Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ برابر با  ۳۰ اکتبر ۲۰۱۴
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳  برابر با ۳۰ اکتبر ۲۰۱۴
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

در حمایت از

 

«مارش جهانی علیه داعش، برای کوبانی و برای انسانیت»

 

در حمایت از مبارزات درخشان زنان و مردان کوبانی، تعداد زیادی از پژوهشگران ، نویسندگان رادیکال ، فعالان سیاسی چپ‌ و فعالان مدنی انسان دوست در کشورهای گوناگون جهان فراخوانی برای اقدام فوری تحت عنوان « مارش جهانی علیه داعش، برای کوبانی و برای انسانیت» منتشر کرده و شنبه اول نوامبر ۲۰۱۴ برابر با دهم  آبان ۱۳۹۳ را روز جهانی دفاع از کوبانی اعلام نموده اند و در "فراخوان فوری برای اقدام" آورده اند :« ما از همه‌ی مردم سراسر جهان می‌خواهیم که همبستگی خود با کوبانی را نشان دهند. به خیابان‌ها بروید و تظاهرات کنید! ما از شما خواستار آنیم که به "مارش جهانی برای کوبانی" ملحق شوید».

 

زنان و مردان شجاع کوبانی بیش از شش هفته در مقابل حملات سنگین و گستردۀ داعش که از حمایت های آشکار و پنهان مرتجعان منطقه و بویژه رئیس جمهور اسلام گرای ترکیه برخوردار است، مقاومتی تاریخی را به نمایش گذاشته اند. آنها  با مقاومت درخشان و توده ای خود، بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی را بر هم زده اند. بی جهت نیست که رئیس جمهور ترکیه  تلاش می کند که به انواع و اقسام  حیله ها، این مقاومت تاریخی و این الگوی تازه و امیدبخش در خاورمیانه را متلاشی  سازد  و کار ناتمام فاشیست های اسلامی  داعش را به سرانجامی مطلوب برساند. اما این خیال باطل و این خواب شوم تعبیر نخواهد شد. زنان  و مردان کوبانی که با خون خود این نهال امید را آبیاری می کنند، اجازه نخواهند داد دستآوردهایشان به یغما رود. با این حال، آنها که جان بر کف می جنگند، آنها  که برای همۀ ما می جنگند،  به  حمایت همه جانبه و جهانی نیاز دارند. "مارش جهانی برای کوبانی" از جمله اقداماتی است که می تواند نه تنها حمایت جهانی از مردم کوبانی را به نمایش بگذارد، بلکه قادر خواهد بود مشت محکمی بر دهان دسیسه گران مرتجع جهانی و منطقه ای بکوبد که خواب نابودی این نهال نوپا و امید بخش در خاورمیانه را می بینند.

 

سازمان ما ضمن اعلام  همبستگی با زنان و مردان کوبانی و تجلیل از رشادت بی نظیرشان و تقدیر از تلاش های بی دریغ شان برای ارائه الگوئی انسانی در خاورمیانه ای اسیر تاریک اندیشان رنگارنگ، از  «مارش جهانی علیه داعش، برای کوبانی و برای انسانیت» پشتیبانی می کند و از همه اعضاء و دیگر همرزمان خود ، همه نیروهای چپ ، تمامی نیروهای ترقی خواه ، همۀ مدافعان جنبش زنان و کنشگران دفاع از حقوق ملیت های زیر ستم،  تقاضا می کند که  در محل های زیست خود در این گردهم آئی ها و تظاهرات فعالانه شرکت کنند.

رزم کوبانی، رزم ماست!

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ برابر با ۳۰ اکتبر ۲۰۱۴

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©