Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
يكشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ برابر با  ۱۵ آوريل ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :يكشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷  برابر با ۱۵ آوريل ۲۰۱۸
فراخوان فوری خانواده رامین حسین پناهی:

 

فراخوان فوری خانواده رامین حسین پناهی:

اعدام رامین حسین پناهی قریب الوقع است!

 

مردم آزادیخواه، انسان های مبارز و حق طلب

همان طور که میدانید متاسفانه حکم اعدام رامین حسین پناهی در دیوان عالی کشور تایید و به مرحله اجرا رسیده است، دستگاه های امنیتی و قضایی در کردستان برای فریب وکیل و خانواده و همچنین فعالان مدنی در سنندج، طی ماه ها و روزهای اخیر قول های داده بودند، که این حکم به تایید نمی رسد، که متاسفانه حکم نه تنها به تایید دیوان عالی کشور رسیده، بلکه خبرها حاکی از آن است که این حکم به اجرای احکام نیز فرستاده شده است.

 

مردم شریف و مبارز کردستان و ایران

ما به عنوان خانواده حسین پناهی اخبار بسیار موثقی را دریافت کرده ایم که طی روزها و یا هفته های آینده، نظام جمهوری اسلامی قصد دارد، بدونه اینکه به خانواده و یا وکیل اعلام کنند، می خواهند رامین را در بیخبری کامل اعدام نمایند.

 

لذا ما به عنوان خانواده رامین حسین پناهی، ضمن فراخوان فوری برای نجات رامین حسین پناهی، از کلیه نهادها و مجامع بین المللی و از جملە مردم آزادیخواه کردستان و ایران خواهانیم که با مداخله جدی ، موثر و فوری از وقوع یک فاجعه دیگر برای خانواده ما جلوگیری کنند.در این شرایط ما فریاد مظلومیت و دادخواهی خود را به گوش تمامی انسان های آزاده می‌رسانیم، چرا که بر این باوریم شما آزادیخواهان می‌توانید صدای کسانی را که از بیداد به تنگ آمده به گوش نهادهای بین‌المللی برسانید.

 

خانواده رامین حسین پناهی

................................................................................

اطلاعیه ی جمعی از کوهنوردان و فعالان محیط زیست در سنندج

 

مردم  مبارز و انقلابی کردستان

مردم آزادی خواه شهر سنندج و حومه،

 

 همان گونه که مطلعید جان رامین حسین پناهی در خطر است.حکم اعدام رامین از طرف دیوان عالی کشور تایید شد و احتمال خطر اعدام قریب الوقوع وی بسیار جدی است.

به همین دلیل برای جلوگیری از اجرای این حکم ناعادلانه و غیر انسانی ، همگان، پیر و جوان و زن و مرد، روز #یکشنبه ساعت ۶ بعد از ظهر در میدان اقبال شهر #سنندج حضور به هم رسانیم و به شیوه مسالمت آمیز و متمدنانه، اعتراض خود را نسبت به این حکم ناعادلانه، اعلام و خواستار تجدید نظر در حکم اعدام رامین حسین پناهی از مسئولین قضایی کشور گردیم.

این متینگ اعتراضی، سیمای شهر آزاده و انقلابیمان را دو چندان خواهد کرد. به همین دلیل هر انسانی که قلبش برای آزادی و آزادگی می تپد، هر انسانی که خواستار لغو حکم اعدام ، علل الخصوص خواستار لغو حکم اعدام جوانانمان به بهانه های سیاسی است در این متینگ مسالمت آمیز شرکت و اعتراض خود را نسبت به حکم اعدام رامین حسین پناهی به مسئولین قضایی و کشوری جمهوری اسلامی ابراز داریم.

وعده ی ما مردم آزاده و مبارز شهر سنندج و حومه

روز یکشنبه ساعت ۶ بعد از ظهر

 در میدان اقبال شهر سنندج.

 

نه به اعدام ، آری برای زندگی

حکم اعدام رامین حسین پناهی ملغا باید گردد.

................................................................

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©