Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
پیام نوروزی خامنه ای، سند تمرد دیکتاتور در برابر اراده مردم

 

پیام نوروزی خامنه ای، سند تمرد دیکتاتور در برابر اراده مردم

 

پیام نوروزی خامنه ای سند آشکار و عریان تمرد یک دیکتاتور منزوی و جنایتکار در برابر اراده اکثریت عظیم مردم ایران برای پایان دادن به بساط زور و خودکامگی است. خامنه ای در پیام خود بار دیگر به صراحت، تقلب انتخاباتی و همه جنایاتی را که در ماههای پس از انتخابات در دفاع از این تقلب از سوی نیروهای انتظامی و امنیتی صورت گرفت تایید کرد. در حالی که در آخرین چهارشنبه سال جشن های وسیع چهارشنبه سوری که خامنه ای رسما آنها را تکفیر کرده بود, به یک رفراندوم خودجوش توده ای در نفی دیکتاتوری تبدیل شد و عکس های او و کارگزارش احمدی نژاد را در کوپه های آتش سوزاندند، او در پیام خود پیشاپیش خود را برنده جدال ۹ ماه اخیر با جنبش اعتراضی اعلام داشته و مدعی شکست این جنبش شده است. از نظر دیکتاتور منفور، حفظ نظام از طریق راه اندازی کاروان اتوبوس ها از شهرستان ها و پخش میوه و کیک و آب میوه و بخشنامه های اداری و مجبور کردن کارکنان ادارات به حضور در مراسم فرمایشی، معنایش مقبولیت و مشروعیت در میان مردم است. خامنه ای که تنها از بهمن ماه به این سو  با دستگیری بیش از ۱۸ هزار نفر از فعالین سیاسی و مدنی و پر کردن زندان ها و صدور احکام پی در پی محاربه از سوی ماشین قتل و کشتار حکومتی، یعنی قوه قضاییه، توانسته است موجودیت لرزان خود را حفظ کند، تنها فرافکنی می کند، وقتی از پیروزی بر جنبش اعتراضی مردم دم می زند. آن واژه های “مردم” و “ملت” که در پیام خامنه ای به کار رفته، بی سیرت شده اند، به سرقت رفته اند، بی شرمانه مصادره شده اند؛ زیرا “مردم” از نظر او همان اندک شمار چاپلوسان دستگاه او و “ملت” تنها همان کسانی هستند که در مراسم حکومتی بسیج می شوند. مردم اما آن میلیونها نفری هستند که در مراسم عظیم خودجوش ۲۵ خرداد حاضر شدند. ملت, مادران سهراب و ندا و اشکان و دهها و صدها جانباخته و مجروح و اسیر در سیاهچال ها و مادران و خانواده های آنها هستند که صدای مظلومیت شان پژواک جهانی یافته است.

 

خامنه ای در پیام نوروزی خود به «تلاش‌هاى ارزنده و بزرگ» مسوولین اشاره کرده و این «تلاش های بزرگ» را مورد ستایش و تایید قرار داده است. راستی که شرم هم چیز خوبی است. در اثر همین “تلاش های” مسوولین، ایران اکنون به طور رسمی رتبه ی سومین کشور خطرناک جهان برای وبلاگ نویسان را به دست آورده است. در زمینه خودکشی زنان رتبه سوم را دارد. در زمینه اعدام, رتبه دوم را، و در زمینه فرار مغزها و مهاجرت نخبه گان رتبه اول در میان ۹۱ کشور جهان را. در زمینه آزادی مطبوعات جایگاه ۱۷۲ از میان ۱۷۵كشور متعلق به ایران است. در حوزه فساد دولتی رتبه ۱۶۸، از نظر تامین سلامت و بهداشت رتبه ۱۲۳ جهانی، از نظر کارایی نظام مدیریت رتبه ۱۰۱ از میان ۱۲۰ کشور جهان، از نظر نرخ تورم جایگاه ۲۱۹ از میان ۲۲۵ کشور، از نظر فضای کسب و کار رتبه ۱۴۴،  در حوزه رسانه ها رتبه ۱۷۲ از میان ۱۷۶ کشور جهان و از نظر سرعت اینترنت رتبه ۱۸۶. خط فقر در ایران از مرز یک میلیون تومان گذشته و حداقل دستمزد ۳۰۳ هزار تومان است. بیش از چهارمیلون نفر به طور رسمی بیکارند و شمار بیکاران با شاخص های جهانی حدود ۱۱ میلیون نفر است. جدود سه میلون نفر معتاد هستند و حدود ۱۰ میلیون نفر بیسوادند.  این واقعیات آماری که همه در رسانه های همین رژیم آمده است، به خوبی ابعاد فاجعه ای را که رژیم جمهوری اسلامی بر سر مردم ایران آورده است نشان می دهد. همین فاجعه است که خامنه ای با بی شرمی هر چه تمامتر «تلاش‌هاى ارزنده و بزرگ» مسوولین نظام می خواند.

 

پیام نوروزی خامنه ای سند گسست مطلق رژیم ولایی از مردم و نیازها و مطالبات شان، و از واقعیت های سرسخت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است. خامنه ای باید بداند که مردم ایران ۹ ماه در جنگی نابرابر صدها کشته و هزاران اسیر نداده اند که حالا بخواهند به سادگی تسلیم دیکتاتور منفور و دستگاه زور و سرکوبش شوند. خامنه ای باید بداند که در سال جدید به خاطر تمردش در برابر اراده ملت و مردم ایران کیفر خواهد دید. تا زمانی که رژیم سرکوبگر در برابر اراده مردم ایران تسلیم نشود، مبارزه و مقاومت هم ادامه دارد.

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©