Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ برابر با  ۱۰ اگوست ۲۰۱۵
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴  برابر با ۱۰ اگوست ۲۰۱۵

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر)

توطئه رژیم جمهوری اسلامی

 برای ترور رفیق رضا کعبی و انفجار مقر حزب کومله کردستان را  محکوم می کنیم

 

توطئه عامل نفوذی رژیم جمهوری اسلامی در "سازمان زحمتکشان کردستان ایران" که قصد داشت رفیق رضا کعبی معاون دبیرکل این سازمان را ترور کند، شکست خورد. عوامل رژیم جمهوری اسلامی به طور همزمان پنج بمب در نزدیک مقر مرکزی "حزب کومله کردستان" کار گذاشته بودند؛ به طوری که پس از ترور رضا کعبی، مقر مرکزی "حزب کومله کردستان"  را هم منفجر سازند تا بعدا بتوانند ترور و قتل های ناشی از انفجار مقر مرکزی "حزب کومله کردستان" را به اختلافات میان دو گرایش به اصطلاح متخاصم در کومله نسبت دهند. پس از شکست این توطئه، تارنماها و منابع خبری وابسته به رژیم جمهوری اسلامی و بویژه سپاه پاسداران، این اتهام بی پایه و سناریوی ساختگی را مطرح کرده اند که نشان دهنده طرح از پیش برنامه ریزی شده دستگاه های امنیتی رژیم برای ضربه زدن به فعالان جنبش کرد است. اتهامات دستگاههای تبلیغاتی رژیم دقیقا مشابه تبلیغاتی است که پس از ترور دو دبیراول حزب دمکرات کردستان ایران، دکتر عبدالرحمن قاسملو( در وین) و دکتر صادق شرفکندی( ترور میکونوس) وهمراهان آن ها توسط وزارت اطلاعات رژیم جمهوری اسلامی برای گمراه کردن افکار عمومی انجام شد. درآن موقع دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رژیم جمهوری اسلامی ترورها را به اختلافات میان دو بخش انشعابی حزب دمکرات کردستان ایران نسبت دادند. محاکمات میکونوس اما، به طور مستند نشان داد که تصمیم به ترور در بالاترین سطوح تصمیم گیری رژیم جمهوری اسلامی اتخاذ و با هماهنگی همه دستگاه های اطلاعاتی رژیم به اجراء نهاده شده بود.

 

رژیم جمهوری اسلامی پس از نوشیدن جام زهر در مذاکرات هسته ای و باطل شدن همه ادعاهای دروغین ضداستکباری اش، برای جلوگیری از اوج گیری جنبش های مطالباتی مردم ایران، شمشیر را از رو بسته و به توطئه و اقدامات سرکوبگرانه  متوسل شده است. این اقدامات سرکوبگرانه را در واکنش به تجمع معلمان در برابر مجلس، در موج اعدام های گروهی قربانیان آسیب های اجتماعی، در صدور احکام اعدام برای زندانیان عقیدتی، و در گسترش اعدام های سیاسی از جمله اعدام سیروان نژاوی در کردستان و نیز در تعرض و سازماندهی ترور و انفجار در میان بخشی از اپوزیسیون کرد شاهدیم.

 

توطئه ترور و انفجار،  در عین حال نشان می دهد که پایه های استبداد مذهبی حاکم بر ایران تا چه حد سُست و لرزان است. از همین رو اتحاد و همبستگی اردوی کار و زحمت و همه جنبش های اجتماعی برای ارتقاء جنبش مطالباتی و پس راندن استبداد حاکم در شمار نیازهای مبرم لحظه حاضر است.

سازمان ما توطئه جدید رژیم جمهوری اسلامی را قویاً محکوم می کند. این توطئه در بالاترین مراتب تصمیم گیری رژیم جمهوری اسلامی طراحی شده است. وظیفه همه نیروهای کمونیست، چپ و آزادی خواه است که به طور همه جانبه به افشاء این توطئه بپردازند. ما از همه نیروهای مترقی و مدافع حقوق انسانی می خواهیم از هر طریق ممکن در افشاء این اقدامات جنایتکارانه بکوشند و مانع از آن شوند تا شمشیر از رو بسته رژیم اسلامی به سرکوب جنبش مردمی بپردازد.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی ایران

زنده باد آزادی، زنده باد سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

يكشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ برابر با ۰۹ اگوست ۲۰۱۵

 

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©