Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ برابر با  ۱۱ اگوست ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳  برابر با ۱۱ اگوست ۲۰۱۴
بلاهت را می بینید؟

بلاهت را می بینید؟

 

علی یوسفی

 

سیروس ملکوتی نویسنده مطلب زیر، خودش را « سکولار ، دموکرات » می داند . در تمامی دوره نسل کشی اسرائیل در غزه با همه کلی گوئی های تهوه آورش ، ژست «بیطرفی «گرفت و با سخاوتی اعجاب آور ، این نسل کشی را » جنگ » نامید و با ظاهر محکوم کردن چنین «جنگی !!؟» ، اما ، در نهایت و تا به آخر طرف اسرائیل نسل کش ایستاد و از جایش تکان هم نخورد ، هیچ ، بلکه هر روز استاتوس گذاشت و به آن دسته از چپ ها و کمونیست هائی که در باره مسئله فلسطین و بویژه غزه ، موضع انسانی و اصولی داشتند ، تاخت ، شماتت شان کرد و توهین های » مدرن و سکولار – دموکراتی » نثارشان نمود .

همین آدم اما آنموقع اصلا به مخیله اش هم خطور نمی کرد که در غزه ، نيستي قواي انساني را نيرويي چون اسرائیل نژاد پرست ، با کمک مستقیم و بیدریغ آمریکا و متحدینش وعده آورده بوده است و می آورد . تازه الان راه افتاده و با توجه به نسل کشی مردم بیدفاع شنگال ، از سوی داعشی های وحشی و عصر حجری ، می گوید :» نيستي قواي انساني را نيرويي چون داعش وعده اورده است .»

 

رهنمود هم می دهد !

فرمان داده که چه نشسته ای که خطر داعش » هستی و نیستی » انسان را در پی دارد و » …. مرگ خواهي براي چنين نيرويي ….. » از کانال » ….تفاهم و همبستگي همگانی ……» حتی با » دشمنان سیاسی » ، تو بخوان با همان دوستان رژیم اشغالگر اسرائیل ، می گذرد . به زبان آدمیزاد یعنی برویم زیر یک » بی ناموسی » دیگر . یعنی اینکه برای نابودی داعش پروژه اتحاد همه با هم را به پیش ببریم . حالا زمان آن نیست که بگوئیم چه می خواهیم ؟ حالا دوره دوره » چه نمی خواهیم هست » داعش را نمی خواهیم . داعش شده است اسم رمزشان .اسم رمز همه آنهائی که در تمامی این سال های اخیر » جویده جویده » حرف زده اند و مستقیما جرئت نمی کردند تا آمال و آرزوهایشان را بر زبان آورند . هم اینک ، همین لحظه ، روز موعود رسیده است تا کٍرم های «سکولار _ دموکرات » ، سلطنت طلبان آریائی صفت ، نژادپرستان و نئوفاشیست های وطنی و حتی همین حزب ( نا ) کمونیست کارگری ، از زمین گرم رو بیایند و مجور حمله به ایران ، برای نابودی داعشان حاکم بر ایران را به دوستان آمریکائی شان بدهند . بلاهت را می بینید ؟

 

باز هم شماتت کمونیست ها !

سیروس ملکوتی دارد از زبان همه اینها سخن می گوید . او تنها نیست . در تمامی این سال ها هم تنها نبوده است . ما را شماتت کرده و می کند که اشتباه می کرده ایم با حمله نظامی آمریکا به ایران مخالفت نموده ایم ، چرا که معتقد است : «……كاري كه سالهاست ميبايست عليه داعش وطني رخ ميداد و حاشا كه هر يك از ما با بيان تفاوتها و گوناگونيهامان در طراحي فرداهايمان به كتمانش نشستيم …….» .

آقای ملکوتی ! آمریکا سال هاست که با تحریم هایش ، مرگ تدریجی مردم ایران را رقم زده است و شما با این شیوه مخالفتی هم نداشته اید . حالا اما تنها از طریق هورا کشیدن برای حمله نظامی آمریکا به ایران ، می خواهید این مرگ تدریجی را با نیستی کامل انسان ایرانی طاق زده و به این «عذاب الیم «پایان بدهید . اینطور نیست ؟ این هم خودش نوعی از انواع » انساندوستی ست !!؟ » ، مگر نه ؟

 

یک کلام ختم کلام

ما کمونیست ها » منزه طلبي خود را،حتي با بهاي ماندگاري ابدی خويش در انزوا ، » هزاران بار به دریوزگی بر درگاه آمریکای جنایتکار و متحدینش ترجیح خواهیم داد. شما نگران عزلت گزینی ما نباشید ! همین

 

متن کامل نوشته اش را بخوانید :

داعش همچون يك ماشين سلاخي هستي و وجود انساني را در هر حضور ددمنشانه خود و در هر دم و بازدم وجودي خود ميكشاند و قتل و سلاخي را به يك فريضه دينمدارانه تفسير و اجرا مينمايد . تفكري در فرد فرد ما از تفاهم و همبستگي شكل ميگيرد ، تفاهم در مرگ خواهي براي چنين نيرويي ، و تفاهم براي همبستگي حتي با ان نيروهايي كه انان را در طيف مخالفين و دشمنان سياسي خود مي انگاريم . اينجا ميدان هستي و نيستي انسان رقم زده ميشود و نيستي قواي انساني را نيرويي چون داعش وعده اورده است . براي حفظ جان هزاران انسان بيگناه حتي ميتوان دامان اهريمن را هم براي امداد و براي رهايي از سلاخي شدنها گرفت . كاري كه سال هاست ميبايست عليه داعش وطني رخ ميداد و حاشا كه هر يك از ما با بيان تفاوتها و گوناگوني هامان در طراحي فرداهايمان به كتمانش نشستيم . شايد جبهه موقت جنگ عليه داعش اموزه اي باشد براي ان قواي سياسي ايراني كه منزه طلبي خود را حتي با بهاي ماندگاري خويش در انزوا و تداوم برپاييها در حاكميت ميپردازد . س. ملكوتي

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©