Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲ برابر با  ۱۱ اکتبر ۲۰۱۳
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲  برابر با ۱۱ اکتبر ۲۰۱۳
اطلاعیه ی برگزاری هیجدهمین کنگره

 

اطلاعیه ی برگزاری هژدهمین کنگره سازمان (کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷)

 

 

هژدهمین کنگره سازمان کارگران انقلابی ایران ( راه کارگر)، (کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷) با حضور اعضاء شرکت کننده  و مهمانان دعوت شده به کنگره درشهریور ماه امسال همزمان با قتل عام خونین تابستان های دهه شصت و درآستانه  بیست و پنجمین سالگرد قتل عام زندانیان سیاسی در  تابستان سال ۶۷ با نام (کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷)برگزار شد.

گزارش عملکرد یک سالهِ سازمان، که قبلا توسط هیئت اجرائی منتخب کنگره هفدهم  به مجمع عمومی سازمان ارائه و به تصویب رسیده بود مورد تائید کنگره قرار گرفت و پاره ای از موارد آن به بحث دقیق تر گذاشته شد و در موارد ضرور کنگره از هیئت اجرائی جدید سازمان خواست تا ملاحظات کنگره را در مجامع عمومی سازمان دنبال کند.

 سند سیاسی و گزارش عمومی که  توسط هیئت اجرایی سازمان و با تدارک سلسله بحث های مقدماتی  مورد  بررسی قرار گرفته بود  در دستور کار بحث و بررسی کنگره قرار گرفت و کلیات سند گزارش سیاسی به تصویب رسید که بزودی منتشر خواهد شد.

کنگره هژدهم سازمان (کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷) همچنین مسئله تجدید ساختار ارگان های رهبری سازمان را مورد بحث و بررسی قرار داد  و کمیسیونی را مسئول جمع بندی و نتیجه گیری مباحث نمود .  نتایج فعالیت این کمیسیون و جمعبندی نظرات اعضای آن مجددآ در کنگره به بحث گذاشته شد و کنگره تغییرات ضروری را به تصویب رساند. در راستای جایگاه نظرات اعضای سازمان که نسبت به مواضع رسمی سازمان انتقاد یا نظرات متفاوتی دارند، سند مربوط به ستون دیدگاه در سایت سازمان مورد بحث و گفتگو قرارگرفت و کلیات آن به تصویب رسید .

کنگره سازمان گزارش «کمیسیون مرکزی نظارت و بررسی شکایات» را مورد بررسی قرار داد و به تصویب رساند.

هژدهمین کنگره سازمان ، بحث سوسیالیسم قرن بیست و یکم و استراتژی گذاربه سوسیالیسم را در دستور کار خود قرار داد که سر فصل های این مباحث در کنگر  گشوده شد و توافق گردید که ادامه بحث ها همچنان در سازمان ما دنبال گردد .

هژدهمین کنگره سازمان (کنگره بیست و پنجمین سالگرد کشتار خونین جان باختگان راه آزادی تابستان  ۶۷) با انتخاب  «هیئت اجرائی» و «کمیسیون مرکزی نظارت و بررسی شکایات»  و با تصویب پیام هایی در گرامیداشت یاد و خاطرهِ شهدایِ راهِ آزادی و سوسیالیسم و پیام  به کارگران و زحمتکشان و با خواندن سرودِ انترناسیونال به کارِ خود پایان داد.

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران( راه کارگر)

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©