Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ برابر با  ۰۹ مارس ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶  برابر با ۰۹ مارس ۲۰۱۸

 

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)

ترور قادر قادری از کادرها و فرماندهان برجسته

حزب دمکرات کردستان را قویآ محکوم می کنیم!

باز هم ترور کادرهای کرد ایرانی در اقلیم کردستان عراق!

 

دبیرخانه حزب دمکرات کردستان طی بیانیه ای در ۱۶ اسفند اعلام کرده است " در شبانگاە سه شنبه  پانزدهم اسفندماە برابر با ششم مارس رفیق قادر قادری کادر و فرماندە شایسته و برجستۀ حزب دمکرات کردستان که با خودرو خود برای انجام دیداری درمسیر بالیسان ــ چهار قورنه در حال حرکت بود، متأسفانه پاسی از شب گذشته هدف تیراندازی قرارمی‌گیرد و پیکر بیجان وی که مورد اصابت بیش از بیست گلوله قرار گرفته بود در کنار خودروش در نزدیکی روستای “هرتلی” یافت می‌شود...". بیانیه حزب دمکرات کردستان اعلام می کند: "بر این باوریم رژیم جمهوری اسلامی ایران و مزدورانش مسئول ترور این مبارز حزبمان هستند."

ترور قادرقادری از پی ترور صلاح رحمانی، ازاعضای فعال حزب دمکرات کردستان ایران و پسرش صباح رحمانی در اربیل کردستان عراق در عصر روز پنج‌‌شنبه دهم اسفندماه ١٣٩٦ صورت می گیرد که نشان دهنده تشدید اقدامات تروریستی رژیم جمهوری اسلامی علیه رهبران و فعالان کرد ایرانی در منطقه اقلیم کردستان عراق است.

ما ترور قادرقادری کادر و فرمانده برجسته حزب دمکرات کردستان را قویاً محکوم کرده و فقدان این کادر برجسته کرد را به خانواده قادری و حزب دمکرات کردستان تسلیت می گوئیم.

از پی شکست رفراندوم استقلال در اقلیم کردستان و بحران سیاسی ناشی از آن در منطقه اقلیم کردستان عراق، دست عوامل امنیتی رژیم جمهوری اسلامی در اقدامات تروریستی علیه نیروهای کرد ایرانی باز تر شده است و بنابراین ضرورت هشیاری نیروهای کرد ایرانی برای خنثی ساختن اقدامات دستگاه های امنیتی رژیم جمهوری اسلامی را هر چه بیشتر ضروری ساخته است.

جنبش کمونیستی و چپ ایران همیشه  قاطع ترین مدافع حقوق ملیت های تحت ستم ایران در مبارزه مشترک علیه استبداد حاکم و برای پایان دادن به ستم و تبعیض ملی در ایران بوده است. از نظرسازمان کارگران انقلابی ایران(راه کارگر)، حل مسئله ملی در گرو  پایان دادن به ستم ملی ، الغای کلیه تبعیضات قانونی و عملی بر اساس ملیت، تضمین حق ملل در تعیین سرنوشت خود و دفاع از اتحاد داوطلبانه همه ملیت های ساکن ایران و فدرالیسم منطقه ای به عنوان مناسب ترین راه حل برای مسئله ملی درایران می باشد.

بر جنبش های مناطق ملی در ایران است که به دور از هر نوع توهم درباره قدرت های ارتجاعی منطقه ای و جهانی که در صدد سوء استفاده از جنبش های ملی برای پیش برد اهداف ارتجاعی خود هستند متحدین خود را در جنبش رو به اوج کارگری، جنبش درخشان و شکوهمند زنان ایران و جنبش های اجتماعی در حال فوران در پهنه ی به بزرگی سراسر خاک  ایران جستجو کنند. جنبش هائی که در مبارزات جاری خود خواب راحت را از استبداد حاکم ربوده و به کابوس روزمره ای برای ادامه حاکمیت آن ها مبدل شده اند. هر راه دیگری در خارج از این شط شکوهمند راهپیمائی به سوی آزادی، دمکراسی و رهائی اجتماعی، بیراهه و رو به  قهقرا خواهد بود.   

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ برابر با ۰۹ مارس ۲۰۱۸

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©