Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ برابر با  ۱۰ ژانويه ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱  برابر با ۱۰ ژانويه ۲۰۱۳
اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

رفیق علی اکبر شالگونی درگذشت

 

رفیق علی اکبر شالگونی از کادرهای مبارز سازمان ما، بر اثر بیماری در روز پنج شنبه دهم ژانویه، در شهر برلین آلمان چشم از جهان فروبست.علی اکبر شالگونی پس از انقلاب و با تشکیل سازمان ما به صفوف آن پیوست و با انرژی پایان ناپذیر در مسئولیت های گوناگون به فعالیت پرداخت. او در دوره سرکوب های سال شصت و پس از آن پذیرای مسئولیت های پرخطر سازمانی بود که همه آن ها را با خون سردی، جسارت و احساس مسئولیت بی نظیر به انجام می رساند. علی اکبر شالگونی در سال 1362 دستگیر و زیر شکنجه های شدید وطولانی با پایداری درخشان و نمونه وار خود همه اطلاعات سازمانی را حفظ کرد. او که اتهامات وارده توسط رژیم را نپذیرفته بود در دادگاه اول به اعدام و در دادگاه دوم به حبس ابد محکوم شد. در دوره محکومیت نیز همواره از روحیه بسیار پرصلابت و فعال برخوردار بود و مایه دلگرمی رفقای سازمانی و هم رزمان دیگر خود می شد. مقاومت او در زندان در همه دوره های سخت و از جمله کشتارهای سال شصت و هفت تا آزادی ادامه یافت. پس از آزادی بلافاصله از کشور خارج شد و به سازمان ما پیوست تا در شرایطی دیگر فعالیت هایش را در صفوف سازمان با همان توان و انرژی پی گیرد.

 

ما درگذشت رفیق علی اکبر شالگونی را به همسر، دختر، خواهر، برادران و همه اعضای خانواده، رفقای سازمانی و همه هم رزمان تسلیت می گوئیم. زمان ومکان مراسم تدفین بعدا» با اطلاع خواهد رسید.

 

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ برابر با ۱۰ ژانويه ۲۰۱۳

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©