Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ برابر با  ۲۷ فوريه ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳  برابر با ۲۷ فوريه ۲۰۱۵
اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

 

از اعتراضات معلمان کشور حمایت کنیم

 

معلمان مبارز کشور اعلام کرده اند؛ روز دهم اسفندماه دست به اعتراض خواهند زد. سال هاست معلمان آگاه کشور نسبت به شیوه تبعیض آمیز پرداخت دستمزد، حقوق و دستمزدهای کم و پایین، کالایی شدن آموزش، گزینش ایدئولوژیک واعمال شیوه تبعیض آمیز در استخدام، اعمال نظارت و کنترل ایدئولوژیک  بر کلاس های درس و محیط های آموزشی اعتراض داشته اند و در تجمعات  اعتراضی به اشکال گوناگون مطالبات خود را طرح و پی گیری کرده اند.

 

این بار اما در شرایط دشوار معیشتی، اضافه حقوق ناچیز درنظر گرفته شده برای سال آینده (حدود بیست درصد) که به هیچ وجه کفاف مخارج زندگی آنان را نمی دهد، به همراه  دیگر مطالبات پاسخ نگرفته شان، آنان را به اعتراضات گسترده کشانده است. در بیانیه اخیرکانون صنفی معلمان ضمن دعوت به اعتراض در روز دهم اسفندماه، مطالبات معلمان بار دیگر مطرح شده است. این بیانیه علاوه بر طرح مطالبات تاکنونی معلمان، هم چنین خواستار تغییرات ساختاری بنیادین در جهت محو تمرکزگرایی شدید حاکم بر آموزش و پرورش (مثلاً دادن اختیارات بیشتر برای تصمیم گیری به مدیران مناطق جغرافیایی و فرهنگی مختلف کشور) با محوریت بخشیدن به بخش آموزش شده اند. توزیع متعادل قدرت تصمیم گیری و دخالت دادن موثر و سازمان یافته ی بدنه آموزشی کشور به ویژه معلمان در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها، از دیگر خواسته های مطرح شده در این بیانیه است.

 

سازمان ما ضمن حمایت از خواسته های برحق معلمان کشور و حرکت اعتراضی شان در دهم اسفندماه،  از سایر بخش های طبقه کارگر و از همه تشکل ها و نهادهای حامی مبارزات کارگران و زحمتکشان در داخل و خارج کشور می خواهد به هرشیوه ممکن، از حرکت معلمان مبارز کشور به حمایت بر خیزند.

   

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی - زنده باد سوسیالیسم

هیات اجرایی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ برابر با ۲۷ فوريه ۲۰۱۵

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©