Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ برابر با  ۰۶ سپتامبر ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲  برابر با ۰۶ سپتامبر ۲۰۱۳
بیانیه اتحاد بین المللی دررابطه با کشتار پناهندگان سیاسی کمپ اشرف

بیانیه اتحاد بین المللی دررابطه با  کشتار پناهندگان سیاسی کمپ اشرف

 

 

در روز یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۲، مزدوران و جانیان وابسته به دو رژیم جنایت کار جمهوری اسلامی ایران وعراق با حمله وحشیانه به کمپ اشرف وابسته به سازمان مجاهدین خلق ایران، دهها نفر از ساکنان غیر مسلح و بی دفاع مستقر در این کمپ را کشتند و تعداد بیشتری را مجروح کردند. این جنایات ضد انسانی در حالی انجام میشود که عاملان و دستوردهندگان این کشتار، بی شرمانه و وقیحانه در خبر گزاری های دولتی ایران وعراق با صدای بلند و شور و شعف به  این عمل تروریستی خود افتخار میکنند.

 

این اولین بار نیست که ساکنان کمپ اشرف با توطئه و هماهنگی بین دو رژیم  ضد انسانی حاکم بر ایران و عراق مورد حمله قرار می گیرند و کشتار می شوند.  در سال گذشته نیز دهها نفر از ساکنان کمپ اشرف در حمله ای مشابه با هدف برچیدن این کمپ کشته و زخمی شدند.

 

حفاظت از جان و حقوق انسانی پناهندگان بعهده کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و دولت های امضاء کننده کنوانسیون های پناهندگی است. اما دولت جنایتکار عراق که بنا براین کنوانسیون ها مسئول حفظ جان این پناهندگان است خود بعنوان مجوز دهنده ومجری، همراه با مزدوران اطلاعاتی رژیم ایران و سپاه قدس عراق که از سوی رژیم اسلامی حمایت و کنترل می شود، در این  جنایت مستقیما شرکت داشته است.

 

رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی ایران طی حدود ۳۴ سال عمر جنایتکارانه اش نشان داده که از هیچ اقدامی در نابودی مخالفان خود فروگذار نخواهد کرد. کشتار اخیر ساکنان اشرف یک بار دیگر نشان داد که جان اعضا و هواداران سازمان مجاهدین خلق در عراق در خطر جدی است. همه ساکنان  کمپ اشرف و لیبرتی باید امکان یابند که بطور آزادانه و بدون اعتنا به فشارهای سازمانی-ایدئولوژیک و غیرمسئولانه سازمان مجاهدین خلق، درمورد ماندن در عراق و یا  ترک آن کشور تصمیم بگیرند. همچنین کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل موظف است امنیت جانی این پناهندگان در هر کشور میزبان را با پافشاری اکید بر تعهدات بین المللی دولت پناهنده پذیر تامین نماید.

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران بنابر اصل دفاع از حقوق انسانی افراد،  کشتار ساکنان کمپ اشرف را محکوم می کند و خواهان تعقیب، دستگیری ومحاکمه  عاملان این جنایت وحشیانه میباشد.

 

 

اتحاد بین المللی در حمایت از کارگران در ایران

۵ سپتامبر ۲۰۱۳

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©