Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ برابر با  ۲۲ فوريه ۲۰۱۷
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵  برابر با ۲۲ فوريه ۲۰۱۷


اطلاعیه
 هیئت هماهنگی  شورای همبستگی نیروها چپ و کمونیست!

 

یاد رفیق بهرام مهین را گرامی میداریم!

 

 

جنبش کمونیستی ایران متاسفانه در نهم فوریه یکی از فعالین خستگی ناپذیر خود رفیق بهرام مهین را از دست داد.رفیق بهرام از دوره دبیرستان همراه با رفقائی مانند کرامت دانشیان، یوسف آلیاری مبارزه علیه ستم طبقاتی را در زدادگاهش تبریز آغاز کرد. در دوره دانشجوئی در پایه گذاری کنفدراسیون جهانی دانشجویان ایرانی درترکیه فعالانه شرکت داشت و   با پیوستن به سازمان انقلابی و سپس حزب رنجبران فعالیت کمونیستی و حزبی خود را پی گرفت. با شروع انقلاب سال 57 به ایران بازگشت و پس از چند سال اقامت درکردستان عازم اروپا شد و در شهر هانوفر به عنوان یکی از اعضاء فعال "نهادهای همبستگی با جنبش کارگری- خارج از کشور" فعالیت های خود را در یاری رساندن و پشتیبانی به جنبش کارگری ایران با پیگری ادامه داد.

 

 روز جمعه 24 فوریه بنا بر فراخوان خانواده و "کانون کنشگران سوسیالست و دمکرات- هانوفر" مراسم خاکسپاری و سپس یادمان رفیق بهرام مهین برگزار خواهد شد.

 

شورای همکاری نیروهای چپ و کمونیست فقدان رفیق بهرام مهین را به "نهادهای همبستگی با جنبش کارگری- خارج از کشور"،" کانون کنشگران سوسیالست و دمکرات- هانوفر"، خانواده رفیق بهرام مهین و همه فعالین امر آزادی و سوسیالیسم تسلیت گفته و یاد رفیق از دست رفته را گرامی میدارد.

 

سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ،۲۱ فوريه ۲۰۱۷

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©