Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ برابر با  ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۴  برابر با ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۵
تظاهرات علیه قتل شاهرخ زمانی از رهبران جنبش کارگری ایران

 

تظاهرات علیه قتل شاهرخ زمانی از رهبران جنبش کارگری ایران

زمان :شنبه 19 سپتامبر از ساعت 14 تا 16

محل مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران

Svanemøllevej 48 København Ø

 صبح روز یکشنبه 13 سپتامبر 2015 قلبِ شاهرخ زمانی کارگر کمونیست از حرکت باز ایستاد و جنایت دیگری بر پرونده رژیم سرمایه داری اسلامی ایران افزوده شد . شاهرخ زمانی، زندانی سیاسی در شکنجه گاه رجائی شهر در حال گذران  پنجمین سال حبسِ خود به سر می برد. شکنجه گرانِ رژیم بارها  او را مستقیما تهدید به مرگ کرده بودند، برای مسمومیت و الوده کردن او به بیماری های خطر ناک، او را در بند زندانیان عادی و مبتلا به ایدز قرار دادند. او را هربار از زندانی به زندان دیگر تبعید کردند تا او امکان ملاقات با خانواده خود را نداشته باشد،  او بارها با اعتصاب غذای طولانی مدت  شکنجه گراران را  وادار به عقب نشینی نمود.  سرانجام جنایتکاران سرمایه به اهداف شوم خود رسیدند و طبقه کارگر ایران را از رهبری شایسته و توانا و سازش ناپذیر محروم کردند و به زندگی پرشور و افتخار آفرین او پایان دادند. رفیق شاهرخ به اتهام تشکیل جمع های سوسیالیستی و فعالیتهای مستقل کارگری و اقدام برای تشکیل اتحادیه کارگران نقاش و ... محکوم به 11 سال زندان شد، محکومیت این چنین سنگین خود بیانِ گویای اهمیت فعالیت او در جهت منافع کارگران  و نفرت طبقاتی حاکمان سرمایه از مبارزین و فعالین کارگری است. بدون شک جانباختن شاهرخ  زمانی در زندان به هر دلیلی  که باشد  یک قتل سیاسی است و مسئولیت آن با رژیم اسلامی است .

ما با برنامه های مختلف یاد شاهرخ زمانی را به همراه جنبش کارگری و کمونیستی در داخل و خارج کشور گرامی میداریم و به جنایت رژیم بر علیه این فعال کارگری اعتراض میکنیم.

از همه ایرانیان دعوت میکنیم تا در تظاهرات روز شنبه 19 سپتامبر شرکت کنند.

زنده باد شاهرخ زمانی

مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد سوسیالیسم

کمیته برگزاری گرامیداشت کارگر کمونیست شاهرخ زمانی

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©