Rahe Kargar
O.R.W.I
Organization of Revolutionary Workers of Iran (Rahe Kargar)
به سايت سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) خوش آمديد.
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ برابر با  ۰۸ ژانويه ۲۰۱۸
 
 برای انتشار مطالب در سايت با آدرس  orwi-info@rahekargar.net  و در موارد ديگر برای تماس با سازمان از;  public@rahekargar.net  استفاده کنید!
 
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶  برابر با ۰۸ ژانويه ۲۰۱۸
v

اعلامیه هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

پیرامون زجرکش کردن دستگیرشدگان در زندان ها رژیم اسلامی

 

فرزندان اسیر میهن دربند را از داعشیان حاکم پس بگیریم

 

نگرانی به حق خانواده های بازداشت شدگان و همه ما مردم ایران  در مورد خطری که جان فرزندان مام میهن را در زندان های تهدید می کند، با کمال تاسف به واقیعت پیوست. کمیته پیگیری بازداشت‌های اعتراضات سراسری دی ماه ۹۶ خبر داد که  سینا قنبری  جوان ۲۳ ساله ای که توسط "سربازان گمنام امام زمان" دستگیر شده بود، «در  شب شانزدهم دی ماه در قرنطینه زندان اوین ، جان خود را "به دلایل نامعلوم" از دست داد». محمود صادقی یکی از نمایندگان رژیم در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با "اعتماد آنلاین" گفته است: «متاسفانه خبر فوت سینا قنبری صحت دارد و طبق اطلاعی که از یکی از مراجع اطلاعاتی گرفتم این فرد توسط نیروی انتظامی بازداشت شده و آنطور که گفتند در زندان اوین اقدام به خودکشی کرده است».

 

زجرکش کردن زندانیان سیاسی در زندان ها و بازداشتگاه های رژیم ، یکی از معمول ترین شیوه های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و بازجوهای ددمنش رژیم اسلامی است. سینا قنبری اولین شهید مردم در زندان های رژیم  نیست که این چنین جان خود را از دست می دهد. مردم  سرافراز میهن ما حالا دیگر نام ستار بهشتی را  در حافظه خود  ثبت کرده اند. مردم برومند ما نام شهدای کهریزک ؛  محسن روح‌الامینی،  محمد کامرانی، امیر جوادی‌فر، رامین قهرمانی، احمد نجاتی کارگر را فراموش نکرده اند. مردم قهرمان ایران  ما نام هدی صابر و شاهرخ زمانی را در قلب های خود هک کرده اند. مردم مظلوم ما نام زهرا کاظمی و زهرا بنی یعقوب از یاد نبرده اند. بر این لیست می توان نام  صدها  شهید دیگر را افزود.

زجرکش کردن سیناقنبری هشداری است به همه ما. به همه مردم ایران. به هوش  باشیم که این جنایت می تواند سرنوشت چندین هزار اسیر رویدادهای اخیر در وطن غرقه در خون باشد. هنوز نام همه بازداشت گان را در دست نداریم. لیست دستگیر شدگانی که به ادعای "سربازان گمنام امام زمان" بصورت پیشگیرانه دستگیر شده است در دست نیست. طبق ادعای برخی از نمایندگان مجلس رژیم، از سرنوشت و محل نگهداری ده نفر از دانشجویانی  که اسامی شان روشن شده ، اطلاعی در دست نیست. ارگان های دستگیر کننده جوانان برومند مردم این سرزمین به خون نشسته روشن نیست.  معلوم نیست که کدامیک از سازمان های سرکوب؛  وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، اطلاعات قوه قضائیه، نیروی انتظامی، یا "آتش به اختیارهای" بیت رهبری مسئول این دستگیری های هستند.  این چنین است که ارگان های رنگارنگ سرکوب در چهارگوشه کشور، جوانان وطن در بند  را به اسارت گرفته اند و در زندان ها، خانه های مخفی، بیغوله ها و سوله ها به شکنجۀ آنها مشغولند. جان این دستگیرشدگان در خطر است. 

 

برای نجات جان دستگیرشدگان خیزش عظیمی مردم برومند و مظلوم کشور که ده روز تمام ایران و جهان تکان را داد، باید با تمام نیرو و امکانات وارد عمل شد. نام تک تک دستگیرشدگان را باید ثبت کرد و بر در و دیوار خیابان ها و کوچه ها نوشت؛ در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و از همه مردم خواست به یاری خانواده های دستگیر شدگان بشتابند.  باید با ایجاد موج های انسانی، جلو زندان ها و بازداشت گاه ها را به تصرف مردم درآورد. و فریاد " آزادی زندانی " را درچهار گوشه  میهن در بند  فریاد زد. باید مردم جهان را نسبت به این خطر آگاه ساخت و فشار افکار عمومی بین المللی بر رژیم اسلامی را افزایش داد.  نباید اجازه داد فرزندان برومند این مردم قهرمان، در زندان های داعشیان حاکم  زجرکش شوند. فردا ممکن است خیلی دیر باشد.

 

سرنگون باد رژیم جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی، دمکراسی و سوسیالیسم

هیئت اجرائی سازمان کارگران انقلابی ایران (راه کارگر)

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ برابر با ۰۸ ژانويه ۲۰۱۸

 

 

مطلب فوق را میتوانید مستقیم به یکی از شبکه های جتماعی زیر که عضوآنها هستید ارسال کنید:  

تمامی حقوق برای سازمان کارگران انقلابی ايران (راه کارگر) محفوظ است. 2024 ©