Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ برابر با  ۰۸ مارس ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶  برابر با ۰۸ مارس ۲۰۱۸
ترور کاک قادر قادری عضو و کادرحزب دمکرات کردستان را محکوم می‌کنيم

ترور کاک قادر قادری

عضو و کادرحزب دمکرات کردستان را محکوم می‌کنيم

با کمال تأسف مطلع شديم که کاک قادر قادری عضو و کادر حزب دمکرات کردستان ديروز ششم ماه مارس در محور_باليسان_ توسط مزدوران رژيم جمهوری اسلامی ايران ترور شدە است. با عرض تسليت به خانواده کاک قادر، حزب دمکرات و همرزمانش شديدأ اين ترور ناجوانمردانه را محکوم می‌کنيم.

در چهار دهه عمر ننگين جمهوری اسلامی به کرات شاهد بودەايم که هر گاه سران رژيم نگران موقعيت خود می‌شوند، چه در داخل و چه در خارج ايران دست به ترور می‌زنند. رژيم تلاش می‌کند با ترور فعالين و شخصيتهای سياسی، فرهنگی و اجتماعی، در جامعه ايجاد رعب و وحشت کرده تا شايد مردم به جان آمده را از اعتراضات منصرف کند.

اين دومين ترور در يک هفته اخير است که در کردستان عراق توسط مزدوران جمهوری اسلامی صورت گرفته. مسئوليت جان فعالين و احزاب اپوزسيون ايرانی مقيم در کردستان عراق مستقيما به عهده دولت حرم است. ما از دولت اقليم کردستان مصرأ خواهانيم که مسببين ترورهای اخير را دستگير کرده و مجازت کند. همينطور از دولت اقليم کردستان  می‌خواهيم که به طور جدی جلوی هر گونه فعاليت تروريستی جمهوری اسلامی در خاک کردستان عراق را بگيرد.

مرگ بر جمهوری اسلامی ايران

روند سوسياليستی کومەله

هفتم مارس ٢٠١٨

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©