Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
سه-شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ برابر با  ۲۱ اکتبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :سه-شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳  برابر با ۲۱ اکتبر ۲۰۱۴
حملات وحشیانه اسید پاشی علیه زنان ایران را محکوم می کنیم

 

حملات وحشیانه اسید پاشی علیه زنان ایران را محکوم می کنیم!

 

خبر هولناک است و فاجعه آنگاه در تمام ابعادش قد علم می کند که گزارشات متعددی از اسید پاشی به روی زنان در رسانه ها ی دولتی درج می گردد. این گزارشات تنها گوشه ای از سبعیتی است که در اصفهان و دیگر نقاط کشور اتفاق افتاده است. تا کنون و برطبق گزارشات حداقل شش زن جوان قربانی اسیدپاشی شده اند  که در بیمارستان فیض اصفهان بستری شده‌اند. اما خبرها حاکی از آمار بیشتر می باشد.

این سلسله خشونتها و عملیات وحشیانه علیه زنان از زمانی آغاز شده است که  مجلس اسلامی، کلیات طرح حمایت از «آمران به معروف و ناهیان از منکر» را به تصویب رساند و بدین شکل عملیات جنایتکارانه انصار حزب الله و ایادی شرور و چماقدار را همانند گذشته تحت حمایت خود گرفته است.

در طول حکومت ننگین جمهوری اسلامی، زنان ایران همواره در صف مُقدم مقاومت و اعتراض علیه سیاست های زن ستیزانه  جمهوری اسلامی برای احقاق حقوق خویش بوده اند. جمهوری اسلامی و اراذل و اوباش این حکومت بر طبق موازین شرعی قوانین بربریت اسلامی تا کنون از هیچ ستم و جنایتی برای سرکوب و ممانعت از مبارزات زنان دریغ نکرده اند. در امتداد چنین سیاستی های ارتجاعی و ضد بشری است که اکنون شاهد حضور داعشی های رژیم در صحنه کوچه و خیابانهای شهرهای ایران هستیم  که جنایتکارانه زنان جوان و بی حجاب یا کم حجاب را نشانه گرفته اند. مسئولین انتظامی فریبکارانه در تلاش اند که این وقایع زنجیره ای را ناشی از اختلافات شخصی و خانوادگی قلمداد نمایند. اما همزمانی این حوادث با مباحثات اخیر میان حکومتیان و همچنین طرح تصویب اختیارات فرا قانونی به انصار حزب الله دال بر سقم و صحت این قضیه است.

 

در شرایط کنونی که جمهوری اسلامی با بحرانهای شدید اقتصادی- سیاسی دست به گریبان است، و اعتراضات در سطح جنبش های اجتماعی علیه این نظام سرمایه سرا پا متوحش بطور هر روزه در جریان است، از طرف دیگر تنش های موجود در خاور میانه و مبارزات موجود درکوبانی بخصوص مبارزات زنان در صف مقدم، که نه تنها منطقه بلکه جهان را متاثر نموده است، برتن جانیان جمهوری اسلامی لرزه انداخته است که مبادا زنان ایران این دستاوردهای مبارزاتی ارزنده زنان کوبانی را الگویی برای مبارزات خود بر علیه جانوران داعشی جمهوری اسلامی قرار بدهند، بنابراین، به علت ضعف و زبونی متزلزل بودن دستگاه حکومیتشان به جو رعب و ارعاب دست زده، و این بار مثل همیشه زنان اولین قربانیان این خشونت سیستماتیک می باشند.

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری ایران در ایران- خارج کشور این اعمال شنیع و بشدت زن ستیز علیه زنان ایران را  محکوم نموده، و خود را همگام و همراه با مبارزه علیه این توحش و بربریت میداند و بر این باور است تا زمانی که جامعه سکوت می کند هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد.

 

سرنگون باد رژیم سرمایه جمهوری اسلامی

اکتبر 2014

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور


nhkommittehamahangi@gmail.com

 

http://nahadha.blogspot.com/

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©