (سوئد) ، محل تلاقی جمعی از فعالان مدافع حقوق کارگران ایران حضور بهمرساندیم .

مدافعین حقوق کارگران ایران در مضمون سند اعلان موجودیت ""کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی - گوتنبرگ (سوئد)، در متن حرکتی فرا گروهی و فرا سازمانی ، همگان را مخاطب قراردادند تا طی دو روز هفته بعد از ساعات پایان کار روزانه در کنار هم جای گیریم و فریاد برآوریم :

جای معلم و کارگر و کنشگر اجتماعی زندان نیست !

رضا شهابی بی قید و شرط آزاد باید گردد!

اسماعیل عبدی و محمود بهشتی لنکرودی فعالان معلم ازاد باید گردند!

زندانی سیاسی بی قید وشرط آزاد باید گردد!

احکام صادره برای فعالان کارگری و معلمان ملغی باید گردد!

زنده باد همبستگی بین المللی!

 

ما تا به امروز و طی هفت پکت اعتراضی و با پخش تراکت به زبان سوئدی بین عابرین در محل پر تردد میدان یرن توریت اطلاع رسانی کردیم . در باران و سرما ایستادیم و شعار دادیم . گفتگو با رسانه های محلی، تهیه عکس و فیلم و جا دادن آن در سطح شبکه های خبری تلاش ورزیدیم که صدای اعتراض زندانیان سیاسی و رضا شهابی باشیم !

فعالین کمیپن دفاع و...؛ همانگونه که در اطلاعیه پیشین یاد آور شدیم : اعتراض ما تا پایان اعتصاب غذای رضا شهابی برای اطلاع رسانی و اینکه بعنوان صدای او و خواست او که همانا "پایان دادن به حکم صادره برای او و آزادی بی قیدو شرطش است " ادامه خواهد داشت!

فعالین کمپین ازادی رضا شهابی و ... " همچنان پیگیر مراجعه به دفاتر اتحادیه ها و احزاب و سازمان های سوئدی، مراکز خبر رسانی شهری را پیگیرانه دنبال خواهیم کرد . در پایان اعتراض روز دوشنبه هیجدهم سپتامبر ، برخی از فعالین کمپین در راستای بلند آوازه نمودن مضمون اعتراض مان ، پیشنهاد سازماندهی حرکت کاروان انسانی اعتراض از گوتنبرگ به استکهلم و مراجعه به پارلمان و دیدار با وزیر امور خارجه و یا اجتماع اعتراضی جلوی لانه ترور (سفارت اسلامی ) را طرح نمودند که مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت ، برآن شدند که با دیگر فعالین مدافع حقوق کارگران در استکهلم وارد رایزنی و تبادل نظر گردند و برای تعیین زمان حرکت و تدارکات اولیه، اقدامات لازم را پی گیرند!

فعالین کمپین دفاع ... ؛ طی این مدت با رسانه های محلی به دفعات به پای گفتگو نشستند ، طرح خواسته های خانواده های کارگر ان و معلمان زندانی را برجسته ساخته و اطلاع رسانی نموده اند.

 

فعالان "کمپین دفاع از رضا شهابی ودیگر زندانیان سیاسی - گوتنبرگ (سوئد) " به همراه خانواده رضا شهابی و همه هم طبقه ای های رضا در سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، اعلام می دارد؛ که سلامت رضا شهابی بعد از چهل و دو روز اعتصاب غذا شدیداً در خطر است و ادامه این وضعیت سبب صدمات جبران ناپذیری برای سلامت این کارگر زحمت کش می شود که مسئولیت آن مستقیماً بر عهده سیستم قضایی- امنیتی و حاکمیت جمهوری اسلامی است؛ سیستمی که گویا هیچ ارزشی برای جان و سلامتی رضا شهابی کارگر و معلم و دیگر زندانیان سیاسی اعتصابی ترقیخواه  قائل نیست.

آزادی فوری و بی قید و شرط رضا شهابی و سایر کارگران و فعالان اجتماعی خواسته فوری کمپین ما است

ما همچون دیگر روزهای هفته ، فردا چهارشنبه بیستم (۲۰ ) سپتامبر  در میدان یرن توریت گرد هم می آییم و به اعتراض می ایستیم و با هم برسر پیمان خویش به رایزنی و تبادل نظر خواهیم پرداخت .

همه شما آزادیخواهان دعوت می کنیم در هر کجای جهان که هستیم صدای اعتراض رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی باشیم !

رضا شهابی باید فوری و بدون قید و شرط آزاد گردد!

جای کارگر و معلم و پرستار و دانشجو و ... زندان نیست!

ننگ و نفرت بر رژیم سرمایه داری ضد کارگری حاکم برایران!

کمپین دفاع از رضا شهابی و دیگر زندانیان سیاسی ایران – گوتنبرگ (سوئد)

سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ برابر با ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©