Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳ برابر با  ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳  برابر با ۱۲ اکتبر ۲۰۱۴
زحمتکشان کوبانی تنها نیستند

 

زحمتکشان کوبانی تنها نیستند !

جنگ نابرابر زحمتکشان کرد کوبانی در مقابل توحش داعش و اخلاق بغایت کاسبکارانه سرمایه داری همیشه پیروز است. کوبانی از زن و مرد برای حق تعیین سرنوشت مقاومت می کند ، برای عدالت اجتماعی ، برای حق برابری زن و مرد . حماسه ی رزم زنان کوبانی یادآور حماسه کموناردهای پاریس است . جنس مقاومت آنان برای حق حیات و زندگی ست ، ازین رو همه نیرو های آزادیخواه و برابری طلب ، همه کارگران و زحمت کشان قلبشان برای کوبانی می تپد.

سرمایه داری با پول های نفت اعراب داعش درست می کند و با پول زحمتکشان اروپایی و آمریکایی می خواهد داعش را سرکوب کند. تراژدی از آنجا برای کوبانی رقم خورد که هم دولت دیکتاتور بشار اسد وهم دولت سرکوب گر ترکیه خواهان مغلوب شدن این زنان و مردان آزادیخواه هستند و امپریالیسم آمریکا صحنه گردانی این کشتار را به عهده گرفته است. ارتجاع عرب ودلالان سرمایه داری در ترکیه و منطقه خوشحالند که قوم مقاوم و سرفراز کُرد توسط جانیان داعشی قتل عام شوند ، حتی سد مقاوم ایجاد کرده اند تا انسان های آزاده و کُردهای ایران و ترکیه نتوانند در مقابل توحش دولت اسلامی ، یاری رسان کوبانی باشند.

ما از افکار عمومی جهان و انسان های آزادیخواه و برابری طلب و کارگران و زحمتکشان ، روشنفکران متعهد ، دانشجویان آگاه می خواهیم تا هر گونه که میتوانند نسبت به حملات وحشی گرانه ی دولت اسلامی (داعش) اعتراض کرده و فریاد انسانی زن و مرد قهرمان کوبانی را به گوش جهانیان برسانند.

خواهران و برادران قهرمان کوبانی !

قلب و روح همه کارگران سندیکای فلزکارمکانیک در این جدال حق طلبانه همراه شماست. رزمتان پیروز.

سندیکای کارگران فلزکارمکانیک

۱۸مهر ۱۳۹۳

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©