Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷ برابر با  ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱۷۳ فروردين ۶۱۷  برابر با ۰۱ ژانويه ۰۰۰۱
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

دستگیری زهرا رهنورد، فاطمه کروبی،  میرحسین موسوی و مهدی کروبی را محکوم می کنیم

 

به گزارش سایت «کلمه» میرحسین موسوی، زهرا رهنورد؛ مهدی کروبی و فاطمه کروبی در روز پنج شنبه هم زمان با مصاحبه ی تلویزیونی حیدر مصلحی و بسیج امنیتی در تهران، دستگیر و به زندان حشمتیه (زندان ارتش)، منتقل شده اند. این دستگیری ها به دنبال حصر خانگی و یک آدم ربائی گام به گام انجام گرفته است. بیت رهبری که دستور این اقدام را صادر کرده، با نادیده گرفتن تمام موازین قانونی جمهوری اسلامی، بدون طرح مسئله در یک دادگاه، و صدور قرار بازداشت دست به این آدم ربائی دولتی زده است. حرکت شکوهمند مردم در ۲۵ بهمن و اول اسفند از چنان قدرتی برخوردار بود که حاکمیت را به این نتیجه رسانده است که تمامی مخالفین شناخته شده و اپوزیسیون حکومتی را از میان بردارد. حاکمیت اسلامی که موج خروش مردم در کشورهای عربی را دیده و از خیزش مجدد جنبش ضداستبدادی و این بار با هدف های روشن و شعارهای دقیقأ ضد حکومتی وحشت زده شده است، آخرین برگ های سرکوب خود را رو می کند و بی قانونی حتی در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی را به اوج می رساند. اکنون دستگاه ولایت با وقاحت بیشتری شمشیر را از رو بسته  و حتی افراد معتقد به قانون اساسی جمهوری اسلامی که تمامی زندگی خود را صرف معماری این نظام کرده اند، نیز در امان نیستنند.

 

سازمان ما، دستگیری زهرا رهنورد، فاطمه کروبی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی را شدیدأ محکوم می کند و تلاش برای  آزادی آنها به عنوان زندانیان سیاسی و دفاع از حقوق شهروندی شان  را وظیفه تمامی آزادی خواهان و مدافعان حقوق بشر می داند. این که آن ها قربانی سیستم حکومتی ای شده اند که برای حفظ و بقایش زندگی خود را گذاشته اند، و این که چه دیدگاه ها و نظراتی دارند، در دفاع از حقوق شهروندی شان هیچ تأثیری نمی گذارد. آن ها حتی بر اساس قوانین موجود جمهوری اسلامی هیچ جرمی انجام نداده اند و اعتراضاتشان تمامأ در چهارچوب قانون همین رژیم بوده است. این که حاکمیت ولایت فقیه حتی این حد از اعتراض و انتقاد را نیز بر نمی تابند بدان علت است که از خروش مردم جان به لب رسیده بشدت هراسان شده اند.

 

سازمان ما از تمامی ایرانیان آزاده و از جوانان پرشور کشور می خواهد که در روز دهم اسفند، در اولین روز از سه شنبه های اعتراضی دهم، هفدهم و بیست و چهارم اسفند ماه، با شعار«مرگ بر دیکتاتور» و « زندانی سیاسی آزاد باید گردد» خشم خود را از جنایات جمهوری اسلامی فریاد کنند. اکنون که جمهوری اسلامی شمشیر را از رو بسته و در صدد است هر حرکت مردمی را با خشونت دولتی پاسخ دهد، باید با به میدان آوردن وسیع ترین نیروی مردمی، تلاش های حاکمیت را در هم شکست. گسترش این اعتراضات در خارج از کشور نیز می تواند نه تنها همبستگی ایرانیان داخل و خارج کشور را نشان دهد، بلکه می تواند افکار عمومی جهان را نسبت به سرکوبگری های بی مهار حاکمیت اسلامی آگاه سازد و از این طریق فشار گسترده ای علیه جمهوری اسلامی وارد آورد.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

۹ اسفند ۱۳۸۹ـ ۲۸ فوریه ۲۰۱۱

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©