Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ برابر با  ۲۶ ژانويه ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳  برابر با ۲۶ ژانويه ۲۰۱۵
پاسخ به جنایت شارلی هبدو

 

پاسخ به جنایت شارلی هبدو

برافراشتن پرچم آزادی های بی قید وشرط سیاسی است!

 

جنایت حمله تبهکاران تروریست اسلامی به نشریه طنز"شارلی هبدو"و جان باختن دوازده تن از روزنامه نگاران، کاریکاتوریست ها و دیگر افراد بی گناه بی تردید یکی از نفرت انگیزترین جنایاتی است که در حمله به آزادی بیان صورت گرفته است. خمینی رهبر و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران،با صدورفتوای قتل سلمان رشدی نقش پیشقراولی دشمنی آشتی ناپذیر بنیادگرائی اسلامی با آزادی بی هیچ حدو استثناء، آزادی قلم و آزادی های سیاسی رابه عهده گرفت واکنون تروریست های تبهکار داعشی همان راه را ادامه می دهند. مسئول اصلی سربرآوردن جریانات اسلام گرای تروریستی ، سرمایه داری اروپاوآمریکااست .اینان خودچنین جریانات مرتجعی چون طالبان ، القاعده ، داعش وو.. رابمنظورمقابله باجنبش کارگری ،چپ وکمونیستی درکشورهای اسلامی بوجودآوردند،تقویت کردندوازنظرمالی وتسلیحاتی مجهزساختند. 

 جنایت ترور"شارلی هبدو"به نوبه خود بهترین سوختبار تبلیغاتی برای رشد جریانات نژادپرست، راست افراطی و فاشیستی را فراهم ساخته تا با برپائی موج اسلام هراسی نفوذ خود را در افکار عمومی و به ویژه در میان اقشاری که از بحران کنونی سرمایه داری جهانی صدمه دیده اند،گسترش دهند.مهاجرینی که هدف حمله نیروهای فاشیستی و راست افراطی قرار گرفته اند درشمار فقرزده ترین این جوامع و آسیب پذیر ترین بخش طبقه کارگر کشورهای اروپائی و از جمله اصلی ترین قربانیان سیاست های ریاضت اقتصادی حاکم بر اتحادیه اروپا هستند. 

آزادی های سیاسی در کشورهای اروپائی دست آورد دو قرن مبارزات متمادی طبقه کارگر اروپا می باشد که از طریق پیکارها، جنبش ها و انقلاب های پیاپی علیه سرمایه داری و دولت های حامی آن به دست آمده است.هر نوع تهدید و محدود ساختن آزادی بلافاصله از سوی طبقه سرمایه داران و دولت های حامی آن ها برای تعرض به تشکل های کارگری و جنبش های مترقی اجتماعی برای برچیدن دست آوردهای جنبش های کارگری در عرصه آزادی، دمکراسی و برابری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. نباید اجازه داد که قربانیان مهاجر و خارجی ستیزی و نیز قربانیان فاشیسم جبهه متحد طبقه کارگرعلیه تعرض بی رحمانه وخشن سرمایه داری را تضعیف سازند.

 

پاسخ به ترور"شارلی هبدو" برافراشتن پرچم آزادی های بی قیدوشرط سیاسی، متحد ساختن قربانیان بحران جاری سرمایه داری برای مبارزه ای متحد و متشکل علیه سرمایه داری و برای آزادی و سوسیالیسم است.

 

نهادهای همبستگی با جنبش کارگری در ایران – خارج کشور

ژانويه ۲۰۱۵

nhkommittehamahangi@gmail.com

 

http://nahadha.blogspot.com/

 

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©