Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
معلم زحمتکش منطقه نازی آباد

معلم زحمتکش منطقه نازی آباد

یا

مجاهد اشرفی

صادق افروز

من هم مثل بسیاری از هموطنانم از اعدام بی شرمانه علی صارمی  توسط رژیم فاشیست جمهوری اسلامی به شدت ناراحت شدم .این دل شکستگی دو چندان شد وقتی شنیدم علی صارمی معلم زحمتکش و دل سوزی در منطقه نازی آباد بوده و مورد علاقه دانش آموزان .برای من تعجبی نداشت که اتحادیه های معلمین در سراسر دنیا از این جنایت متاثر شده و با معلمین ، دانش آموزان و مردم ایران همدردی کنند .رژیم با اعدام این معلم زحمتکش در واقع احساسات میلیون ها معلم را نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا متاثر کرد .

اگر چنبش کارگری و چپ ایران سعی کرد در حد توان خود خبر این فاجعه را به گوش نیروهای مترقی و اتحادیه های معلمین در سراسر جهان برساند و از این طریق پشتیبانی وسیعی بدست آورد؛ تبلیغات مجاهدین ،این انسان شجاع و آزاده را تا حد یک سمپات ساده و هوادار نیروهای مجاهدین در اشرف پایین آورد .چنین تبلیغاتی که تلاش می کند یک فرقه کوچک را به مرکز توجه تبدیل کنند قبل از آنکه به جنبش کمک کند به آن زیان می رساند .در این تلاش مجاهدین ، واژه جدیدی وارد ادبیات سیاسی ایران شد ؛ و آن چیزی نبود جز  واژه "مجاهد اشرفی " .

انقلاب کار توده های وسیع مردم است .این دیگر باید برای ما پس از آن همه تجربه های دردناک  مشی چریکی ، و انقلاب ۵۷ و تجربه آمل و جنگل شماره ۲ و فروغ جاویدان ومبارزه مسلحانه در مناطق ملی کردستان و بلوچستان  ثابت شده باشد. انقلاب نه براساس خواست و تمایل یک گروه کوچک ، بلکه در نتیجه قانون مندی های خاص خود اتفاق می افتد .وظیفه یک حزب انقلابی نه تحمیل خود بر توده ها و کشاندن آن ها بدتبال خود ، بلکه آگاه کردن آنان از نیروی عظیم اتحاد طبقات زحمتکش در مبارزه علیه اتحاد طبقات حاکم است .یک حزب انقلابی خبر اعدام علی صارمی را وسیله ای می کند برای هرچه بیشتر متحد کردن صفوف زحمتکشان و در راستای اعتقاد به انترناسیونالیزم پرولتری یاری جستن از دیگر زحمتکشان جهان و احزاب و نیروهای مترقی برای زیر فشار گذاشتنن رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی .

مجاهدین برای سرنگونی جمهوری اسلامی تلاش می کنند ، ولی در این تلاش خود را در مرکز می گذارند و بدون هیچ اعتقادی به اتحاد زحمتکشانی که روزانه توسط این رژیم استثمار می شوند از آنها می خواهند که از سازمان مجاهدین پشتیبانی کنند .در روند چنین تلاشی به جای همکاری با سازمان ها ، احزاب و شخصیت های مترقی به ارتجاعی ترین محافل امپریالیستی روی می آورند .اتحاد مجاهدین با جمهوری خواهان آمریکا و محافظه کاران در انگیس و فرانسه نمی تواند اخبار مسرت بخشی برای زحمتکشان ایران باشد .

علی صارمی یک معلم بود .به همه زحمتکشان ایران تعلق داشت .زجر و شکنجه و زندان های پیاپی و طولانی وسرانجام اعدام او توسط رژیم جمهوری اسلامی ، آشتی ناپذیری این رژیم را با توده های مردم نشان داد . اگر این توده های اکثریت متشکل شوند و تصمیم به برکنار کردن رژیم بگیرند ، جمهوری اسلامی چاره ای جز پیوستن به گورستانی که رژیم پهلوی در آن جای گرفت ندارد .

۱۱ دی ماه ۱۳۸۹ـ اول ژانویه ۲۰۱۰

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©