Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ برابر با  ۱۱ اکتبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳  برابر با ۱۱ اکتبر ۲۰۱۴
شبحی بر فراز ارتجاع خاورمیانه

 

شبحی بر فراز ارتجاع خاورمیانه

به حرکت در آمده است:

شبح سرخ مقاومت مردم مبارز کوبانی!

 

نبرد مرگ و زندگی در خیابان ها ومحلات کوبانی، که بیش از سه هفته در برابر حملات تروریست های حرفه ای و آدمکش داعش مقاومت کرده اند، به مرحله حساس و سرنوشت سازی رسیده است. کوبانی از چندین جبهه توسط داعش در محاصره کامل قرار گرفته در حالی که ترکیه، پشت جبهه کوبانی را بر روی ورود هر نوع  کمک بسته است و مدافعان کوبانی را به جنگی نابرابر به لحاظ نفرات، امکانات تسلیحاتی، تدارکات و پشتیبانی محروم و محکوم کرده است.

دولت ترکیه که از حامیان داعش و سایر گروه های جهادی علیه رژیم بشار اسد بوده است از شکل گیری خودمختاری های سه گانه کردهای سوریه به شدت هراسان است و می خواهد به دست وحشی ترین نیروی تروریست جهان به حیات آن ها خاتمه دهد. ترس و وحشت دولت ترکیه ازنقش برجسته زنان در همه امور اجتماعی، ادارای، سیاسی و نظامی، تامین حقوق همه اقلیت های ملی، مذهبی و قومی ساکن کانتون ها و سایر اقدامات عدالت جویانه کاملا عریان است وبه کام طبقه حاکم ترکیه و حزب اسلامی حاکم این کشورخوش نمی آید. فقط حاکمان ترکیه نیستند که با همه قوا با الگوهای مترقی کینه می ورزند؛ همه ارتجاع خاورمیانه و هم پیمانان جهانی آن ها از شبحی که کوبانی بر فراز رژیم های پوسیدهِ استبدادی، سود جو، ستمگر و انگل خاورمیانه به حرکت درآورده در وحشت فرورفته اند. داعش، القاعده و گروه های بنیادگرای ارتجاعی و آدمکش، گروههای ساخته و پرداخته امپریالیستها و بویژه امپریالیست آمریکا و سیا و محصول تشدید بحران نظام های سرمایه داری در کشورهای حاشیه، کودتاها، جنگ های امپریالیستی، رقابت های قدرت های مرتجع منطقه ای و جنگ های نیابتی .... هستند که اکنون که تظاهر میکنند گویا علیه اربابان خود قدعلم کرده اند اما بیش از خالقین خود دشمن آشتی ناپذیر جنبش های مترقی و پیشرو متاثر از آرمان های سوسیالیستی و برابر طلبانه هستند.

مبارزه مرگ و زندگی زنان و مردان کوبانی در جنگی نابرابرعلیه تهاجم آدم کشان داعش به مهم ترین مسئله بین المللی مبدل گشته و آوازه مقاومت مردم کوبانی در چهارگوشه جهان طنین انداز شده و تحسین و همبستگی همه مردم جهان را برانگیخته است.

 " نهاد های همبستگی با جنبش کارگری درایران - خارج کشور" دفاع از مبارزات مردم قهرمان کوبانی را وظیفه همه نیروهای آزای خواه، برابری طلب و پیشرو منطقه و به ویژه جنبش های کارگری کشورهای خاورمیانه دانسته و همبستگی انقلابی و انترناسیونالیستی مان را با آن ها اعلام می کنیم.

 

درود بر زنان و مردان مبارز و دلیرکوبانی!

مرگ برجنایتکاران داعش و همه اربابان منطقه ای و بین المللی آن ها!

زنده باد همبستگی بین المللی با مردم مبارزکوبانی!

مرگ بر سرمایه، زنده باد سوسیالیسم !

 

اکتبر   ۲۰۱۴

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری درایران- خارج کشور

 

nhkommittehamahangi@gmail.com

http://nahadha.blogspot.com/



مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©