Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ برابر با  ۰۲ جولای ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲  برابر با ۰۲ جولای ۲۰۱۳
اعلام موجودیت کمپین حمایت از یوسف خیرخواهی

اعلام موجودیت کمپین حمایت از یوسف خیرخواهی

 

کمپین حمایت از یوسف خیرخواهی در٢٤ ژوئن٢٠١٣ با هدف پشتیبانی از درخواست وی برای انتقال به کشور سوم و امن، و جلب حمایت تمام احزاب و سازمان های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، گروه ها و نهادهای فعال حقوق بشری و فعال در امور پناهندگان و سازمان ها و نهادهای بین المللی در سراسر دنیا برای کمک به این فعال سیاسی در انتقالش به کشور سوم تشکیل شده است.

یوسف خیرخواهی فعال سیاسی، چپ و آزادیخواه بیش از چهار سال است که در ترکیه به سر میبرد و با وجود جواب قبولی از طرف کمیساریای عالی امور پناهندگان سازمان ملل در آنکارا به مدت ٢ سال است هیچ گونه اقدامی جهت انتقال او به کشور سوم صورت نگرفته است. یوسف خیرخواهی به همین دلیل از روز ٢١ژوئن در مقابل دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل دست به اعتصاب غذا زده است. ما امیدورایم یوسف خیرخواهی با قطع اعتصاب غذا و انتخاب راهی دیگر برای پیشبرد اعتراض برحق خود٬ مانع لطمات جسمی  و جانی بیشتر به خود شود. 

ما با تمام توان خود تلاش میکنیم تا انتقال یوسف خبرخواهی به کشوری امن را سریعا ممکن کنیم. ما همه احزاب، سازمان ها وشخصیت های سیاسی، سازمانهای پناهندگی و نهادهای مدافع حقوق انسان را به حمایت از یوسف خبرخواهی و تلاش برای نجات او از تنگنایی که برای او بوجود آورده اند، دعوت میکنیم. از همه توقع داریم ضمن حمایت از “کمپین حمایت از یوسف خیرخواهی”٬ با ارسال نامه به کمیساریای عالی سازمان پندهندگان در ترکیه٬ و هر اقدام اعتراضی دیگری که مناسب میدانید٬ برای نجات جان این فعال سیاسی بکوشید. لطف کنید “کمپین حمایت از یوسف خیرخواهی” را در جریان اقدامات خود قرار دهید.

سخنگوی کمپین

بهرنگ زندی

٢٤ ژوئن ٢٠١٣

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©