Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ برابر با  ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷  برابر با ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸
بمباران مقرات "حدک" و "حدکا" را محکوم مي کنيم

 

 بمباران مقرات "حدک" و "حدکا" را محکوم مي کنيم

 

بر اساس اطلاعيه دفترسياسي حزب دموکرات کردستان، قبل ازظهر روز (شنبه 17 شهريور 1397) مقر دفتر سياسي اين حزب در حالي مورد حمله موشکي و هوايي جمهوري اسلامي ايران قرار گرفته که کميته مرکزي حزب مزبور در آن محل مشغول برگزاري پلنوم بوده‌اند. همزمان آموزشگاه حزب دموکرات کردستان ايران نيز که به گفته آنان به اين محل نزديک بوده، مورد اصابت موشک قرار گرفته است. در اين حمله متأسفانه 12 نفر از کادرهاي حزب دموکرات کردستان و دو تن از پيشمرگان حزب دموکرات کردستان ايران جان باخته و چهل نفر نيز زخمي هستند.

ما ضمن محکوم کردن اين حملات موشکي و بمبارانها، اين اقدام  را نيز بخشي از اعمال تروريستي نفرت آوري ميدانيم که در طول چهل سال حاکميت جنايتکارانه جمهوري اسلامي ايران، از جانب اين رژيم عليه مخالفين و اپوزيسيون ايراني و بويژه احزاب کرد در کردستان ايران بکار گرفته شده است.

ما با گراميداشت ياد جانباختگان اين جنايت، به خانواده‌ها و بازماندگان گرامي آنان و ‌همچنين به   حزب دموکرات کردستان و حزب دموکرات کردستان ايران صميمانه تسليت ميگوئيم و بهبودي سريع و سلامتی کامل کليه زخميهارا نيز آرزومنديم.

زنده باد آزادي

سر نگون باد جمهوري اسلامي ايران

روند سوسياليستي کومه‌له

17.06.1397

....................................................

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©