Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ برابر با  ۰۶ سپتامبر ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۲  برابر با ۰۶ سپتامبر ۲۰۱۳
کشتار ساکنان «اردوگاه اشرف» را محکوم می کنیم

کشتار ساکنان «اردوگاه اشرف» را محکوم می کنیم!

 

عوامل «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران» با همدستی تنگاتنگ حکومت ارتجاعی عراق در یورشی وحشیانه به «اردوگاه اشرف»، ده ها تن از ساکنان بی دفاع این محل را به قتل رساندند. موضع گیری بی شرمانه و ابراز شادمانی وقیحانه فرمانده سپاه پاسداران گواهی بر شرکت ایادی جمهوری اسلامی ایران در این جنایت است.

صرف نظر از سیاست های ارتجاعی رهبران «سازمان مجاهدین خلق ایران»، واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران و حکومت عراق  این جنایت هولناک را مشترکا مرتکب شده اند که در آن حتی از جان زخمی ها نگذشته و آن ها را «تمام کُش» کردند.

ما با تکیه به احترام به حقوق انسان ها و حقوق فعالان سیاسی از هر گرایشی که باشند، این جنایت فجیع را به شدت محکوم می کنیم و از مقامات نهاد های بین المللی مسئول می خواهیم که امنیت جان ساکنان این اردوگاه و نیز «اردوگاه لیبرتی» را تضمین کنند.

سپتامبر 2013

محمد آزادگر، فرج آلیاری، ابراهیم آوخ، خسرو آهنگر، باقر ابراهیم زاده، نسرین ابراهیمی، نسرین احمدی، یوسف اردلان، یاور اعتماد، پروانه بکاح،  مینا پویا، سیامک جهانبخش، حجت پور قاسمی، باقر تقوی،  لادن توکلی، احسان تیموری، فریبا ثابت، محمد جلالی (م-سحر)، ژاله حریری، حسن حسام، ایرج حیدری، مجید داراب بیگی، علی دماوندی، اکبر دیلمی، بیژن رستگار، حبیب ریاحی، حسن زرهی، مهران زنگنه، پیروز زور چنگ، هوشنگ سپهر، بیژن سعید پور، هدایت سلطان زاده، بهروز سورن، اکبر سوری، نسیم صداقت، بهروز عارفی، حسن عزیزی، بهروز فراهانی، علی کریمی، آرش کمانگر، حشمت محسنی ، عباس مظاهری، حمید موسوی پور اصل، اردشیر مهرداد، باقر مومنی، ناهید ناظمی،  جمیله ندائی، حسین نقی پور، حمیلا نیسگیلی،

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©