Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ برابر با  ۲۰ جولای ۲۰۱۶
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵  برابر با ۲۰ جولای ۲۰۱۶
اطلاعیه هئیت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

اطلاعیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

در باره برگزاری

 بیست و یکمین  کنگره سازمانی

 

کنگره بیست و یکم  سازمان ما طبق روال سالانه برای بررسی اوضاع سیاسی ایران و امکانات و موانع مبارزات معطوف به سوسیالیسم و نیز مسائل تشکیلاتی سازمان، در تیرماه  امسال برگزار گردید.  پس از بحث و بررسی در این زمینه و تمرکز بر تجارب و افت و خیز های نیروهای طرفدار سوسیالیسم قرن بیست و یکم در آمریکای لاتین، « قطعنامه در باره وظایف ما در دوره پیش رو» به تصویب کنگره رسید. گزارش عملکرد فعالیت های ارگان های تشکیلاتی و نحوه هدایت هیئت اجرائی سازمان که  بحث های تدارکاتی آن  قبلاً در جلسات مختلف سازمانی صورت گرفته بود، مورد تائید کنگره قرار گرفت. گزارش سالیانه کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به شکایات سازمان نیز به کنگره بیست و یکم  ارائه و تصویب شد. وضعیت مردم  در ایران گرفتار آمده در مصیبت جمهوری اسلامی که نفس گیرترین و فلج کننده ترین مصیبت ها، فقر ، نابرابری طبقاتی و بیکاری و بی پناهی را تحمل می کنند، از موضوعات اساسی کنگره بود که  به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این راستا قطع نامه « ضرورت مبارزه برای تأمین اجتماعی همگانی» به تصویب کنگره رسید.

کنگره سازمان پس از سه روز بحث و تبادل نظر، با انتخاب اعضای هیئت اجرائی  و کمیسیون مرکزی نظارت و رسیدگی به  شکایات به کار خود پایان داد.

 

هیئت اجرائی منتخب کنگره بیست و یکم سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ برابر با ۲۰ جولای ۲۰۱۶

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©