Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ برابر با  ۲۹ اکتبر ۲۰۱۲
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱  برابر با ۲۹ اکتبر ۲۰۱۲
ترور شخصیت، مقدمه ای برای حکومت پلیسی

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

ترور شخصیت، مقدمه ای برای تدارک  حکومت  پلیسی !

 

در چند ماه و بویژه در چند هفته ی اخیر، ایرج مصداقی و تهیه کنندگان متن های عریض و طویلش با ارائه نوشته هائی همچون : «وزیر فتحی هوادار دکتر شریعتی چرا و چگونه «رفیق» شد؟»  و «چه کسانی مستشاران آمریکایی در ایران را ترور کردند؟» و «چشم‌ها را بايد شست، جور ديگر بايد ديد؛ پرسش‌هايی از سوی مخالفان ايران تريبونال»،  فرهنگ همیشگی شان در ترور شخصیت فعالان سیاسی را به اوج تازه ای رسانده اند. بویژه آخرین نوشته ها نشانه ای از عمق سقوط اخلاقی او و جریان حامی اش دارد که به جای مقابله ی  سیاسی، به ترور شخصیت روی آورده اند و حتی کمک های طبیعی و انسانی که باید هر فرد شرافتمندی در شرایط سخت در قبال دوستان و آشنایان و پناه آورندگان انجام دهند، را به رخ  می کشند و عمق  وقاحت   خود را عیان می سازند.

 

فرهنگ سیاسی حاکم بر این نوشته ها،  دروغ پردازی، اتهام زنی، سرک کشیدن در زندگی خصوصی افراد، تراشیدن وابستگی های ساختگی  تشکیلاتی برای مخالفان، داستان پردازی در باره افراد غیرمطلوب با اتکا به پرونده سازی های اطلاعاتی هدفمند  و حتی استفاده از اعترافات زندانیان سیاسی تحت شکنجه بازجویان جنایتکار جمهوری اسلامی است.  فرهنگ حاکم بر این نوشته ها، فرهنگ پرونده سازی برای انتقام گیری هائی است که مدت ها با شعار «وای اگر از پس امروز بُوَد فردائی» تدارک دیده می شود. اطلاعات جمع آوری شده تیم های پشتیبان، که اینک به قلم ایرج مصداقی علنی می شوند، تدارک برای کارهای ناتمامی است که جلادان ستم شاهی در تپه های اوین آغاز کردند؛ جنایتکاران جمهوری اسلامی در اوین و گوهردشت و ده ها زندان دیگر ادامه دادند و اینک برای نابودی ادامه دهندگان آرمان آن ها، با  هسیتری کمونیست ستیزی شگفت انگیزی پی گرفته می شود.

 

کشور ما برای عبور از این دایره ی شوم جنایت، به فرهنگ نوین انسانی نیاز دارد. حرمت و شرف انسانی هر فرد، حریم مقدسی است که باید با تمام قوا پاسداری شود.  اختلافات سیاسی نمی تواند توجیهی برای سرک کشیدن در زندگی خصوصی افراد باشد. چنین اقدامی را تنها در باندهای پلیسی،  دسته های مافیائی و تشنگان قدرت می توان سراغ گرفت. برای مبارزه با حاکمیت جهل و جنایت و برای ایجاد جامعه ای که در آن « شکوفائی هرفرد، شرط شکوفاهی همگان باشد»، باید به تشکل های توده ای میدان داد تا دیکتاتوری و سلطه ی زورگویانه ی  احزاب، دسته جات و فرقه ها جای حاکمیت مردم را نگیرد. آن ها که برای حاکم ساختن حزب، سازمان، تشکل و فرقه ی  خود بر مردم تلاش می کنند و در این تلاش از دست دراز کردن به قدرت های امپریالیستی و قدرت های منطقه ای دشمن مردم  ابائی ندارند، حاکمیت پلیسی دیگری را بجای  جمهوری جنایتکاران  کنونی تدارک می بینند.

 

سازمان ما اقدامات ایرج مصداقی و جریان پشتیبانش در ایجاد فضای رعب و وحشت در میان نیروهای اپوزیسیون را به شدت محکوم کرده و تلاش برای ترور شخصیت افراد را اقدامی بی شرمانه می داند که باید با قاطعیت با آن مقابله کرد. ما هم چنین به تمامی افراد و جریاناتی که با این فرد و جریان حامی اش همکاری می کنند، هشدار می دهیم که مواظب باشند در خدمت جریانی قرار نگیرند که  از همین امروز برای از میان برداشتن مخالفان به سازمان های اطلاعاتی امپریالیستی  گِرا می دهند!

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران

زنده باد آزادی! زنده باد سوسیالیسم!

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

۷ آبان ماه ۱۳۹۱ـ ۲۸ اکتبر۲۰۱۲

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©