Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ برابر با  ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷  برابر با ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸
اطلاعیه ی

اطلاعیۀ  خانوادۀ  شاهرخ زمانی

در بارۀ اعدام های اخیر

 

 

هموطنان عزیز و

نیروهای آزادی خواه

 

ساعت ۴ بعد از ظهر ۲۲ شهریور سال ۹۴ تلفن ناآشنا خبر مرگ شاهرخ را در حالی به ما داد که ساعتی قبل با او‌ صحبت کرده بودیم. همه چیز روشن بود او را در حالی که سه سال و نیم از حکم زندانش باقی مانده بود کشتند  تا شاید صدای آزادی خواهی خاموش شود.

 

ولی این‌ جنایت ناجوانمردانه نه به فعالیت نیروهای سیاسی و اجتماعی پایان داد و نه به قساوت نیروهای امنیتی و قضایی، بطوری که هم اکنون سه سال بعد از قتل شاهرخ بحران سیاسی و اقتصادی، سرکوب آزادیخواهان، قتل و اعدام فعالان سیاسی و اجتماعی همچنان ادامه دارد.

 

در طی این دو سال گذشته ده ها نفر از هواداران حفظ محیط زیست، فعالان سیاسی و اجتماعی، فعاان حقوق زنان و مدافعان حقوق بشر، تعدادی از اعضا کانون وکلا و انجمن های مدنی، عده ای از فعالان صنفی معلمان، کارگران، دانشجویان، تعداد زیادی از معترضان دی ماه و اعتراضات بعدی در شهرستاهای مختلف کشور و تعداد زیادی از دراویش و فعالان گروه های ملی و قومی تحت عناوین کاذبی چون فعالیت علیه امنیت ملی، بهم زدن نظم اجتماعی و فعالیت جاسوسی بازداشت، زندانی، تبعید، اعدام و یا محروم‌ از حقوق انسانی خود شده اند.

 

سحرگاه هفدهم شهریور رامین حسین پناهی و زانیار و لقمان مرادی تیرباران شدند.

زندان های کشور مملو از فعالان سیاسی و اجتماعی است،

سانسور و سرکوب ادامه‌ دارد،

ناامنی شغلی، تورم و‌ گرانی افسار گسیخته دمار از روزگار مردم در آورده است،

بیکاری، فقر، طلاق، اعتیاد، فحشا و خودکشی بیداد می کند،

اختلاس، رشوه، قاچاق، رانت خواری و فساد مالی به رفتار عادی دولت مردان بدل شده است،

 

ظاهرا در شرایط فعلی راه گریز از بحران های سیاسی؛ اجتماعی و اقتصادی وجود ندارد. حل آنها به همت یکپارچه و‌ مشترک همه نیروهای مترقی و آزادیخواه بستگی دارد.

 

ما خانواده شاهرخ زمانی به نام نامی شاهرخ و همه مبارزین راه ترقی و آزادی کشورمان ضمن محکوم نمودن هر نوع فشار و خشونت علیه نیروهای مترقی و آزادی خواه از همه نیروهای مترقی و آزادیخواه می خواهیم برای نجات کشور و برای آزادی مردم ایران متحد شوید و طرح نو بیاندازید.

 

زنده باد آزادی

خانواده شاهرخ زمانی

۹۷/۶/۲۰

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©