Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ برابر با  ۲۳ فوريه ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳  برابر با ۲۳ فوريه ۲۰۱۵
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر )

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر )

 

در محكوميت اعدام جنايتكارانه

سامان نسيم و پنج زنداني سياسي ديگر

 

رژيم جمهوري اسلامي در جنايتي ديگر سامان نسیم كه هنگام دستگيري هفده سال داشت را به همراه یونس آقایان (از پیروان یارسان)، حبیب‌الله (رزگار) افشاری، علی افشاری [ دو برادر که قبلا پیشمرگ کومه له زحمتکشان کردستان بودند]، سیروان نژاوی و ابراهیم شاپوری (عیسی‌پور) زندانیان محبوس در بند ۱۲ زندان مرکزی ارومیه را اعدام كرده است. از محل و زمان اعدام های ددمنشانه، تاکنون هیچ خبری منتشر نشده است. با آنكه اداره اطلاعات شهرستان مهاباد، خبر اجرای حکم اعدام علی و حبیب الله افشاری و سه زندانی سیاسی دیگر را به خانواده افشاری اطلاع داده، ولي هنوز از سرنوشت سامان نسیم [از فعالان حزب حیات آزاد کردستان "پژاک"] ، سیروان نژاوی، یونس آقایان و ابراهیم شاپوری (عیسی‌پور) خبری قطعی از جانب مسئولان حکومتی رژیم داده نشده است. اما با انتشار اخبار ضد و نقيض به نقل از خانواده‌های اين عزيزان در گفتگو با رسانه‌ها، نقش كثيف و رذيلانه وزارت اطلاعات در ایجاد سردرگمی بخوبی آشکار است.

 

داس مرگ رژيم جمهوري اسلامي درحالي اين زندانيان سياسي را درو كرد و به كام مرگ فرستاد كه در سطح بين المللي و داخلي  واكنش ها و اعتراضات گسترده ای براي توقف اجراي حكم اعدام صورت گرفته بود. بي اعتنائي و دهن كجي آشكار به افكارعمومي جهان از سوي حكومت اسلامي در واقع گوياي وحشت رژيم از صدای پای  مردم و از همدلی مردمی با مقاومت درخشان کوبانی است.  این وحشت خصوصا ً درمناطق ملي كردستان، بلوچستان و خوزستان كه با سياست مشت آهنين، باد كاشته و می ترسد طوفان درو كند، بیشتر به چشم می خورد. اعدام های جنایت کارانۀ رژیم، بیان هراسی است که به جان رژیم جمهوری اسلامی افتاده، زمانی که نه تنها زمین زیر پای خود را لرزان حس می کنند، بلکه در چنین شرایطی مجبورند در برابر قدرت های جهانی دست به سازش های جدی بزنند.

 

سازمان ما ضمن محکوم کردن اعدام جنایت کارانه فعالان سیاسی و مدنی ملیت های تحت ستم کشور، بر این نظر است که بدون دفاع قاطع از حق تعیین سرنوشت ملیت ها و بدون دفاع فعال از اتحاد داوطلبانه ملیت های تشکیل دهندۀ کشور ایران، نمی توان شرایطی دمکراتیک در کشور ایجاد کرد. هر نوع  بی اعتنائی به حقوق ملیت های تحت ستم کشور، امکان دستیابی به شرایطی دمکراتیک در کشور را از میان بر می دارد و راه سرکوبگری های جدید تحت عنوان های تازه را فراهم می آورد. از این رو وظیفه تمامی نیروهای انقلابی و مردمی است که از حق مبارزه فعالان ملیت های تحت ستم کشور دفاع کرده و در برابر سرکوبگری های بیرحمانه رژیم اسلامی، لب به اعتراض بگشایند.

سازمان ما اعدام سامان نسيم و پنج زنداني سياسي ديگررا قویاً محکوم کرده و از همه مردم آزادی خواه ایران و همه سازمان ها و تشکل های مدافع آزادی، برابری و همبستگی انسانی می خواهد که به هر شیوه ممکن و موثر برای متوقف شدن اعدام ها، لغو مجازات ضدانسانی اعدام، آزادی بی قید وشرط همه زندانیان سیاسی و عقيدتي ایران تلاش کنند.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

يكشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ برابر با ۲۲ فوريه ۲۰۱۵

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©